Adventní věnec / Advent Wreath

Tak jsem říkala, že žádný adventní věnec u nás letos nebude. A je! Ne kvůli mojí drahé polovičce, ale kvůli mně. Dlouho mě totiž moc bavilo vyrábět je, a vždy jsem jimi obdarovala i celou rodinu. Ale v posledních letech už na ně nebyl čas, a začalo mi připadat, že i když jsem se vždy snažila je udělat jinak, byla jsem pak s nimi čím dál méně spokojená.

Ale tento týden jsem narazila na mých českých oblíbených instagramových účtech na dva tak krásné, klasické a dokonce nezelené adventní věnce, že jsem znova dostala chuť vybalit tavnou pistoli a jeden si zase taky vytvořit. Protože kdy jindy si užít dekorování a přestat lpět na minimalismu, než o Vánocích! :-)

Dnes odpoledne jsem proto v rámci recyklace vybalila všechny za ta léta nasbírané dekorace, svíčky, drobné kouličky a dřevěné ozdoby. Jako korpus posloužil jednoduchý věněc z březové kůry, který jsem si vyrobila už dávno. Přidala jsem ještě stříbrnou tůji z dopolední procházky, ta snad neopadá. A jako třešinku na dortu dřevěnou kaligrafickou ozdobu od Ylvy Skarp, která nám loňské vánoce zdobila stromeček. Tak vznikl tenhle lehce křivý krasavec, a i když ho čeká premiéra trošku opožděně, mám z něj nakonec velkou radost. Snad mi ji zítra nezkazí svíčky rozmístěné moc blízko u sebe! :-D

Na závěr ještě poděkování za účast v giveaway o růžovou koupací kytičku Blooming Bath. Poputuje k Lucii Nesto, moc gratuluji!

Mějte krásný druhý adventní víkend.
Šárka






20 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Andrejko mam radost, ze se Ti libi dekuju 😘

      Vymazat
  2. Šárko, je opravdu nádherný!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli diky i Tobe, mnoho pozdravu a krasny Advent!

      Vymazat
  3. Šári, nádhera .... moc se ti povedl .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marki tolik kladnych reakci a milych reakci jsem tedy necekala vazne :-D! Krasny Advent a dekuju

      Vymazat
  4. Přírodní a jednoduché takové jsou nejhezčí a ten kůrovej základ je super.pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarco ten mi lezel ve skrini tak dlouho! :-D Diky a hlavne vydrzi ;-)

      Vymazat
  5. Ještě jednou mockrát děkuju za krásnou giveaway! Druhým dítkem to v nejbližší době asi neskončí (motivace to je sice pěkná, ale ještě počkám:)), ale zase kytička určitě parádně poslouží mé neteři, která se narodí v únoru.

    Jinak adventní věnec je překrásnej! Moc se mi líbí ta kůra a ten nápis.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě bych dodala... Vím, že máš moc práce a dvě děti, ale kdybys příští rok vyráběla věnce na zakázku, budu první zájemce:-D. Já jsem momentálně u verze č.2, což je jen dřevěná miska, 4 svíce a jmelí. Ještě nikdy jsem s adventním věncem nebyla vyloženě spokojená. Ten tvůj je dokonalost.

      Vymazat
    2. Luci tak to mam radost, ze mas radost :-D! A venec byla tak spontanni zalezitost ale chybelo mi to se takhle vyradit. Haha no dekuji to je krasna pochvala a mozna i duvod k zamysleni, minimalne nad prepravou, tenhle by totiz postu urco neprezil 🙈 Zatim paa

      Vymazat
  6. Váš veniec je nádherný.
    Zaujal ma korpus venca - Poraďte, kde sa dá zohnať brezová kôra :-).

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.