Šikovný truhlář

Ne, že by se mi ta mateřská "dovolená" chýlila ke konci, ba právě naopak. A i když jsem teď téměř veškerou práci a grafický design pověsila na hřebík, ještě jedna zakázka mě čeká. Protože u nás to, že kovářova kobyla chodí bosa platí dvojnásob, bude to nový web pro mého manžela a jeho firmu - truhlářství Martin Ouřadník.

Určitě už víte, že naše profese společně s mým koníčkem - interiérovým designem a bydlením ve skandinávském stylu - jsou dokonale propojeny, a že během rekonstrukce našeho starého domu většinu zařízení na míru vytvořil právě můj drahý. Třeba naši kuchyň (TADY), vestavěné skříně, šatnu, postel, okna nebo dveře ve francouzském stylu (obávám se, že poprvé a naposledy :-)). Na další zařízení, třeba jako dětský pokojíček nebo masivní stůl do jídelny se doufám ještě chystá. Protože tohle zase nutně potřebuju já! A taky mi v poslední době říkal, proč píšu o všech okolo a nenapíšu také něco o jeho práci. Já sice argumentuji, že kdyby konečně dodělal tu kuchyň, fotila bych vše víc, ale to se stejně zřejmě jen tak nedočkám, protože je jinde stále v plném nasazení. Takže se upřímně přiznám, že všem těm zákazníkům a zákaznicím opravdu závidím, že narozdíl ode mě mají doma toho svého šikovného truhláře, který jim vše od podlahy ke stropu podle jejich přání vyrobí a bez předlouhého čekání...

Úvodní foto je z pražského bytu s kompletním vybavením dle návrhu architekta v bezúchytkovém provedení dubová dýha a matná stříkaná MDF. Do tohoto bytu i k mladému architektovi domů se doufám taky na blogu podíváme :-).
Ale protože jeho práce čím dál víc přesahuje i do té mé, zřejmě nás také po té mé mateřské dovolené čeká opravdu práce společná. Dlouho mi nabízel, ať pro něj navrhuji a kreslím interiéry nebo dělám designéra, marně. Za mě je to hodně odpovědná a odborná práce plná zkušeností nejen s citem pro bydlení. Proto budu dělat to, co umím a co mě baví ze všeho nejvíce, tedy prozatím, ale ten první krok doufám uděláme společně. Protože za tu dobu trvání firmy vytvořil osobité interiéry pro spoustu zajímavých lidí, z nichž něteří se stali našimi přáteli, a někteří jimi už byli, ráda bych vám je do budoucna na mém blogu představila. Formou návštěv a rozhovorů společně s fotkami realizací, než se u nás zase něco "pohne". Mně to bude bavit určitě, věřím, že i vás, a taky budu doufat, že potom dostanu i nějakou práci na oplátku ;-).

Zatím vás pozvu alespoň na stránky firmy současné www.ouradniktruhlarstvi.cz. Pokud potřebujete někoho empatického, spolehlivého s citem pro věc, se zkušenostmi a bez úlev na preciznosti a kvalitě při realizaci vašeho vysněného bydlení nejen ve skandinávském stylu, s klidným svědomím vám mého muže doporučím!

Snad první návštěvu zrealizujeme co nejdříve! Zatím se mějte hezky.
Šárka (a Martin)

12 komentářů

  1. Škoda, že jste tak daleko! Šikovných truhlářů s citem pro věc, aby pohledal...Těším se na návštěvy, ať se daří! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi Praha a Východní Čechy no :-(. To věřím a mám radost, děkuji! Mnoho pozdravů.

      Vymazat
  2. Jj ted jedname ohledne satny..je to risk snad to bude ok a budeme spokojeni :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti nejlepší je doporučení, pokud máte, je to ideální. Ale věřím a držím palce! ;-)

      Vymazat
  3. Šárko,
    šikovného a spolehlivého truhláře, aby člověk hledal v kupce sena !
    Ale úplně chápu, že kovářova kobyla chodí bosa ;-)
    Ale na druhou stranu my ženské chceme mít všechno hned a ono to kolikrát i počká a my se z toho pak radujeme déle :-)
    My už máme v domečku nábytek převážně všechen na míru, ale třeba takový zahradní domeček pro Šímu by se mi moc líbil.
    Ale zatím také stále čekám a čas od času muži připomenu.
    Držím palce při společných projektech!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilono asi je to pravda, protože pro každého je bohužel standard něco jiného jako ve všech řemeslech. Mi teď máme zázračně pískoviště, tak snad se nám oběma brzy zadaří :-D! Krásné léto.

      Vymazat
  4. To mi jsou kruhy, dnes jsem hledala nějakou pilu na dřevo a (hledám podlahovky dub) a krom jiných narazila na jednu v Třebechovicích pod Orebem, už jsem hledání měla plnou hlavu šla si dát relax k Vám na blog a hned první článek tématicky ladil k mému dnešnímu dni, kliknu na Váš odkaz na fler a tam Třebechovice pod Orebem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé no jsou, tak doufám, že nemáte plnou hlavu toho i u mě :-D. Moc děkuji za relaxační zastávky :-*

      Vymazat
  5. Šári, ani nevíš, jak moc ti rozumím .... jsem taky ženou truhláře .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko :-* A to u vás mám pocit jak je vše vymazlené, nebo taky vymodlené?! :-D Mnoho pozdravů.

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.