GIVEAWAY K 8. výročí!

Je to vážně neuvěřitelné, ale začátkem prázdnin bude mému blogu osm let! A přesto, že jsem velký blíženec a za ta léta se v našem bydlení i v mém životě toho hodně změnilo, stále mě moc baví a doufám, že bude bavit dál! Protože je prostě moje láska největší, i když věnovat se mu není pokaždé jenoduché. Často už nemám tolik času, jak bych si přála, někdy nejsou nápady, a někdy ani není chuť, protože jsem smutná z toho, že důvod - a to hotová rekonstrukce našeho starého domu, kvůli ktrému jsem blog tenkrát založila, stále ještě není u konce.

Přesně si pamatuji na svůj první příspěvek, a pokud budete chtít podívat se hodně dozadu, najdete jej TADY. Teď mám pocit, že probíhá změna další, která je tradičně spojena i s koncem něčeho starého. Protože svou tvořivou energii jsem teď přeměnila na tu mateřskou a už se dál nevěnuji tvorbě mých grafických tiskovin, nebudu je ani dále dotiskávat, a téměř všechny, jenž jsou ještě skladem tak zakoupíte naposledy a pouze na Fleru ZDE s 50% SLEVOU. Můžete tak ještě doplnit svoje kolekce a sbírky, které máte doma spoustu z vás. A to mi dělá ohromnou radost a moc vám za to děkuji! A za veškerou starou, novou i budoucí přízeň vůbec právě touto výroční GIVEAWAY, do které jsem ještě i několik kousků z mojí tvorby vybrala. Takže vás srdečně zvu do zapojení se!



A jaké to jsou? První a velká cena obsahuje plakát Coco Chanel o rozměru 50 x 70 cm, plakýt And Black 40 x 50 cm, jeden z posledních kalendářů na rok 2017 o velikosti 30 x 40 cm a A4 plakát Love Black.

A v balíčku pro druhého výherce naleznete čtyři otevírací přníčka o velikosti A5 společně s obálkami s různými motivy, kterými můžete obdarovat svoje nejbližší, nebo si je nechat také jako dekoraci.




A co pro to musíte udělat? Moc ráda bych se tentokrát dozvěděla něco o vás a od vás.

  • Zajímá mě, jak dlouho můj blog čtete a jak jste se o něm dozvěděli? 
  • Co vás na MMB baví a o čem byste si rádi přečetli?
  • A taky třeba kolik vám je let, v jaké části republiky žijete, nebo jaké je vaše zaměstnání? 
  • Přidejte také e-mail, abych vám pak mohla dát vědět o případné výhře.

No a protože je toho hodně a jsou to pro někoho i informace důvěrné, tak určitě nemusíte psát úplně o všem, ale čím víc toho bude, tím víc mě určitě potěšíte! ;-) Výherce vylosuji po 3. 7., kdy končí i naše společná GIVEAWAY s Bella Rose na mém instagramu o nádhernou vázu Omaggio Pearl, ilustrovanou knížku Coco Chanel od Megan Hess a plakát Chanel Fashion ode mě, do které se stále ještě můžete zapojit ZDE a najdete ji pod tímto obrázkem.



Takže ještě jednou díky za ta báječná léta s vámi a těším se, co mi v komentářích napíšete!
Vaše Šárka









16 komentářů

  1. Zajímá mě, jak dlouho můj blog čtete a jak jste se o něm dozvěděli?

    Není to zas tak moc dlouho, ale už nějaký ten týden tvůj blog občas navštívím.

    Co vás na MMB baví a o čem byste si rádi přečetli?

    Moc se mi líbí jednoduchý design a ráda bych si přečetla článek o tom, co nebo kdo tě v tvé tvorbě/práci/životě inspiruje a jak vypadá tvůj pracovní den. :)

    A taky třeba kolik vám je let, v jaké části republiky žijete, nebo jaké je vaše zaměstnání?

    Je mi 22 let a bydlím v okolí Mladé Boleslavi. Právě studuji TUL obor mezinárodní obchod a zároveň pracuji na postu Intern Sales v jedné mezinárodní firmě.

    cervena-veronika@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímá mě, jak dlouho můj blog čtete a jak jste se o něm dozvěděli?
    Čtu ho už delší dobu, možná i dva roky a popravdě řečeno si moc nepamatuju, jak jsem se o vás dozvěděla, ale myslím si, že za to může Nordic Day a Bella Rose.

