Nejkrásnější bílá mýdla

Tak mám pocit, že se tu čím dál častěji zabývám beauty produkty. Jenže i ty jsou součástí mého každodenního života, a když navíc hezky vypadají, vnímám je jako stylové dekorace. A u klasických tuhých mýdel platí totéž, mám pro ně totiž velkou slabost!

Nejraději bych měla v koupelně jen ty 100% přírodní s nejrůznějšími bylinkami nebo peelingy, která používám i na obličej na smytí make-upu, jenže spokojená musí být i moje drahá polovička, proto volím klasiku. I když se dají krásně barevně sladit v nejrůznějších odstínech společně s koupelnovými doplňky a ručníky, stejně nejvíc miluju ta bílá, jak jinak :-). Vzhledem k tomu, že jich máme opravdu velkou spotřebu, chuťovky, jako třeba od Jo Malone si šetřím zatím jen do šatníku. Nově mám ale dárkové balení mýdel Au Lait od Scottish Fine Soaps, protože jsem té B&W krabičce prostě nemohla odolat, a jejich hydratační mléko do koupele je prostě nej! Jemnou mléčno-květinovou vůni už znám a je mi více než příjemná, a mile mě překvapila i další pro mě novinka. Mini mýdlo White/Silver značky Castelbel, které jsem dostala na Bella Rose jako dárek k nákupu. To pro změnu také voní božsky - po červenéhm ovoci, červeném a černém rybízu, broskvích, mučence a kokosu, takže nejspíš brzy přibude i jeho větší varianta. Jinak ale značky i vůně mýdel ráda střídám, a moje nejoblíbenější až po ty nejluxusnější jsem vám vybrala do koláže.

A co vy, používáte na mytí raději sprchové gely nebo mýdla? Ráda se inspiruji vašimi tipy!

Mějte hezké pondělí,
paa Šárka.
 

PS: A moc děkuji za milé komentáře ohledně trošku netradiční proměny Tonetek, překvapili jste mě, že se vám nakonec tolik líbila :-)!

1. Le Chatelard / 2. Lothantique / 3. L'Occitane
4. Diptyque / 5. By Killian / 6. Chanel

8 komentářů

  1. Takováto nádherná mýdla moc ráda kupuji komukoli jako dárek k Vánocům či svátku. Jsou perfektní!

    Corculum | Stepanka_T
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no tak to se obdarovaní musí tetelit blahem! :-) Já naštěstí také občas dostanu něco do zásob.
      Hezký den a díky za návštěvu!

      Vymazat
  2. Tonetky se mi minule moc líbily, nestihla jsem komentovat. Mám je doma natřené už několik let na bílo, ale chtělo by to udělat znovu... :-( Mýdelka jsou krásná, dělám domácí, ta dělají radost jako dárečky, ale na sprchování používám přírodní kupované gely :-) L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie tak to mě těší a zpětně děkuji! Jojo, bohužel nátěr nevydrží věčně a obávám se, že s dětmi už vůbec několik let :-D. A co se týče domácích mýdel, tak to je luxus, obdivuji, kdo to umí, nádhera.
      Díky za počtení a přeji fajn podzimní dny.

      Vymazat
  3. Ahoj Šárko, taky miluju kvalitní tuhá mýdla (měla jsem moc ráda i ta s Tvým logem z bývalého obchůdku, však víš ;-)). Používám je už téměř výhradně - na ruce samozřejmě (Marseillské), na tělo teď mám od Compagnie de Provence (taky střídám jako ty) a na obličej a smytí make-upu používám kvalitní olivové. Vlastně mám už i "mýdlo" na vlasy - šampuk od Ponio (velká spokojenost). V koupelně je mám různě po mističkách, nová taky mezi oblečením, prostě mýdla, kde se dá ;-). Tvoje vypadají moc dobře a krásný výběr na konci! Měj se krásně...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach Verčo, ani mi nemluv, ta byla opravdu přírodní a musím si od paní, která mi je vyráběla zase objednat. Kéž by byly tyhle zásoby nevyčerpatelné! Na vlasy jsem také zkoušela, ale na moje to bohužel asi nebude. Jinak naprosto ale souhlasím, že mýdel prostě není nikdy dost ;-).
      I ty se měj hezky, zdravím!

      Vymazat
  4. Šárko, stále častěji k vám zabrousím na blog a je mi tu moc milo. Líbí se mi ta lehkost, s jakou píšete o věcech, které vás obklopují a dělají vám radost. Třeba jako Tonetky minule, nebo právě teď mýdla. Ta mám obzvlášť ráda, a také je mám všude :-) děkuji za inspiraci, stále hledám ten top. A odličovat se mýdlem? To mě nenapadlo, přestože mýdlo používám nejen na ruce, ale i na vlasy a na své dva mrňousky. Samozřejmě hledám také co nejvíce přírodní a nedráždivé kousky a ideálně ještě vyrobené někde poblíž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Lenko já moc děkuji za návětěvy a milá slova, také jste mi udělala radost :-).
      Krásné podzimní dny.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.