Vánoční přípravy / Xmas prep

Tak už mám vše potřebné doufám doma. Letos bude nadělovat Ježíšek především dětem, pro dospělé mám tentokrát jen opravdu malé drobnosti z Bella Rose a Nordic Day.

Tam jsem také i letos objednala něco málo nového na stromeček. Protože jak už jsem psala, bude muset být tento rok nerozbitný :-). Takže mám dvoje vánoční baňky Light grey Silver Glitter od Bloomingville, které ač jsou celé z plastu, vypadají moc hezky. K nim použiju vánoční dekoraci Calligraphy Christmas z mojí kolekce a papírové kouličky z loňska. Zkusím využít i přetírané plastové kouličky a doplnit je saténovou stužkou, kerou plánuju také použít na balení dárků. Kromě bílého papíru a černého krepáku /černý balicí papír se obávám, že neseženu/, mám také nový pruhovaný balicí papír od Ib Laursen a kouzelné dárkové papírové sáčky Tree od Tafelgut. Takže klasika, něco nového, něco starého, něco vyrobeného, černá, bílá a samozřejmě zelená. A protože už příští neděle je adventní, ještě budu muset vybalit vánoční dekorace, abych vše stihla nadekorovat. To mě samozřejmě baví ze všeho nejvíce a moc se na to těším!

Co vy, jaká bude letos u vás vánoční výzdoba?

Mějte klidný předadventní čas a fajn víkend, ať už je prodloužený nebo ne.
Šárka


4 komentáře

  1. Krasne to vypada uz ted, na fotkach:-). U nas bude v podobnych barvach:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je dekuju, no uvidime! A k vam se zastavim omrknout 😉 Krasny vikend a dekuji za navstevu.

      Vymazat
  2. Šárko, tvůj blog už sleduju hodně dlouho. Obdivuju, jak držíš svůj styl i se dvěma dětmi, ale jsem fakt zvědavá, jaké Vánoce budete mít za pár let, až do toho děti začnou mluvit:-) Jelikož u nás je zklamání i z toho, že stromek nepřetéká zlatými řetězy:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani pro deti uz moc ne, preci jen ty hracky nejsou jen cernobilosedomintovoruzove :-D. Ja jsem taky zvedava, jestli budou aspon trosku po mne, ladila jsem totiz vse doma uz od malicka :-). Dekuji za navstevu a pohodovy predadventni cas!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.