Clean Cook Kids Repeat

Tak focení se opět odkládá na další chvilku času a ten správný okamžik. A že jich je čím dál méně! Téměř vše se už točí jen okolo Maxe, Elí a domácnosti. Aby toho nebylo málo, vše mi přestává fungovat. Vysavač na krbová kamna, který vlastně nefungoval nikdy, robotický vysavač, který jsem stejně přestala používat, protože každodenním ručním vytíráním se skvěle hubnou poporodní kila, iPhone mi vypadává po pár minutách hovoru jen co mu skončila záruka, zřejmě některé zaručené mateřské "rady" asi tak moc nechci slyšet, ale hlavně nefugoval e-shop ani MMB e-mail, a potíže přetrvávají dál. Na čemž stále pracujeme a moc se vám za to omlouvám. A že to záhadně začalo po tom, co jsem se rozhodla se tento rok věnovat především malým lumpům snad už ani nemá cenu psát...

Přesto se mi podařilo udělat nový lehký redesign loga a blogu a více jej zjednodušit, a konečně zahájit zimní výprodej na www.mamaisonblanche.cz, kam se určitě zajděte mrknout, než se vyprodají poslední zlevněné kousky.

Jinak se vážně snažím připravit se na další pořádný článek, nechat mobil doma, když jdeme vzácně na oběd do restaurace ve dvou, a místo stylingu si užít sněhu a každé chvilky s těmi dvěma nejmenšími, než se budou stydět pomazlit se, a mámu nebudou potřebovat vůbec...

Konec roku byl pro mě hodně o rozjímání, určování hodnot a hlavně o opouštění starého, zdánlivě potřebného nebo doposud fungujícího, společně s velkým vykročením ven z mojí komfortní zóny. O tom všem je mateřství, ale i větší poznání sama sebe. Takže dávám vale všemu, co již není třeba, a vám posílám zatím alespoň jeden velký zasněžený a přes to všechno věřím vítězný pozdrav z mého teď velmi nevytíženého instagramu. Protože když něco starého končí, něco nového začíná, a já jsem šťastná kupodivu i právě v tomhle přítomném okamžiku :-*

Zatím se mějte krásně,
vaše Šárka.





2 komentáře

  1. Zdravím Šárko, ano, užívej si své dny s dětičkama naplno, protože, přesně jak píšeš, rostou až příliš rychle a kromě nich všechno ostatní počká...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru i ty! Moc zdravim a jeste opozdene gratuluji 👶🏻😘🙋🏻

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.