Neplánovaně / Unplanned

Říkala jsem si, že velikonoční výzdboa u nás bude letos jen opravdu z lehka. Jenže jsem dětem doobjednávala na Nordic Day nějaké drobnosti, a jako překvapení jsem našla v balíčku papírová vajíčka od Bloomingville v jednoduchém černobílém designu. Takže mi to nedalo, a právě kvůli nim jsem se je nakonec rozhodla ještě také využít. Dlouho jsem nevěděla, na co je pověsím, protože rozkvetlé větvičky jsem nikde tajně trhat nechtěla. Až jsem při páteční procházce narazila na pořezané větve v parku, které se mi přesně hodily, a nejlépe nakonec vynikly ve skleněné váze Vietnam od Tine K Home, jež už nějaký ten pátek mám.

V předchozím balíčku byl zase papírový sáček s peříčkem. Ten mi zase posloužil na dárek pro březnového oslavence. Takže k jarní výzdobě na String polici ještě přibyla další, díky které je u nás v jídelně zase o něco jarněji a veseleji, obzvlášť až vyraší první zelené lístky. Ještě vyměnit "zimní" obraz, a moje české Velikonoce ve skandinávském stylu můžou začít!

Mějte krásný duben a pohodový nový týden.
Zdraví Šárka



Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.