Březen, za kamna vlezem...

Letos to jaro u nás doma vítám opravdu pozvolna, protože si dává na čas i venku. Místo mojí tradiční růžové barvy mám tak v obýváku teď všude kolem zemité odstíny béžové a hnědé, dřevitou vůni svíčky Shadow Dance, na gauči stále pletený pléd od By Nord, v kamnech zatopeno, a ve skříni ještě rukavice a teplou parku, kdyby náhodou. Je mi totiž pořád zima, doma i venku, brrr!

Ale už to snad bude veselejší, a já mám chuť pustit domů více čerstvého vzduchu, a přidat více barev, minimálně v podobě jarních květin. I když nový nádherný lněný povlak na polštář s romantickým volánem v přírodní barvě od francouzské značky Côté Table, kerý jak víte jsem si přála, tedy uklízet určitě nebudu. Celá rodina si jej hned zamilovala, a jeho nedbalá textura je příjemná změna k mým oblíbeným grafickým potiskům, jenž obvykle na polštářcích mám.

A dnes bude více fotek než povídání, protože si ještě zkusím na chvilku pod tu deku zalézt, než se vzbudí dětičky ;-).

Mějte fajn nový týden!
Šárka

12 komentářů

  1. Šárka, začala som zemitými a zelenkavým jutovým vankúšom z ND, teraz som v ružovej a sivostriebornej semišových koberčekov plus gold a plech kvetináče BR a ND, už mám pripravené žltkasté ľanové vankúše a prikrývkú BR:-)
    Pekne:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krasa Ali, progres musi byt! 😆👌🏼 Mnoho pozdravu!

      Vymazat
  2. Prekrásne fotky, pekný, vzdušný, elegantný interiér.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, tesi me, ze to tak pusobi 🙏🏼

      Vymazat
  3. Moc krásné, nesmírně uklidňující...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru zdravim, to mam radost, ze to takhle pusobi ❤ Dekuju a krasne jaro rodinko 😉

      Vymazat
  4. Dobrý den Šárko nádherné mohla bych se zeptat odkud máte koberec a co je to přesně za typ moc děkuji Gábina.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabino dekuji moc. Koberec je metraz z Brena. Typ uz bohuzel netusim, ale je to z mensiho vzorniku ze stojanu na objednani, jsou trosku drazsi. Prodejny jsou asi podobne, tak byste dohledala. Je moc prijemny a ma cca 2 cm husty vlas ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.