Vánoční String / Xmas String Shelf

Na vyhlášení výherce vánoční soutěže jsem nezapomněla, jen je pro mě teď dostat se k počítači opravdu nelehký úkol. Tak se moc omlouvám, vítám nové čtenáře a děkuji vám všem, co jste se zapojili s milými a povzbudivými komentáři, moc jste mě jimi potěšili. A ten v pořadí 95. patří výherkyni - Sweet Lollipop Queen, moc gratuluji!!!

Teď už zpět k dalšímu vánočnímu dekorování, tentokrát na polici String White v jídelně. Stálice v podobě luceren domečků Kähler jsem doplnila opět mými oblíbenými dekoracemi, z nichž některé mám doma už pěkně dlouho. Třeba velkou bílou hvězdu od Madam Stoltz. Porcelánové hrnečky Design Letters slouží tentokrát na čajovky a jehličí, opět nesmí chybět vonná svíčka Skandinavisk, stejně tak drobná led světýlka. Mou nejmilejší dekorací je ale přání Merrry Christmas od Ylvy Skarp, které jsem dostala vloni od všech holek z Nordic Day, a starý zvoneček z broušeného skla od mamky. Na ten u nás letos bude zvonit Ježíšek ;-).

Snad si zase na vás najdu brzy chvilku a vyfotím toho víc. Kdyby ne, užijte si už třetí adventní víkend!

Pa Šárka



2 komentáře

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.