    Co vás na MMB baví a o čem byste si rádi přečetli?
    Přiznám se, že se ráda dívám do vašeho domu, zajímá mě, jak to u vás vypadá, neboť fotky jsou strašně krásný a to mě vždycky a především nalákává i do jiných blogů. Jinak mě spíš baví číst o životě a takových těch "normálních" věcech.

    A taky třeba kolik vám je let, v jaké části republiky žijete, nebo jaké je vaše zaměstnání?
    Bude mi 25, bydlím v Brně a momentálně si práci (opět) sháním. Situace je tu s prací naprosto strašná, nejsem schopna už půl roku najít nic, co by nemělo nějaký háček. Např. v mé poslední práci jsem nedostávala výplaty, v další práci jsem dělala tzv. na černo, nebyli mi schopni dát smlouvu, atd.. :/ čekám tedy na tu správnou příležitost, neboť se na podzim s přítelem bereme, plánujeme nové bydlení a časem i rodinu, takže by se to opravdu hodilo. Ale přivydělávám si alespoň psaním pro jeden internetový magazín o bydlení, takže že bych se nudila... to nee :)
    jana.davidkova@gmail.com
    www.janetdavid.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak take zkusim stesti, i kdyz priznavam hned na zacatku, ze nebudu moc konkretni:-). Tedy pokud jde o moji osobu, rada zustanu tak trochu anonymni:-). Vim, že to maji lidi vetsinou naopak, zajimaji je osobni udaje, ale ja je moc nezverejnuji.
    Tento blog sleduji asi vice jak dva roky. Urcite jsem se sem dostala pres jine blogy, ale tehdy mi neslo komentovat jako anonymni (to si pamatuji, ja totiz nerada zakladam kdejake ucty), az jsem si pak zalozila i svuj blog a prisla i moznost tu komentovat. Prvni kontakt s Tebou ale byl, kdyz jsem objednavala nejake plakaty pres mail.
    Jsem starsi nez ty a ziju ve Stredoceskem kraji:-).
    Sem chodim hlavne za "cistymi" fotografiemi v mych oblibenych barvach.
    A to by mohlo stacit:-).
    info@nordicpassion.cz
    M.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý večer Šárko, Váš blog sleduji asi cca 2 roky. Začala jsem sledovat lucieliving a přes Lucii jsem se na Vás dostala. Mám rád blog Homevialaura a zjistila jsem, že máte hodně podobné bydlení a vlastně jsem i přes nějaký komentář od Vás zjistila, že jí máte jako vzor. Mám ráda čistý styl a Vy ho máte vytříbený. Je mi 37 let čerstvě a mám 2 děti a moc šikovného partnera.Ziju na Šumavě a mám to tu moc ráda. Přeji Vám mnoho tvůrčí práce do dalších let a skloubení vše s rodinou, protože ne vždy je toto lehké. A kdybych náhodou vyhrála? Jé to by bylo perfektní. Tak držím všem palce a i sobě! Můj email: martinaczech@seznam.cz PAAAAAAA

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Šárko,
    já Vás sleduji zhruba necelé tři roky. Jednou jsem zjistila, že existují na netu blogy o módě a kosmetice a protože mne zajímalo vždy vše i co se týká bydlení tak jsem jsem si jednou na noční v práci :-) zadala do vyhledávače "blogy o bydlení" a tak Vás objevila. No a protože mi byl Váš styl a vkus blízký tak jsem Vás začala sledovat pravidelně. Jsem čtyřicátnice z Brna. Bydlím v bytě, no a na druhé straně Brna nedaleko od brněnské přehrady mám s rodiči zahradu s chatkou, ikdyž ve městě přesto skoro na samotě u lesa. Přeji Vám, aby jste měla chuť a energii další roky nás inspirovat tady na blogu i na Vašem instagramu. ;-)
    Přeji krásné pohodové léto, Petra. Email: peta.j@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Šárko, MMB byl muj prvni blog, ktery jsem zacala sledovat. A to od sameho zacatku. Byl jiny nez vsechny ostatni, plny krasnych fotek a tehdy pro me noveho severskeho stylu. Jsme ze severu Cech, vek se blizi ke 40. Gratulace k vyroci. M

