Spring is in the air

Dnes bylo venku konečně už opravdu nádherně jarně! Sluníčko a teplo mi vážně chybělo, a tak žlutá barva na drobných narcisech jemně oživila i naši šedou kuchyň společně s pár novými doplňky. A především těmi úložnými, protože miluju organizaci skříněk pomocí nejrůznějších dóz, boxů a košíků.

Neskutečně dlouho jsem řešila, do čeho dát sůl a cukr, aby byl po ruce na vaření ve větším množství, nebo pro návštěvu do kávy. Takže jsem hledala stylové a stejné dózy, které jdou ale i snadno otevřít, a víčko se neztratí nebo nerozbije. Skleněné dózy s víčkem připomínající staré zavařovačky od House Doctor se nakonec ukázaly být naprosto ideální. I když jsou obě stejné, sůl a cukr rozeznáme na první pohled, protože používámě třtinový.

Jak je patrné nejen z nich, typografie, to je prostě moje. Takže nesměla chybět ani na novém melaminovém nádobí pro Maxíka, protože značku Design Letters zbožňuju. Pořídila jsem mu k prvním narozeninám i příbor, ale naneštěstí se mi za pár dní zlomila vidlička, takže jsme jej kromě lžiček vůbec nevyužily. Ty jsem nakonec ani nevyfotila, protože už se z nich dost odřela písmenka, a to je používáme také krátce, což mě taky mrzí. Ale dětské nádobí si nemůžu vynachválit, drží skvěle i po pravidelném mytí v myčce. Doufám proto, že se mi k talířkům a misce ještě podaří ulovit i ten hrneček s eMkem, protože než se rozhoupu, vždy se na Nordic Day vyprodá...

Posílám jarní pozdravy a užívejte.
Pa Šárka



5 komentářů

  1. Šárko, krasne a vkusne. Jen s melaminovym nadobim pro deti bych byla opatrna.
    Viz treba zde http://www.organicauthority.com/sanctuary/why-avoid-melamine-dishes.html

    emili

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Emili dekuji za informaci, teda tak to je sila, to jsem vubec nemela tuseni! Ale vlastne me neprekvapuje, ze se stale vyrabi a prodava, lidske zdravi je az na miste poslednim. A to severske znacky vetsinou dbaji na setrnost vuci prirode. Melamin co jsem se docetla by se nemel zahrivat nad 70 st., takze pri pouziti za studena by mel byt neskodny, doufam 🙏🏼😕

      Vymazat
  2. Ve váze máte narcisy...
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Tie narcisy, žltá farba úplne rozsvietila bielo-čierno-sivý základ. Krásny deň prajem.

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.