Soutěžní předadventní kalendář

Dnes bych vám ráda dala vědět, že společně s dalšími blogerkami pro vás právě spouštíme listopadovou akci s názvem Soutěžní předadvetní kalendář. To znamená, že každý den můžete něco vyhrát na jiném blogu! Soutěžit tak budete moci i u mě, a to 26. 11. O co to bude se zatím ale nechte překvapit ;-). 

Na poslední den akce připadlo jako výhra nádherné autorské povlečení Flow, jehož autorkou je Markéta z blogu Tamarki.cz. Ta je také hlavní patronkou celé akce, a na svém blogu tak den po dni postupně představí všech vybraných 24 blogů, na kterých se právě bude soutěžit. A tohle bude překvapení i pro mě, protože vůbec netuším, na jaké blogy se můžeme těšit, a jsem zvědavá, jestli poznám i nějaký nový...


Markéty blog jsem objevila poměrně nedávno, a nadchnul mě především jejím originálním vkusem a bydlením v neotřelém severském stylu. Jaké překvapení pro mě bylo to, že téměř vše prošlo jejíma šikovnýma rukama! Včetně stylových doplňků, dekorací nebo solitérních kusků nábytku. Takže Markéta je jednoznačně mistr v oboru DIY, renovace a recyklace. Naleznete u ní proto spoustu inspirace jak se dá vysněné bydlení zařídit i s poměrně nízkými náklady. A nejen to, Maréta také umí lovit v sekáčích kousky, které potom přešívá na trendy modely pro sebe i své děti, a mnoho dalšího...Markéty autorské povlečení a další produkty z její dílny zakoupíte také na jejím e-shopu TADY.


Doufám, že vás budou soutěže bavit a že i něco krásného vyhrajete! ;-)

Brzy pa

Šárka


PS: A nezapomeňte také na soutěž o lístky na ostravský Meat Design TU!





Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.