Oslava Ely prvních narozenin

Sice později, ale přece, konečně jsem se dostala k fotkám z oslavy Elinčiných prvních narozenin. Tentokrát se samozřejmě nesla na holčičí růžové vlně. I když jí nebylo moc, s tou bílou, béžovou a jemnými doplňky a detaily, jako třeba svíčkou od Dyptique nebo květem orchideje na stole (úplně jsem zapomněla na nějakou jemnou kytičku) výzdoba působila decentně a něžně. Hlavní roli samozřejmě opět hrály nafukovací balónky Pink Marble, a ty s mramorovým efektem byly obzvlášť nádherné. V balení byly kromě těchto i bílé, abych je mohla použít i na předchozí Maxovu oslavu. Stejně tak jsem opět složila datum ze stříbrné papírové girlandy Letter Banners Silver, kterou jsem zavěsila na String poličku a ještě ji dodekorovala růžovou samolepicí páskou s příhodným nápisem Girls gonna have a fun.

Na stole byly už jen růžová brčka a papírové ubrousky od Bloomingville, které jsem schovávala doma už nějaký ten rok. No a já mám radost i z nového minimalistického jídelního servisu. Prý je moc těžký a velký, spíš sváteční. Jenže já jsem si tak splnila přání a sváteční den si chci užít nejen v neděli. Navíc mám pocit, že jakékoliv jídlo mu vážně sluší, takže to i nenápadně pozvedlo mé kuchařské (ne)umění a stejně tak mě baví kontrast zdobených příborů, které zase přinesl do výbavy můj drahý (tak jsem si já mohla vybrat alespoň ty talíře, že :-)).

Co se týče dárků, byla mezi nimi třeba první panenka, zase o velikost větší garderóba, polštářek od kouzelné české značky s názvem Co budu dneska šít?. A ode mě jako pro Maxíka povlečení Done By Deer, plakát Dear Fawn se srnečkou od Mrs. Mighetto a růžová osuška Elodie Details.

Tolik pár střípků z naší oslavy a užijte si krásný slunečný víkend!
Šárka




6 komentářů

  1. Bože Šárka letí to neuveriteľnou rýchlosťou. Elinka je narodená v znamení ako ja. Prajem jej dodatočne veľa lásky od všetkých blízkych. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko přesně tak! Moc děkuji a i Tobě a celé rodince jen to nej nejen do podzimních dní...

      Vymazat
  2. Krása, Šárko, decentní, jemné, něžné... Elince dodatečně všechno nejlepší! (Krásná je, kočička)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru moc děkuji i za ni, jsem ráda, že mám nakonec druhou tu holčičku. Mějte se hezky

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.