Giveaway s Tamarki

Předposlední okénko Markéty alias Tamarki (před)adventního kalendáře se soutěžemi na pro mě známých i nových blozích plných inspirace patří dnes mně. I já mám pro vás giveaway, a jak jistě správně tušíte, tentokrát to bude něco z mojí tvorby.

Protože Vánoce a nový rok jsou tu co nevidět, rozhodla jsem se jednomu nebo jedné z vás jako poděkování za oficiální sledování mého blogu, facebooku nebo instagramu udělat radost mým novým kaligraficko-typografickým minimalistickým kalendářem na rok 2017 o rozměru 50 x 70 cm, a vánoční dekorací Calligraphy, kterou si sami vystřihnete. Můžete ji potom použít buď jako samostatné ozdoby, nebo jednotlivá kolečka spojit a vytvořit z nich girlandu nejen na stromeček. A abyste si také mohli vybrat sami, motiv plakátu o rozměru 40 x 50 cm nechám zase já na vás.

A jaká jsou pravidla? Napište mi do komentáře:
  1. Kde jste mým fanouškem (pokud jím ještě nejste, stačí se kamkoliv přidat)
  2. Jaký motiv plakátu byste si vybrali (celou kolekci najdete na www.mamaisonblanche.cz)
  3. Připište váš e-mail, na který vás budu v případě výhry kontaktovat
Doufám, že vás můj výběr potěšil a už jsem zvědavá, komu po 6. 12., kdy bude giveaway ukončena, výhra poputuje! 

Hodně štěstí a mějte krásný a pohodový začátek zítřejšího adventu. Pokud se zadaří, budou konečně i fotky letošní výzdoby od nás ;-).

Šárka


102 komentářů

  1. Zdravím Šárko,
    sleduji na blogu, instagramu a facebooku. Nejvíce mě zaujal kalendář 2017, ten by se nám hodil :-)
    Bára Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Díky adventnímu kalendáři od Tamarki jsem vás objevila:) a spousty dalších blogů. ...takže i když Vás začínám sledovat až teď určitě nepřestanu:)

    A co mě zaujalo nejvíce?Asi všechno..tudíž bych se nechala překvapit a rozšířila své obzory a možná vystoupila s komfortní zóny:)

    jindrulle@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šárko dobrý den, sleduji Vás už dlouho - nicméně "pouze" zde na blogu,tak doufám, že se i tak budu moct soutěže zúčastnit;) a jsem pyšná, že naši domácnost zdobí Váš "věčný" otáčecí číselný kalendář...k němu bych si přála plakát dle vlastního výběru a viděla bych to na "Geometry Feather"...;-)
    Hezké adventní dny přeje Karolína
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. sleduji vas blog!
    plakat se mi libi pirko - geometry feather

    krasny advent
    Lucie
    competluc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Mne by se líbil geometrický jelen a měla by ho Róza v novém pokojíku. Krásný víkend ;)

