Růžová tečka / Pink dot

Dnes bych vám ráda dala vědět taky já, že byl začátkem tohoto týdne konečně spuštěn zbrusu nový e-shop www.bellarose.cz. Protože i když jsem ten svůj minulý týden uzavřela, na tomto jsem také dlouho pracovala. A pokud také máte rádi Bella Rose, a zajímá vás, jak to probíhalo, můžete právě teď do zákulisí jeho příprav trošku nahlédnout ;-)

Také pro mě je nakonec finální podoba nového webu takové malé překvapení. Sice jsem se na jeho vzniku podílela, po mně jej ale před jeho dokončením převzala nová šikovná grafička Nikol. Protože zanedlouho měla na svět přijít Ela. Proto soukromně s majitelkou Bella Rose Martinou Svadbíkovou říkáme celému vzniku novému vizuálu "těhotenské projekty". Tohle období (po překonání prvního trimestru plného nevolností), kdy veškerá nová grafika pro Bella Rose vznikala, mám totiž spojené s velkým přívalem tvůrčí energie, což Martina dokázala skvěle využít! :-D Takže první těhotenství s Maxem patřilo novému logu, které všechny změny odstartovalo.

Na grafickém návrhu nového e-shopu jsme začaly s Martinou pracovat pouze my dvě, a bylo to naše velké tajemství :-). Až jsme mu daly první podobu, představily jsme jej nejdůležitějším členům našeho týmu, který na vývoji nového webu po celou dobu pracoval, a postupně se rozrůstal o další profíky z nejrůznějších oborů. Nepřetržitě jsme mezi sebou diskutovali. Každý měl samozřejmě svůj odborný názor a zkušenosti, takže vážně někdy nebylo jednoduché se shodnout, a úpravy se občas zdály být nekonečné. Ale i když někdy statistiky nebo odborníci hovořily jinak, nakonec měli hlavní slovo nadšení zákazníci, nebo spíše zákaznice, a samozřejmě Martina. Ta se opět řídila především svou intuicí a vášní, jež dala novému webu jeho konečnou atmosféru, která věřím, že je z něj opravdu cítit! Můžu říct, že i díky ní jsem se stala velkým fandou nakupováním přes internet.

Ale u "Belly" je to v poslední době vážně zážitek, a já mám pokaždé takové malé Vánoce, a cítím se krásně hýčkaná. Nejen díky úhledně a stylově zabalenému balíčku, drobným dárkům a vždy vstřícným kolegyním, ale i díky tomu, že prostě i e-shop může mít svou nádhernou virtuální duši!

Snad se vám nová modernější, vzdušnější a uživatelsky více friendly podoba e-shopu www.bellarose.cz líbí, a brzy se v ní v pohodě zorientujete.

Tak, a to byla vlastně taková sladká růžová tečka za mými dosavadními pracovními povinnostmi. Teď jen trošku vypiplat dětičky, a zase se určitě do něčeho (staro)nového pustím ;-)

Zdraví Šárka






2 komentáře

  1. V pátek jsem udělala moji první objednávku u Bella rose a včera obdržela balíček. Je to opravdu zážitek. Krásně zabaleno, uvnitř dáreček navíc. Nádhera. Je vidět, že lidé kteří tam pracují to dělají srdcem. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je poprve? A vereim, ze ne naposledy, malo kdo odola :-D! Je to tak, holky jsou sikovne a pani majitelka to ma vymazlene.
      Mejte se hezky. Sarka

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.