Unboxing

První (mini) článek svého druhu u mě. Tak trochu netradiční, a název jsem si vypůjčila od fashion nebo beauty blogerek. Jenže nešlo prostě odolat!

Víte, jak moc si potrpím na krásné obaly a vymazlená balení, moje vášeň a nemoc z povolání. Ale tohle mě vážně dstalo! Právě dorazilo lněné povlečení od Lenky a její nové značky Lenlinen, a přiznám se, že jsem to, jak precizně a stylově zabalené vůbec nečekala. Ručně potištěná kartonová krabice, uvnitř balicí papír v jemných tónech s logem, zavázaný černou saténovou stužkou s visačkou, a se lněným pytlíčkem se sušenou levandulí jako dárek. Vše sladěno do posledního detailu a nesoucí se na přírodní vlně. A uvnitř... Moje první a doufám, že ne poslední měkoučké a přesto pevné lněné povlečení...

Vybrala jsem světle šedý odstín a o víkendu se doufám dostanu k povlíkání a focení. Moc se těším, vypadá to, že se nám v něm bude spát i přes moje obavy z nového materiálu nádherně!

Krásný pátek mějte.
Šárka


10 komentářů

  1. Sarko,baleni je prepychove a ja verim, ze se v novem povleceni bude i tak spat. Ty detaily take miluju:-). Hezky vikend. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko spí, snad co nejdřív vyfotím! Díky a pohodový nový týden.

      Vymazat
  2. Jůůůů, tak to potěší .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasný obal i obsah! Vypadá to dokonale!
    Šárko, bude se ti krásně spát!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli je a spí, mám velkou radost, je to mé splněné přání ;-). Mnho pozdravů!

      Vymazat
  4. Paráda!
    Musím si už najsť adekvátne šikulky aj na Slovensku, modrotlač u nás robí šikulko:-)
    Krásny víkend Šárka, aj tvojim maličkým!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali zdravím a děkuji za návštěvu, kdo hledá, najde ;-)

      Vymazat
  5. To je moc krasne! Obal i obsah:) docela me i mrzi, ze prodlouzenou delku (jako u vsech krasnych povlaku) nevedou, stalo by to za hrich...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je! Prodloužené tipuji že bude taky, zjistím, bylo by to super ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.