Beauty & Spa

Jedno z mých letošních přání je, při všech těch domácích a pracovních povinnostech, dopřát si pravidelně chvilku pro sebe. Není to někdy ani trochu jednoduché, ale je to potřeba. Odpočinout si, dobít baterky, vyčistit mysl, a cítit se příjemně. To mi ze všecho nejvíce dodají moje beauty rituály, které se v posledních dvou letech sice scvrkly na minimum, ale přesto přece zůstaly. I tady jsem pak poznala, že nakonec méně je někdy více. Takže nedostatek času na lakování si nehtů způsobilo jejich dokonalou regeneraci, a i bez přehnané péče o pleť to ani lehce po třicítce nemusí být taková hrůza. Protože hlavní roli zřejmě hraje genetika. A taky jsem se naučila se minimálně líčit a vrátit se k přirozenosti, což považuji po těch letech za největší úspěch při cestě sama k sobě.

Ale přeci jen, občas je třeba tu péči podpořit. Moc jsem si proto přála vyzkoušet Anti-age pleťové sérum A od úžasné dánské přírodní kosmetiky Meraki v minimalistickém balení, a konečně jsem si jej pořídila. První dojmy jsou pozitivní díky lehkému složení bez parfemace, které se okamžitě vstřebá, a na další účinky jsem zvědavá. Teď už ho jen nezapomenout pravidelně používat, a do budoucna třeba i CC vyměnit za denní pleťový krém od stejné značky ;-).

Moje nejoblíbenější místo na světě pro relax je vana plná hodně horké vody. Tam vždy vypustím všechny myšlenky, a vydržela bych tam někonečně dlouho. Proto jsem si odškrtla i další položku z wishlistu v podobě bílého froté ručník Star Fringe od Tine K Home, který mi ještě chyběl do páru, a koupelně dodá útulný a lehce orientální nádech. No a do koupele jsem si dlouho přála vyzkoušet kosmetiku Au Lait v hravých a stylových černobílých obalech. Mléko do koupele mě překvapilo, že je dokonce v lahvičce skleněné!

A taky miluju nejrůznější klasická přírodní mýdla. Jednak se lépe smývají, než sprchový gel, a používám je i na mytí obličeje a odlíčení make-upu. Poprvé mám také doma bílé francouzské mýdlo s vůní konvalinky Muquet, jenž mi připomíná dětství. To společně s mlékem do koupele doufám, že využiju co nejdříve!

Užijte si neděli, každou chvilku pro sebe, a pokud si chcete zasoutěžit o můj nový kalendář na rok 2017, který už určitě víte, jak vypadá, zastavte se u Katky Paškové na Instgramu TADY ;-).

Mnoho pozdravů!
Šárka



2 komentáře

  1. Milá Šárko,s tím časem pro sebe jste to trefila,není ho tolik ale na druhou stranu člověk zjistí,že bez spousty procedur se obejde(ikdyž trocha hýčkáni potěší tělo i duši)užívejte si své chvilky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarco se vsim souhlasim! Dekuji a at jich mate dostatecne i Vy. Dekuji za milou navstevu ❤

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.