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, Šárko, prošla jsem si Vaše příspěvky a zjistila jsem, že sleduji Váš blog někdy od října 2014. A nějakou dobu i Instagram. :-) Miluji skandinavský design a bydlení, takže myslím, že jsem u Vás správně. Mám doma i nějaké Vaše plakáty a kalendáře. ;-)
    Mi je 37 let, jsem z Ostravy, mám 3 děti, 2 chrty a 1 manžela. :-) Pracuji v nemocnici jako referentka oddělení a zároveň asistentka primáře.
    Gratuluji k výročí!
    Lucie
    brutnikita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Mmb sleduju 2, možná 3 roky pravidelně, ale zabrousil jsem sem už dřív. Objevila jsem ho diky Nordic Day. Baví mě jednoduchý severský styl a tady také hezké fotky. Co by mě zajímalo je, jak udržet jednoduchý styl bydlení s rostoucím počtem dětí :D
    Je mi 33, jsem zatím ještě z prahy, ale čeká nás stavba, tak sbírám inspiraci.
    I já gratuluji ke krásnému výročí. Mému pidiblogu bude teď 5 s půl :D
    Jitka.cierna@Gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Hezký den,
    já jsem Vás začala sledovat díky adventnímu kalendáři u tamarki.
    Sleduji více blogů ale ty jsou s jinou tématikou a proto se mi zalíbil ten Váš, že je zase z jiného světa, než o dětech, kosmetice a módě :)
    Je mi 34 let, mám manžela a dvě princezny, z toho ta mladší má 10 měsíců, takže je to u nás momentálně hodně veselé :)
    Kdybych náhodou vyhrála, tak budu mít jeden velký problém kam vhodně výhru umístit, protože u nás doma je to všechno zatím celkem divoké :D
    r.harabisova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Blog čtu chvíli, nedávno jsem se o něm dozvěděla, když jsem narazila na váš instagram :) Blog se mi líbí nejen díky skvělým fotkám ale také díky jeho obsahu.
    Jinak mi teď na začátku července bude 19, žiji na severu Čech (u Ústí nad Labem)s přítelem u mých rodičů (plánujeme si časem najít něco vlastního)a budu studovat vysokou školu (UJEP).
    Email: verunka.tuc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý den paní Šárko, sice nevím jak dlouhoVáš blog sleduji, ale nějaký pátek to určitě bude:).Dozveděla jsem se o Vás na instagramu, kde dáváte nádherné fotky.S manželem stavíme domeček a já stále nevěděla v jakém stylu bych jej chtěla realizovat.Až když jsem Vás začala sledovat zamilovala jsem se do nordic a skandinavského stylu.Už se těším až začnu realizovat a vymýšlet náš domeček snů.Sice nápady už jsou,ale i tak...Bydlím nedaleko Opavy,je mi 29 let a pracuji jako zdrav.sestřička.I kdybych nevyhrála,nevadí,budete mi dále inspirací;)
    winklersona@gmal.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den Šárko, nejprve gratuluji k výročí! Je skvělé, že Vás blog a psaní pořád baví, i když si umím představit, že s dětmi je tohu volného času nedostatek. Váš blog čtu cca 3 roky, ani už nevím jak jsem se na něj dostala, možná přes váš tehdejší eshop, má od vás z něj pár věcí, které mě stále těší ;-). Mně se nejvíc líbíly články o vaší rekonstrukci. Ty fotky, kdy jste museli shodit podlahu v ložnici a začít znovu mi braly dech a naháněly hrůzu, to jste si něco zažili. Teď mě moc baví Vaše osobnější články kde píšete o dětech a životě s nimi. Sama mám 2 malé děti (syn Vašík necelé 4roky, dcera Ema necelé 2 roky), takže např. článek o dovolené s dětmi jsem četla se zatajeným dechem, jestli jste to ve zdraví přežili s manželem! Já mám velice živé obě děti a představa, že s nimi cestuji dál než na chalupu mě děsí. To jste měla můj velký obdiv. A také si cením vaší úpřimnosti, s jakou píšete, to je mi velmi blízké. Před nástupem na rodičovskou dovolenou jsem pracovala jako účetní, za rok se vracím do práce. Z návratu do práce mám smíšené pocity, někdy bych nastoupila hned (když děti zkouší moji trpělivost a já po 50 umývám podlahu po rozlité šťávě atd. atd.). ale zároveň vím, že na ty roky doma budu vzpomínat. Mějte se moc hezky, ať se vám vše daří a hodně zdraví celé rodině. Nina, Brno nina21@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý den Šárko,
    gratuluji k výročí! Sleduji vás cca rok a po celou dobu jste mi velkou inspirací! Narazila jsem na Vás na instagramu a moc se mi líbily Vaše fotky v krásném Skandinávském stylu.
    Je mi 21 let a momentálně dokončuji studium na dánské univerzitě (takže mám ke Skandinávskému designu také blízko :) ) a zároveň pracuji na částečný úvazek v social media agentuře.

