Na mém pracovním stole

No vlastně už není ani tak pracovní, ani jenom můj. Povinností mi zbylo jen zlomek, a počítač teď slouží hlavně na pouštění pohádek a písniček dětem. Nedá se nic dělat. Přesto mám pár nových drobností, které mi i těch pár pracovních chvilek dokáží zpříjemnit...

Aby se mi všude nepovalovaly papírky s nápady a poznámkami a měla jsem konečně ve svých psaných wishlistech pořádek, nutně jsem je potřebovala vytřídit do kroužkového bloku, jenž se snadno otáčí a krásně vypadá. Nakonec proto vyhrál notes v kroužkové vazbě Black stripe, na který jsem měla už dlouho políčeno, a našly jste jej také v mé kolekci pro Bella Rose TADY.

Velkou radost mi v poslední době udělal také nový kryt na můj mobil od ikonické značky Richmond & Finch, jenž určitě znáte ze stylových instagramových účtů. Měla jsem možnost si vybrat "barvu", protože jsem jej vyhrlka právě tam u Markétky z Mit liv er smukt, a tradičně jsem dala přednost konzervativní klasice :-). Nejvíc jsem ale zvědavá, jak dlouho vydrží takhle sametově hebký a dokonalý, vystřídala jsem krytů už totiž nespočet.

Skleničky z kolekce Hammershøi se u nás okamžitě zabydlely a ty už znáte. Jen stále mému drahému nemůžu vysvětlit, že Maxovi je zrovna na pití dávat nemusí. Už mi totiž rozbil pár hrnečků, včetně porcelánového od Design Letters, takže budu muset asi stejně pořídit plastový. Nemáte proto tip na nějaký dětský minimalistický design z nezávadného materiálu? Melamin mám totiž zakázaný, a stále vlastně nemůžu dohledat, jak moc vhodný pro děti je či není :-/.

No a krém na ruce Silky Mist samozřejmě nesmí chybět! Asi vás nepřekvapí, že opět vítězí ten od mé oblíbené značky Meraki. Protože nádherně voní, a díky svému přírodnímu složení a hutné, ale jemné konzistenci ruce krásně hydratuje a regeneruje, což přesně potřebuju.

Toť pro dnešek vše, už mi vypršela moje chvilka u počítače, tak zase příště!

Hezký zbytek neděle.
Šárka

11 komentářů

  1. Teď je hitem nádobí z bambusu, ale nevím, jestli dělají i hrnky. Taky nesnáším plasty a jednu dobu u nás musely být, synek do roka rozbil snad 15 kusů z porcelánu😕

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dekuji za tip Jani a zkusim jeste googlit 😉

      Vymazat
    2. Šárko, tak jsem našla za tebe! U Kitchenette na eshopu dětská jídelní sada od Bloomingvile ze dřeva, jestli dobře čtu. A je ve slevě☺

      Vymazat
    3. https://www.kitchenetteshop.cz/detsky-servirovaci-set-cirkus-mint

      Vymazat
    4. Super moc diky, mrknu! ;-)

      Vymazat
  2. Krasne kousky, a u deti neporadim. My mame klasicky plast. Vim, neni to hezke, navic barevne!, ale prakticke. Vydrzim to, dokud deti nepovyrostou. Tyto veci nikde nevystavuju, pro jistotu:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko dekuju. No on je zas prakticky, presne, a neni to naporat, jestli neco uchazejiciho najdu, taky to treba vydrzim 😂. Mej se krasne🙋🏻

      Vymazat
  3. A co třeba Ikea? Má spoustu hrníčku z tvrzeného skla nebo z kameniny. Navíc to nestojí tak moc, takže v případě rozbití to zase tolik nebolí.
    Např.: http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/90353870/

    Jinak moc hezké, na sešitek už koukám docela dlouho, ale prvně si potřebuji zařídit to pracovní místo...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji za pochvalu! My uz jsme prave tech strepu meli docela dost a se dvema prckama to neni uplne bezpecne. Ale uz mam nadobi doma 😉
      Mejte se hezky a at je brzy doma pracovni misto i blog ☺️

      Vymazat
  4. Mrknete na Nila kids maji ted sadu nadobi pro deti z bambusu. Lenka

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.