Chanelovská Giveaway

První GIVEAWAY k příležitosti osmého výročí mého blogu právě najdete na mém instagramu TADY! Ma Maison Blanche bude začátkem prázdnin stejně "starý" jako e-shop www.bellarose.cz. S jeho úžasnou majitelkou Martinou se znám stejně dlouho, a Bella Rose je moje srdeční záležitost už od začátku, i když se stále mění jako já. Jak víte, k poslední velké změně nového loga a vizuálu jsem přispěla svou grafikou. A poslední novinkou je teď na Bella Rose také to, že zde najdete spoustu nových designových značek. Jako třeba jednu z mých nejoblíbenějších - značku Kähler. A právě od té jsme do souteže vybraly ikonickou keramickou vázu Omaggio Pearl v bílé barvě. Vyhrát ji můžete ještě s novou knížkou Coco Chanel - Ilustrovaný svět módní ikony s nádhernými ilustracemi od Megan Hess a plakátem Fashion z mojí kolekce o velikosti 30 x 40 cm. Prostě vše, co milujeme a je nám blízké pro svou historii, tradici a inspiraci, což bezesporu nesmrtelný osobní příběh Coco je. Takže se určitě zastavte a zapojte se, a tyto nádherné ceny budou po 3. červenci, kdy soutěž končí, třeba vaše ;-). A pokud ig nemáte, další soutěž bude brzy i u mě na blogu!

Doufám, že se vám náš žensky laděný a ikonický výběr líbí. A Martině moc děkuji za tuto nádhernou příležitost.

Tak držím moc palce!
Šárka




2 komentáře

  1. Škoda, že sa nemôžem dostať na instagram, vyhadzuje mi to akýsi bezpečnostný kód zadať...
    Teraz sú zľavy na moje veľmi obľúbené kúsky a muž je v nemocnici a on robí platby on-line...dúfam, že keš sa vráti, tak mi tam ostane najmä ten môj jeden kúsok!
    Som verná BR aj ND!

    OdpovědětVymazat
  2. Ali at je muz brzy v poradku nejen na platby 😆 A ig zkus smazat a znovu nainstalovat, snad to pomuze 😘

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.