Ložnice v bílém / White Bedroom

Za okny bílo, a u nás v ložnici také! A to jsem si myslela, kolik změn ještě potřebuju udělat, a co nového za doplňky ještě musím pořídit. Přitom v jednoduchosti je taková krása, až mě to samotnou překvapilo. Jen jsem vlastně povlékla do nového tentokrát bílého lněného povlečení od Lenlinen, jinak ustlala, přidala pár polštářků, přesunula Miffyho, jednu z mnoha mých bílých orchidejí netradičně umístěnou do papírové tašky, a bílou tonetku, kterou jsem si kdysi ručně zrenovovala. A najednou mám pocit, že nic nechybí, ani nepřebývá. Nakonec se i tmavě šedé lněné povlaky na polštářky, které mám jako horkou přednovinku od stejné značky jako povlečení, sladily se závěsy, jenž jsme chtěli dávno vyměnit za bílé. Takže nakonec z toho opět vznikla malá velká proměna, se kterou jsem překvapivě opravdu spokojená.

Stejně jako se lněným povlečením. Jak už jsem psala, pro mě lnu jako novému materiálu jsem ani trochu nedůvěřovala po rychlé a jednorázové zkušenosti z H&M, ale do tohohle hezkého českého nebylo těžké se zamilovat. I když je oproti bavlně nebo damašku len takový hutnější, přesto je krásně poddajný, živý a moc příjemný. Rychle se povléká, rychle svléká, a nemusí se žehlit! Což vítám ještě víc. Moc se mi na novém povlečení líbí i drobné detaily v podobě vyšitého loga na polštářích a jemného lemu okolo. A i když to možná vypadá, že je len trendová záležitost, u mě jednoduché, jednobarevné a navíc pohodlné povlečení z módy nevyjde prostě nikdy! Nově jej na e-shopu www.lenlinen.cz taky najdete v dalších barvách, prodloužené délce, a myslím, že jej ještě případně stihnete mít doma i pod stromečkem...

Jo a o novince v rohu zase nědy příště, snad bude už také viset! ;-)

Tak hezký čtvrtý nedělní adventní večer a dobrou noc!
Šárka


15 komentářů

  1. Novinka v rohu vypada nadherne, ale i zbytek. Jedno lnene povleceni uz mam, na ceste je k nam druhe, proste je neodolatelne. Hezkou nedeli. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel děkuji a přesně jak píšeš! :-D Překvapilo i mě samotnou, jak úžasný materiál len je. Díky opět za milou návštěvu i komentář, pohodové předvánoční dny!

      Vymazat
  2. Presne tak, ja som mala túto istú myšlienku: biele povlečení, no, len obyčajné, bavlnené v našej spálni-komore, takže to nevyniklo...zemitý káro záves, obrázky...
    Krásne Sviatky vám všetkým, milá Šárka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A pokaždé může s jinými doplňky vypadat jinak ;-) Kdybych se už nestihla zastavit, děti už mi dávají vážně zabrat, krásné a požehnané Vánoce i k vám rodino! :-*

      Vymazat
  3. Krasnyyy :). Ja planuji usit z ceske latky. Taky se moc tesim. Konecne se zbavim darovanych nekvalitnich povleceni...pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow Marti to jsi dobra! A ty jsem nastesti vyhazela uz davno, setrit se ani ba povleceni nevyplaci 🙈 Krasne svatky!

      Vymazat
  4. To se vám musí hezky usínat.Vypadá to moc dobře taky jsem spravovala tonetku jiný model syn ji má v pokoji u psacího stolu jen ta naše je černá.krásnou čtvrtou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem si chtela objednat lněné povlečení HM..fakt je to výhoz peněz? Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jano za mě je tohle hezčí co se detailů týče i kvalitnější, myslím, že má vyšší gramáž. A hlavně český rozměr povlaků, což je paráda! :-D Hezký den.

      Vymazat
    2. Jano, já mám lněné povlečení z HM ve 2 barvách, točím je už přes 3 roky a nedám na něj dopustit. Stále drží a budu si objednávat další. Takže za mě doporučuji HM.... Berenika

      Vymazat
    3. Já stejně vždy raději podpořím českou značku než obchodní řetězec ;-)

      Vymazat
  6. Je to nádhera Šárka, tiež bo bielom túžim. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nepochybuju, že by jí slušelo! Tak snad se přání splní ;-). Krásné předvánoční dny Andrejko!

      Vymazat
  7. Klasiku mám také ráda. Prozatím jsem ale věrná damašku. Po babičce a přešívám...
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/10/zazimovala-jsem-loznici.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko damašek je taky úžasný materiál, hlavně na léto. Ložnice je bomba, obdivuji zručnost! Ať se vám v ní sladce spí :-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.