Blíž k sobě

V poslední době se už tak nějak přestávám zaměřovat na bydlení. Asi proto, že se u nás doma cítím dobře, nemám potřebu a možná i čas řešit změny. Věnuji se teď spíš dětem a tradičnímu dennímu chodu domácnosti. Jsem ráda, že alespoň tohle teď v rámci možnstí zvládám. Ale baví mě objevovat nové i ohledně těch běžných činností. Zkouším proto vařit jinak, lehčeji, zdravěji, jsme víc venku v podzimní přírodě, a snažím se ji v nímat a čerpat hlavně z ní energie víc a víc. Otrhala jsem tak co se dalo na našem malém dvorečku a zkouším sušit na zimu. A taky nám bych chtěla věnovat ještě více přírodní péče třeba co se prostředků na údržbu domácnsti týče, a hlavně kosmetiky. Takže přirozeně šly opět dolů gelové nehty a další nepotřebnosti, přestala jsem tolik experimentovat se zevnějškem, míň se maluju a ještě víc si zase užívám péči o tělo a o pleť. To, že se místo nanášení vrstev make-upu a konturování můžu své pleti dotýkat, vmasírovat si prsty voňavý olejíček, a být chvilku sama se sebou.

Svoje oblíbence už mám v podobě Anti-age pleťového séra A od Meraki nebo šamponu a kondicionéru Linen Dew Repair, které mi opravdu sedly a nebyl by důvod experimentovat (naposledy se mi to vážně nevyplatilo), jenže já bych mnohem víc chtěla do budoucna zkoušet hlavně české přírodní produkty. Co se týče mýdla od Nathalie Bond, to je sice původem s Anglie, ale s 97% podílem organických složek a navíc s nádhernou vůní citronové trávy, a dlouho jsem si jej přála vyzkoušet. Jinak určitě už zůstanu věrná české značce Jagaia a ještě budu hledat další kosmetické radosti z našich luhů a hájů dál.

A taky stále přemýšlím, že bych se konečně od té Skandinávie odprostila úplně. Vždy jsem ji vnímala jako trend nebo něco nejvíce vystihující můj styl. Ale i u nás je spoustu krásných produktů a značek, které se vyznačují jednoduchostí a nadčasovostí. Stejně tak naše bydlení má víc náš rukopis, než že se podobá designových interiérům na instagramu, doufám :-). Proto bych si přála být víc u nás, a se vším okolo v mnohem víc osobnějším kontaktu než doteď. I s vámi samozřejmě. Jen možná s novým rokem úplně v novém...

No uvidíme, je čas zrání a třídění myšlenek, tolikrát už jsem chtěla provést změny, ale stále se mi nedaří nebo nechci usednout k počítači. Protože třeba ještě není ten správný čas...

Uvidíme, mějte krásné podzimní dny a až to zase vyjde naviděnou.
S láskou Šárka




7 komentářů

  1. Neviem aký je šampón, dcéry ho minuli, mne ostal kondicionér a je najlepší zo všetkých, chcem u neho ostať a mám ho ešte od Vianoc a neminul sa!
    Ja som nedokázala byť trendy, rodina a autizmus mi určili štýl, hoci veľa som sa naučila aj od blogov, trendy blogov, aj od teba, aj tým, že máme podobné domy, ty obnažený kameň a drevo na mobilároch, ja obnažená tehla a drevo, mobiliár nerez, kov, tabulovka na dyhe...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali asi je to i správně zvoleným typem vlasovky na vlastnosti vlasů, ale stejně je top!
      Přesto je to otom to nejpřirozenější, když to co nás baví přizpůsobíme svému životu a mění se vše s námi. Já se ještě stále srovnávám, ale nějak vše určitě skloubit také půjde ;-) Ať se daří!

      Vymazat
  2. Šárko taky zjišťuji, že jsem se prve chtěla přiblížit nějakému trendu, ale blíženec mi to tedy nedovolil a stále tvořím něco, co se mi prostě líbí a dohromady vytváří můj "styl". A je to fajn :) Měj se hezky Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti a to je mnohem cennější a osobnější než všechny pomíjející trendy! ;-)
      I ty, papa

      Vymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem ráda, že jsi došla k tomuto názoru. Příkladem toho, je že jsi stále toužila po krásných židlich severské značky a přitom máš doma krásnější od české značky a ještě k tomu s historií a manžela truhláře, který by je dokázal luxusně repasovat a nakonec jsi to dokázala sama. Jinak výborná kosmetika je Havlíková, jejich zázrak a český krém nám velice pomáhá na atopický exem. Petra

      Vymazat
    2. Petro dekuji za milou zpetnou vazbu, je to tak. I za tip na Havlikovku, lakaji me hlavne pletove vody. Krasny podzim!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.