    Ať se Vám dál tak hezky daří!
    Markéta
    maggie.kucerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj !!! <3
    tvoj blog citam celkom dlho, netusim presne, ale viem ze som tu uz nejaku dobu <3
    dokonca som u teba vyhrala aj coco chanel plagat a hrdo mi visí zarámovaný v izbe
    a dozvedela som sa o tebe asi z nejakej sutaze :)
    mne sa tu páči všetko :D !!!
    byvam na slovensku (ak by bol problem s adresou , mam aj v cesku adresu :D :D :D :D mam tri adresy hahahahha )
    a som z Nitry, aktualne byvam v bratislave a som store manager pre HMko :D a mam 20 rokov
    a to je asi tak všetko <3

    www.queeniky.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj Šárko!
    Na poslední chvíli se ještě taky zapojuju do Tvé GA. Teda, osm let blogování, to už je něco! Já Tvůj blog sleduju zhruba polovinu doby, co píšeš, takže asi 4 roky. Je pro mě prvním blogem, který jsem začala sledovat vůbec, takže už navždy bude mým nej ;-). Tenkrát o Tobě psali v takovém tom Fler magazínu, co chodí mailem. Pamatuju si, jak jsem se proklikla k Tobě na blog a zůstala v úžasu. Přečetla jsem ho postupně celý od začátku (některé části i několikrát;-D). Díky Tvému blogu jsem objevila taky pinterest, kterému jsem na jednu dobu úplně propadla. Že to na sebe nenechá dlouho čekat a začnu blogovat taky, bylo jasné, jsi pro mě inspirace číslo 1 ;-). Ráda jsem i chodila nakukovat do Tvého původního obchůdku s bytovými dekoracemi a doplňky, nějaké drobnosti jsem si i pořídila, jsou to mé první kousky ve skandinávském duchu, chceš-li. Měla jsem ráda i MMB mýdla a tiskovin od Tebe mám taky několik, nejvíc pohlednic, protože ty obecně sbírám, ale i nějaké plakáty a hlavně velký Geometry s peříčkem, který je mou srdcovou záležitostí, protože mi připomíná i mé začátky s blogem, díky kterému se toho u nás už tolik změnilo a já si svůj domov opravdu užívám. Vím jistě, že kdybych Tvůj blog neznala, nebylo by to...
    A co se mě samotné týká, tak je mi 35 let, učím na základní škole český jazyk a hudební výchovu (momentálně jsem ale na mateřské) a žiju v jižních Čechách na malém městě mezi Pískem a Táborem ;-)...
    Jsem ráda, že se blogu stále věnuješ! Ať se Ti vše daří!
    V. (veru.p82@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárka,
      blog čítam relatívne krátko skôr ta registrujem cez Instagram. Čo sa číta článkov tak tie hltam jedným dychom a vždy to beriem ako inšpiráciu.
      Je mi 32 rokov a pracujem v stavebnom labakuv Košiciach :).
      Všetko dobre prajem, veľa námetov na blog a mať blog 8 rokov je fakt skvelé!

      K. (KATTIAPROBE@GMAIL.COM)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.