    OdpovědětVymazat
  6. začala jsem sledovat na FB a Instagramu.
    Plákáty se mi nejvíc líbí ty geometrické - přála bych si vlaštovku(Geometry Swallow) .
    Pěkný den*
    reznickova.kristyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji blog i FB a už jsem nejednou kupovala v tvém e-shopu. Moc se mi líbí kalendář na rok 2017 a určitě by zdobil mou chodbu, takže bych ho měla denně na očích...Přeji nádherný adventní čas a držím si palce:o))Inka email: j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Blog sleduju pravidelně už dlouho, fb jsem si přidala až teď :)
    Plakát bych brala nejvíc světlý domečkový nebo některý geometrický, ale líbí se mi všechny.
    Přeju poklidný adventní čas :)
    Jitka.cierna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den, sleduji na blogu, sdílím na FB. Moc se mi líbí nový kalendář 2017. (škoda jen, že dny v týdnu jsou orientovány vodorovně, více mi vyhovují pro orientaci když jsou dny v týdnu svisle. Uznávám ale že vzhledově týden vodorovný vypadá lépe než svislý..) jakolina64@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den,sleduji vás zatím pouze na blogu,plakát by se mi líbíl nějaký geometrický,ale jinak se mi líbí od vás všechno.
    olga.kracmarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Sari! Sleduju Te ostrizim zrakem a to vsude, kde to jde:-) A libi se mne uplne vse z Tve tvorby takze bych se nechala prekvapit! Tereza12str@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Dobrý den, sleduji Váš blog a jsem Vaše věrná fanynka ... vždy mě potěší Váš krásný interiér a cit pro detail ... Budu se opakovat, ale líbí se mně vše z Vaší tvorby, bezkonkurenční však je Plakát Face White. Přeji krásné dny, MíšaŠ
    michaela.stavikova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Přeji milý 1.adventní víkend :) Tak sledování jsem začala dnes na blogu a fb a je těžké říci, který plakát se mi líbí nejvíce.. Asi vítězí Typography nebo Marble Houses White. Ten by se nám v pracovně líbil nejvíc.Lucie, lucie.snejdrlova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Uz delsi dobu sleduji vas FB a sbiram zde spoustu inspirace. Nejvic by se mi libil kalendar, at mi ten cas hezky leti :)
    zk.kovarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Taak, ja jsem si Vas nasla na IG a z plakatu by me nejvic potesil nektery z rady Geometry nebo Creativity...a tedy preji krasny a kreativni advent i s detickami...Hanka...buchticek[zavinac]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, sleduji Vás na fb. Pokud bych vyhrála tuto GA, vybrala bych si geometrický plakát jelena a darovala jej své kamarádce.
    Přeji pěkný advent.
    S pozdravem Lída
    Ludmila.benesova2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji vás buď přes blogger tu na blogu a dále na fb a na instagramu. Vybrala bych si plakát s Coco citátem, protože ji obdivuju co dokázala vybudovat.
    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj Sarko, sleduji na FB a IG. Z plakatu me nejvice zaujal Face White i Black, ty jsou nadherne.
    lpelikanova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Hezký den, Šárko, sleduji instagram a blog. Plakát bych si vybrala CALLIGRAPHY HEART. Hezký advent, Pavla

    OdpovědětVymazat
  20. Pěkný den, Šári,
    vybrala bych si plakát Chanel Coco. Po něm už delší dobu pokukuji. Sleduji Vás na blogu, instagramu i facebooku.
    Krásný předvánoční čas.
    Lucie J.
    brutnikita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Hezkou sobotu Šárko....sledují Váš fb, instagramu i blog��. Líbí se mi
    plakát Chanel Coco...pár vašich kousků už mám doma...
    Hezký adventní čas...
    Hanka
    hankaadamec@post.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Sarko kalendar se ti letos povedl ;-). Plakaty se mi libi geometry pericko..jelena uz am :-). Sleduji blog fb i instagram jiz delsi dobu :-) Martina barabasca.made@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Pěkné odpoledne, sleduji Váš blog a fb.
    Vybrala bych si plakát Merci nebo Heatt.
    Pohodový advent.
    Lucie (damiji@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  24. Milá Šárko, sleduji Váš blog (i na Intagramu!) už nějaký ten pátek a můžu upřímně říct, že jste mě nikdy nepřestala bavit. :) Ba naopak!

    A co se týče plakátů, všechny jsou moc povedené. Do oka mi asi nejvíce padl Plakát Creativity. :)
    Mějte krásný předvánoční čas a spoustu milých čtenářů!
    Lucka hrabakovalucka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den,
    sleduji Váš blog a fb. :-) Plakát bych si vybrala Marble Houses White :-)
    Přeju hezký den
    Jana
    zaleska.j@emal.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Krásné odpoledne :-) sleduji přes Fb a vybrala bych si plakát Geometry Swallow :-) rennfri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Sleduji na Pinterestu, FAce white bych si vybrala a mail martinaczech@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Nejvíc se mi líbí motiv Creativity :) a sleduju vás na facebooku :) Díky.

