Černá láska / Black Love

Pro černou barvu mám slabost odjakživa, a na oblečení nebo doplňcích především. Barvy na mě působí pozitivním způsobem většinou pouze v přírodě a na přírodninách. Protože moje fantazie a tvůrčí energie, kvůli které často nespím, je natolik rozmanitá a barevná, že černá, bílá a neutrální odstíny, kterými se nejraději obklopuji, mě uzemňují a uklidňují. Takže jsem vlastně pro okolí takovou nepochopitelnou černou ovcí, ale věřím, že mezi vámi určitě nebudu :-).

Mým tajným přáním v poslední době byla novinka od švédské značky Daniel Wellington, se kterou spolupracuji, v podobě celočerných hodinek z kolekce Classic Black. Přiznám se, že se mi líbí ze všech dosavadních modelů úplně nejvíce, takže když jsem je uviděla poprvé, byla jsem naprosto nadšená! Stejně tak z druhé novinky v podobě náramků z chirurgické oceli, díky které se mi vlastně zhmotnila myšlenka o elegantním náramku k hodinkám, jenž jsem všemožně taky dlouho a marně sháněla. I když se to možná dalo čekat, přesto jsem do poslední chvíle vážně v moje splněné přání nedoufala, ale stalo se! Takže jeden nový set ve stříbrné barvě mám pod stromeček doma!!! Ale protože vím, že si někdo v mém okolí přeje celé černé hodinky ještě mnohem déle než já, bude tentokrát radost dvojnásobná...

Opět mě dostalo i nádherné All Black designové balení, pro které jak víte mám slabost. Jen co se týče náramku, je mi docela dámská velikost těsná, a to si myslím, že moje zápěstí není nijak široké :-). Ale zase dobře drží, a náramek se vám tak nedostane přes hodinky nahoru ani dolů. Takže to pokud byste sobě nebo někomu jinému chtěli také udělat radost, a nejste zrovna blogerka jako já, opět můžete můžete využít 15% SLEVY tentokrát úplně na veškerý sortiment s poštovným zdrama na www.danielwellington.com po zadání kódu mamaisonblanche ;-).

A co se týče ostatních mých oblíbených černých drobností na fotkách, většinu z nich už znáte. Možná kromě Tangle Teezeru, jež určitě ředstavovat nemusím, ale ráda vám jej doporučím na hodně dlouhé a husté vlasy. Protože ničím jiným už je opravdu nerozčesávám! Ale řasenku od Nars ze svých favoritů bohužel vyřadím, na silikonovém kartáčku má "štětinky" tak daleko od sebe, že s ní pro změnu moje ne příliš husté řasy namaluju jen ztěží...

Mějte se fajn, a ať alespoň ten první den v novém týdnu není All Black :-)!
Šárka



3 komentáře

  1. Šárka, slabosť pre čiernu mám aj ja a hodinky DW sú krásne. Tiež ich mám, nie čierne ale zbožňujem ich. Náramok sa mi tiež veľmi páči. Budeš dokonale zladená. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko ladí k sobě fakt úžasně! Mám radost se sdílení, měj hezký předvánoční čas :-*

      Vymazat
  2. Ty wellingtonky jsou dokonalý, sama mám hnědé ale černé jsou taky prima :)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.