Chvilka pro mě / Moment for me

Tak dnes pro změnu fotky z jídelny. Protože tam je prozatím uklizeno, a já mám čas si udělat chvilku pro sebe. Za odměnu si vždycky koupím nějakou květinu na jídelní stůl, který je centrem pozornosti. Tam jsem opět přesunula pruhovanou vázu Ommagio Silver, kterou tentokrát zdobí bílé lilie, jež je u nás sehnat nadlidský výkon. A to je mám tolik ráda! K pár minutám pro mě si potom zapálím vonnou svíčku. Tentokrát je to krásná ženská vůně Mystic Cashmere od mé oblíbené české značky Meadows. Krásně mi to tu provoní a společně s květinami vykouzlí útulnou atmosféru, než se vše zase za pár hodin vrátí do původního stavu. Na kávu nejsem ani trochu, takže si k tomu ještě uvařím Meltu s mlékem, rovněž v oblíbeném keramickém hrnku Hammershøi. A k tomu kousek nejúžasnější čokolády ze Švýcarska. Toť můj bohužel ne úplně každodenní rituál.

Jinak ze String poličky jsou už všechny vánoční dekorace konečně pryč, a opět jsem sem přesunula své nejoblíbenější kousky. Těch opravdu není mnoho, ale na pár změn úplně stačí, a jejich design mě stále baví. Však je moc dobře znáte.

A náš obývák už není ohraničený ohrádkou, už byla totiž stejně zbytečná, naopak je v něm teď i celkem utěšený koutek na hraní. Tak snad zase příště ;-).

Zatím mnoho pozdravů a mějte se fajn!
Šárka





10 komentářů

  1. Tyhle momenty jsou fajn, jen by mohly byt casteji, ze?:-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko přesně! :-) Děkuji za návštěvu a zdravím!

      Vymazat
  2. Z fotek čiší klid a čistota. Moc pekne, takove jemne.. Drzte te Šarko, at je chvilek na odpocinek a dobiti enegrie vic! Hezke dny. Nina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nino moc děkuji, i za přání! Snažím se jak to jde :-). Mějte se hezky.

      Vymazat
  3. You have a wonderful home!
    Best wishes, Sandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Welcome Sandra and thanks a lot! :-)

      Vymazat
  4. Ten obraz ta skvěle padne! Užívej si tyhle chvilky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri děkuji a nápodobně! Na Tvém ig vždy taky nějakou zahlédnu ;-)

      Vymazat
  5. Dobrý den, prozradíte, odkud máte obraz na zdi? ☺ Vypadá božsky....Díky a prima den. Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Martino, to mě těší, že jste si všimla a mám radost, že se Vám líbí! Najdete jej zde http://www.mamaisonblanche.cz/cs/20-malby tedy jsem jeho autorkou :-). Mějte se hezky!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.