New in

Nejdříve bych vám chtěla poděkovat za všechny komentáře k novým tématům, na které ještě určitě odpovím. Nápadů na nové články mám opravdu hodně, ale poslední dva tři dny mi chybí jakákoliv tvořivá energie, a navíc se veškerý můj blogový harmonogram shodou různých okolností úplně posunul a zpozdil. Jestli je to tím počasím, těžko říct. Ale náladu mi alespoň zvedl dnešní balíček z Bella Rose, na které také právě tento týden naleznete výběr produktů ode mě. Takže pokud máte můj styl rádi a jste zvědaví, co mého oblíbeného, vyzkoušeného a nadčaového jsem vybrala, mrkněte SEM. A protože se mi po blogu vážně stýskalo, tak jsem dnes alespoň nafotila ty moje novinky, a i to jsem si nakonec užila...



V rámci mého odlehčeného jídelníčku jsem nakonec neodolala zelenému čaji Wellness Tea od Tafelgut. Dřív jsem zelené čaje nemusela, ale chce to kvalitu a hlavně nízkou teplotu a krátký čas louhování, pak jsou opravdu vynikající. Pitný režim je při schazování kilogramů a detoxikaci důležitý, proto už mám konvici vedle sebe, a musím říct, že mě překvapil svou úžasnou vůní i chutí! A to i přes to, že obsahuje sice zdravé, ale ne zrovna chutně vypadající ingredience jako mořskou řasu. Ale to dělá ta citronová tráva, a tu na osvěžení a doplnění energie miluju!



Stejně tak všechny ty nádherné detaily, které jsou s mými oblíbenými značkami spojené a odrážejí jejich propracovanost a kvalitu. Poslední keramická miska z kolekce Hammershøi, o které vám básním pořád, na mě prostě čekala, a její ladné křivky zbožňuju. Překvapila mě jen, že je menší, než se mi zdálo, protože klasicky patřím mezi ty nakupující na internetu, které rozměry nečtou, a pak jsou překvapeni, že! :-D Ale určitě ji využiju na snídani, kterou mám teď s největší oblibou denně. Jsou to Nesquik s teplým plnotučným mlékem, a nemusela jsem se jich vzdát ani při odlehčeném jídelníčku. Prostě mlsám po ránu, a to je doba na větší příjem energie ideální ;-).



A konečně jsem si snad po dlouhé době vybrala hodinky přesně podle mého vkusu! Jak víte, mám podobných od Daniel Wellington už několik, ale přesto žádný jejich model nesplňoval moje představy úplně. Chtěla jsem jednoduché, stříbrné, protože stříbro teď nosím nejraději, a ne moc kontrastní, aby vypadaly spíš jako šperk než hodinky. Proto jsem se rozhodla pro hodně podobné DW, avšak se stříbrným ciferníkem od značky Cluse Minuit mesh full silver. Jsou to moje první, a i když bych je možná viděla spíš v nějaké hezké krabičce, než v koženém pouzdru, naprosto mě dostaly svou kouzelně sladěnou vymazlenou grafikou uvnitř na malinké obálce a vizitce, která barevně ladí právě s vnitřkem pouzdra. Hodinky ještě určitě na ruce vyfotím, a jsem vážně konečně spokojená!



A poslední novinkou je sada vlasové kosmetiky Lavender Sandalwood, kterou jsem měla také na wishlistu. Sadu jsem si vybrala ehm kvůli té kouzelné krabičce, a jestli mi bude vyhovovat, budu určitě potřebovat větší balení. Vůně v této kombinaci je zatím docela zvláštní, tak uvidíme, stejně tak výsledek. Jak už jsem psala, úžasné jsou šampony od Meraki i L:A Bruket, jen je třeba vybrat správné určení, aby vlasy nebyly třeba zplihlé, nebo naopak abyste nedosáhli ještě většího objemu, než si přejete. Tak doufám, že ta regenerace mi sedne! :-)



Zatím se mějte krásně, snad přibude sluníčko i tvořivá energie!
Šárka


Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.