Méně je více / Less is more

Jak já miluju tvoření wishlistů! Od jakživa... Plánování, odškrtávání, další doplňování... Je to s nimi tak nějak přehlednější, organizovanější, a dokonce vesmír skrz ně funguje zázračněji, a většinu obvykle nějakým záhadným způsobem vždy splní... Fakt! Ale poslední dobou mám přání hlavně co se týče oblečení, nějak moc. Utrácím za něj čím dál víc, a kolikrát bohužel nesmyslně. Což mě momentálně štve ze všeho nejvíc. U bytových doplňků a dekorací jsem si už našla svou cestu, ale můj šatník je stálě plnější, a já přesto pořád nemám co na sebe. No určitě to znáte :-). Ale i to musí mít řešení!

Jsem ovlivněná reklamou, blogerkami, řeším tím špatnou náladu / en na chvilku samozřejmě/ nakupuju na dobu, až zase zhubnu po porodu a ztratí se mi prsa po kojení... Jen abych zjistila, že už vůbec nevím, co ve skříních mám, kupuju si zbytečně podobné kousky, a stala se z toho taková moje pravidelná závislost, bohužel. A musím to rychle utnout, protože takhle to už dál opravdu nejde! A stejně tak, jako jsem se v poslední době zbavila všech nepotřebných doplňků, dekorací, nebo věcí do domácnosti /pár jich ještě najdete v outletu TADY/, rozdám i maximum ze svého šatníku, pořídím si pár posledních nadčasových kousků, ze zbytku vytvořím pár nadčasových a snadno kombinovatelných outfitů, a zkusím si nic postupně měsíc, dva, nebo tři VŮBEC NIC nekoupit! Protože když se sebekriticky podívám do svého šatníku zjistím, že vše co jsem chtěla už mám. Móda se mění natolik rychle a prapodivně, a já už přeci po třicítce dávno vím, v čem se cítím dobře, co mi sluší, a že mám svůj styl!!!

Tak a je to. Černé na bílém a už ani krok zpátky. Co vy, máte podobné "problémy" a zkusíte se přidat ke mně? :-)

"Poslední" must have vysněné bytové doplňky /třeba vonnou svíčku Black Madonna od značky Meadows s novým logem a designem pro krásnou atmosféru/, potřeby do domácnosti /od úložných boxů, přes věci do kuchyně, až po mou oblíbenou kolekci Hammershøi/, které nejen že potřebuji k mé B&W obscesi, ale jsou především nutné pro její chod a organizaci, chybějící kousky minimalistického "Buy less choose well" šatníku /včetně spodního prádla nebo pyžama/, nebo kosmetiku, kterou momentálně potřebuji, doopravdy používám a spotřebuji až do dna /jen toho hydratačního mléka do koupele Au Lait bych potřebovala asi tak čtyřikrát větší balení/ ve stylu, který je mi nejbližší a nechci jej nahradit jakýmkoliv jiným, protože to jsem prostě já, najdete na mém dejmidárek. Stejně tak i odkazy, kde všechno případně seženete. Pro pořádek, inspiraci, a proto, že je báječné mít radost z každé malé drobnosti, kterou se obklopujeme /ano, i z té materiální :-)/. K životu opravdu kolikrát stačí jen málo, a přitom není třeba kompromisů!

Moc ráda bych se k tomuto tématu opět vrátila i proto, jestli jsem dostála svého závazku samozřejmě. Budu tak určitě ráda, když mi dáte vědět, jestli vás to baví a chcete více podobných článků nebo tipů na tohle téma.

Mějte odpočinkový sváteční den a držte mi palce!
Šárka



2 komentáře

  1. Milá Šárko, díky za takový článek, moc Ti rozumím a budu nadále sledovat, jak se Ti v téhle, ne zrovna lehké, 'výzvě' povede. Také se hlavně poslední dobou snažím o minimalismus ve všem - šatník, domácnost, jídlo..., ale je to opravdu těžké, tolik lákadel všude, kam se podívám. Držím pěsti a mávám, krásný listopad, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Veru ja dekuji za souznici a povzbuzujici komentar! A idealne jeste co nejmene chemie vid? Tak at se take dari a i k vam pohodovy predadventni cas 😘

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.