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý den, sleduji Vás na FB. A z plakátku bych si vybrala Merci. Díky za soutěž, hezký zbytek dne, Eva /sallebra@centrum.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Nejvíc se mi líbí plakát CALLIGRAPHY HEART..mailík je marcrazy@centrum.cz a sleduji na facebooku jako libuska.krizova

    OdpovědětVymazat
  31. Sleduji na FB. Všechny plakáty jsou vydařené. Kdybych vyhrála, tak bych si nejspíš vybrala Plakát Face white nebo Geometry Heart.
    r.harabisova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý den, jsem Vaším fanouškem (na facebooku) už nějakou tu dobu a moc mě Váš blog baví. Moc se mi líbí vývoj Vaší práce. Ale navzdory tomu bych si vybrala "starší" kousek a to plakát GEOMETRY DRAGONFLY.
    Eliška Mazancová (eliska.mazancova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  33. Pěkný den, sleduji FB, vybrala bych si nějaký z kalendářů, gimi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Šárko, myslela jsem si, že vybrst si plakát je jednoduchý.... není! Ale asi to vyhrálo geometrický peříčko...,
    gresakova.jana@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý večer, sledují vás na Instagramu a občas si čtu i blog. Plakát by se mi líbil buď Coco Chanel nebo Minimalism.
    Přeji Vám krásný a klidný adventní čas.
    Zdraví Veronika
    vero_nika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Sleduji vás na instagramu, moc hezky blog máte.... a nejvíce se mi líbí domečky v bílé- povesila bych si jedo oobýváku, úplně je tam vidím :) Krásná je i vlaštovka, ta by zas sedela do ložnice.... Sakra, vybrat jednu nedokáží, takže kdybych vyhrála, tak se nechám překvapit :)
    Děkuji
    Katka.sramkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Dobry den Sarka,
    Sledujem vas na facebooku.
    Najviac sa mi paci motiv calligraphy heart.
    Pekny vecer,
    Martina
    lysa.martina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den Šárko, občas k Vám nakouknu na blog. Kdybych vyhrála, cenu bych darovala dceři Adélce. Ta si vybrala plakát s Coco citátem.
    Děkuji za hezkou soutěž.
    zdenka.hornak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý večer, sleduji blog. Vybrala bych si kalendář 2017. Jana
    vi.jana.vi@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Po prvy krat som m u vas urcite nie posledny, takze aby sa m mala prehlad nastavila som m si sledovanie vasho blogu.... Velmi sa mi paci tento kalendar http://www.mamaisonblanche.cz/cs/15-kalendare geometry black, vyzera uzasne ale tazko si vyberat kedze sa mi ich paci viacej... Idem prezriet aj ine clanocky... Lpravdova@gmail.com Lenka

    OdpovědětVymazat
  41. Krásný blog, určitě tu nejsem naposledy :) vybrala bych si plakát Creativity. Jitka
    elicerovajitka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Dobrý den, jsem rád, že jsem na Vás narazila - všechno máte krásné a začala jsem Vás sledovat na instagramu.
    Pro mě nejhezčí je Geometry Black:)
    Krásné Vánoce.
    kri.solarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Moc zdravím, sleduji na FB jako Lenka Jaskova. Z plakátů jasně vede Love is the new black!!!
    Děkuji za soutěž a držím si palce!
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Pravidelně sleduji Váš blog. Plakáty jsou krásné všechny, ale vybrala bych si Pink diamond, pro dceru. Jana jana.stecova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Pěkný večer Šárko,

    sleduji na svém blogu, plakát vyhrál Chanel Coco nebo Creativity, e-mail: Ivana.Havelkova@seznam.cz. Díky za giveaway a krásný advent!

    Ivana

    OdpovědětVymazat
  46. Hezký večer,
    sleduji FB. Plakáty jsou super, ale top je: Marble Houses White.
    Tria@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Plakát Geometry Dragonfly, sleduji FB, gebin@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Dobrý den, Šárko,

    ten plakát Face White - to je nádhera! Ten bych si vybrala...
    Sleduji Vás na FB.
    Děkuji za pěknou soutěž a mějte se krásně,
    Blanka

    vesela.bla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. XO White - ten je nejkrásnější. Sleduji Vás na blogu - nádhera. Děkuji za krásnou soutěž. lekorcakova@seznam

