Můj černobílý koutek v obýváku

Chtělo by to možná víc zeleně, víc barev, víc dekorací... Ale já jsem ráda alespoň za tuhle mou malou oázu klidu bez zbytečností, protože v obývací části s hračkami, v jídelním koutě nebo v kuchyni je stále živo, a stále co uklízet. Otázkou jen je, jak dlouho to vydrží. Protože zanedlouho začne topná sezóna, takže všude bude plno prachu z kamen, Max brzy zřejmě objeví novinky, které na komodě přibyly, a já je budu muset zase schovat. Stejně tak i veškerou zeleň z dosahu, protože žár z krbových kamen, které jsou hned vedle prostě neprospívá ani jednomu. Takže vlastně stále dokola přemýšlím, co s touhle částí obýváku.

Nejvíc se dají měnit hlavně plakáty v galerii. Nově mi do ní přibyl nádherný akvarelový plakát Ballerina od Magdaleny Tyboni a k němu kontrastní ikonický motiv od mého oblíbeného fotografa Helmuta Newtona. Co se týče dekorací, přes podzim, zimu a s dětmi je opravdu složité tu nějaké uchovat, a taky mi jich zbylo už jen pár. Moje oblíbená sada svícnu a misky Kubus od By Lassen se osvědčila, a zkusila jsem přidat i momentálně nevyužité vázy. Novinkou je malá černá se sametově hebkým povrchem - velký hit značky Cooee, kterou jsem dostala jako krásné milé překvapení. Přiznám se ale, že stále se nemůžu rozhodnout, jestli toho povyku kvůli nim není příliš, co myslíte? :-) Hned vedle je totiž bílá krásně ladící porcelánová od osvědčené značky ASA, jež mám už několik let, a s klidným svědomím o ní můžu říct, že ta rozhodně nadčasová je.

Jinak se přiznám, že stále dokola běduju nad tím, co ještě u nás doma není hotovo, co je už zničené od dětí, a čeho se snad už ani nedočkám. Jsem perfekcionista, navíc celý den doma, a je pro mě ubíjející sledovat, když se zrovna nic neděje. Ale vždycky to překonám, kvůli blogu i kvůli vám. Vysněné bydlení je prostě proces, někdy nepředvídatelný a měnící se jako chameleon. Navíc v posledních dnech se mi podařilo dosáhnout alespoň jedné malé změny (asi už i víte), takže mě to zase dodalo novou energii, a vyfotím vám ji zase příště ;-).

Mějte příjemný začátek školního roku a doufám, že u vás doma je to s těmi změnami a dosaženými cíli mnohem mnohem lepší!

Pusu Šárka






4 komentáře

  1. Šárko, nezoufej, máte to taaak krásné! Úžasně zachyceno. U nás je to s tím zakopáváním o hračky a poničenými věcmi podobné, a když je nejhůř, mám taky pár svých "ostrůvků", kdy mě pohled na ně alespoň trochu ukonejší, rozumím ;-). Trojice váziček je moc hezká, mě tyto od Cooee nějak minuly, stejně jako pruhované Omaggio. Ne, že by se mi nelíbily, určitě bych taky měla velikou radost, kdyby mě některou z nich někdo obdaroval ;-D, ale docela dobře se mi žije i bez nich ;-)...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Verčo tak moooc děkuju! :-D Jo já taky chápu, pruhovanou Ommagio už nakonec nemám, ta hammershoi není tak okatá přece jen... A bez spousty věcí už taky dokážu žít, přesto ich ale stále nějak podezřele moc potřebuju... Tak ať děti hezky rostou a ostrůvky přibývají ;-)

      Vymazat
  2. Sarko, moc hezky koutek. S detmi holt musime delat nejakou dobu kompromisy, i kdyz je pravda, ze nase deti byly nejak zvykle a vcelku to slo odmala.
    Kulate vazicky jako takove se mi libi, moc, dokonce i ja mam, i kdyz jen Ikea a jednu uplne odjinud, jenze jsou VSUDE! Uplne vsude! To je to, co mi vadi. Ale ta ASA bila je dokonala, vedle kulate urcite hezci. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel děkuji. U nás jak na co, přeci jen někdy je to i o jejich bezpěčí, ale to se máš! Možná máš oravdu a za ta léta už jsem si na ty trendy kousky nakonec vytvořila možná někdy i neprávem už averzi předem. Přeso jsem ráda, že jsem Cooee poznala, píšu v inulém čase záměrně, Max ji druhý den po vystavení dem rozbil, béééééé :-(
      .
      Jinak krásný podzim a děkuji za návštěvu!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.