B&W koupelna / B&W bathroom

Naše koupelna stále čeká na poslední úpravy, a tak nejenom díky absenci denního světla je v ní fotit za trest. Ale přesto jsem to dnes riskla, protože jsem chtěla moje nejoblíbenější beauty doplňky vyfotit tam, kde opravdu mají svoje místo.

Černobílá barva u mě vede i na kosmetice. A jak víte, díky mému povolání grafičky si na stylové obaly opravdu potrpím. Proto jsou u mě při výběru kosmetických produktů společně se složením hned na prvním místě. Tady jsou moje nej, které splňují oboje, mám je ráda na očích, a ještě raději je používám...

Hydratační mléko do koupele Au Lait jsem vám už ukazovala, ale to jsem jej ještě nestačila vyzkoušet. Překvapilo mě tenkrát také svou skleněnou lahvičkou, a poprvé ve vaně naprosto nádhernou vůní, která má jen lehký mléčný podtón a připomíná mi spíš květinový bouquet. A já květinové vůně prostě miluju! Stejně tak pěny do koupele, takže jsem nevěřila svým očím, když údajné mléko začlo ještě pěnit, a to o bez přestání, takže jej stačí opravdu kapka a vede u mě na celé čáře.

Další mou obalovou láskou je poslední černobílá řada mýdel a krémů na ruce od francouzské tradiční kosmetiky Compagnie de Provence. Vůně bílého a černého čaje mě nakonec taky mile překvapila, jinak je to klasika, bez které se neobejdu ani v kuchyni. Navíc díky matnému neprůhlednému sklu můžete po spotřebování dolít lahvičku jakýmkoliv jiným tekutým mýdlem, což teď také využívám ;-).

Staronová kosmetika Stop The Water While Using Me mé černobílé duo skvěle doplňuje, a zatím mě s ní ještě větší seznamování čeká, i když pár produktů už znám. Nejnovějším přírůstkem je nyní přírodní pasta na zuby Wild Mint, na kterou jsem vážně zvědavá, protože některé přírodní zubní pasty mají chuť opravdu nezaměnitelnou :-/. Černobílý kartáček musí též ladit, a je od stejné značky.

A minimalictická klasika v podobě francouzské značky Byredo je prostě nejkrásnější třešinkou všech milovníků designu. Vůni Blanche jsem dostala před prvním těhotenstvím, a bohužel se musím přiznat, že mi stále ani trochu nevoní, což mě mrzí moc. Jestli za to může změna hladiny hormonů netuším, ale myslím, že je už opravdu na čase ji předat dál. Naštěstí jsem našla svého favorita pod názvem La Tulipe, jen na tu si počkám, až spotřebuji své zásoby od Chanelu. Protože i parfémy už vím, že mi stačí v pohodě dva...

Hmmm, a to mě nikdy čtení o kosmetice nebavilo, tak o ní teď pro změnu píšu čím dál víc! Takže mi můžete dát vědět, jestli vás vůbec lifestyle články na MMB baví ;-)

Jinak si moc užijte velikonoční svátky, ať už je budete trávit jakkoliv a kdekoliv.
Pusu Šárka


6 komentářů

  1. Dobrý večer Šárko, vypadá to moc dobře. Také by se mi líbila taková koupelna, je stylová. Co k tomu dodat? Snad jen se chci zeptat, kde jste sehnala takové zrcadlo. Vyrábíme totiž v kůži hoodně podobná. Děkuji a pěkné Velikonoce přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Martino,
      děkuji Vám. Prostor je to skutečně atypický. Zrcadlo je ikona od dánské značky Hay v ocelovém provedení se silikonovým páskem.
      Hezké Velikonoce a děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Máme v černé, šedé, TM. Hnědé či přírodní.

      Vymazat
    2. Zrcadlo je z Nordic Day - http://www.nordicday.cz/dekorace/zavesne-zrcadlo-strap-grey/ ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.