    OdpovědětVymazat
  50. Plakát Geometry Dragonfly, fakt krása. Sleduji na fb Jana Šaurová helsis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Dobry den,sleduji Vas blog i fb. Z plakatu jednoznacne vitezi Calligraphy Heart! Jarka
    Skarvadovaj@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Krásný den Šárko, sleduji vás na blogu, za mě by to byl motýl. Přeji celé rodince, krásný čas adventní. Petra
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Dobry den, ja jedu na instagramu :) Plakaty co jsem velmi velmi chtela, jsem si poridila ted v ramci blackfriday (uz se moc tesim na postu), a dalsi favorit je POSTER GEOMETRY FEATHER. Hezky vikend, Ana
    anna.mejtska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. 1)na FCB
    2)Plakát Geometry Swallow
    3)misiko@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  55. Hezky den, sledují Vas na instagramu.Nejvíc by se mi líbil plakat Face white nebo Oui.Mějte hezky 1.Advent.Veronika vero.nikka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Hezkou neděli,sleduji Váš Instagram a taky na Fleru.Kalendář je super a plakát volím Pink diamond.Díky
    Dana
    dana.kolkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduju na fb, plakat jelena :)
    rakosnicek333@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Já jsem ted zamerena na detsky pokojicek, takze ja bych si prala detsky motiv, asi top je "dream big little one" :)

    Na fb a insta vás již sleduji :) Máte krásný dům. <3

    Míša

    miska.f@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Sledujem blog ako aj instagram....a pacia sa mi plagaty s geometrickymi vzormi... asi najviac jelen a pierko... a aj detsky plagat:) tazko veru vybrat ten top:) Barbara

    OdpovědětVymazat
  60. Sleduji FB. Plakáty jsou nádherné - nejvíce mne oslovily Dragonfly, Feather a Merci a Heart.
    Děkuji, hezký den všem, Pavlína.
    pbobkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Pekný deň

    Našla som Vás práve dnes.Vďaka Tamarki:) ďalší zaujímavý blog.veľmi sa teším 😊
    A plagát.no au krásne a zaujímavé.ale ak náhodou vyhrám.tak sa nechám prekvapiť a poteší má možno Vás obľúbený.

    Krásnu nedeľu prajem
    L
    lucckin.studio@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Dobrý den, sleduji váš Instagram, nejvíce se mi líbí plakát Concrete Ornament, hezký den Jolana
    jolana.kajfoszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj..poznam z roznych blogov a sem tam sem juknem, ale dnes som dala blogloving a FB ;-)..a moj favorit je Dragonglfy.v kuchyni nad ostrovom by sa mu pacilo ;-) kalendar je super napad ;-) veronika.fulierova/zavinac/gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Ahoj, kalendář je nádherný, pokukuji po něm již nějakou chvilku, moc bych si ho přála! :-) Plákáty jsou povedené, vybrat jen jeden je oříškem, ale Chanel Coco je asi mému srdci módního nadšence nejbližší ;) sleduji na bloglovin jako Petra Kovarik či insta littlesmitka, petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Dobry den Sarko, sleduji instagram jako nina klocova a blog ctu jiz dlouho a mam moc rada vase clanky. Neco z vasi tvorby uz mi doma dela radost, tak bych k tomu rada pridala neco dalsiho. Kdyby se na me nahodou usmalo stesti, tak hned prvni plakat white face je dokonaly. Mejte se moc hezky.zdravi nina nina21@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Dobrý večer sledujem vás už nejakú dobu ale iba na blogu, prípadnú výhru nechám celkom vo vašej réžii...Irena
    simkova.jana@atk.sk

    OdpovědětVymazat
  67. Dobrý den, sleduji Váš blog i fb a kochám se domem, nápady i balením Vašich výtvorů. Začala jsem při nuceném ležení díky rizikovému těhotenství a pokračuji dodnes a patří k mým nočním rituálům juknout k "Vám" zda se objevilo něco nového :) Plakát Home Black mne chytil za srdce, tak pokud se štěstí usměje, budu ráda.
    Opatrujte se. D.drapalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Dobrý den, jsem Vaším fanouškem na FB. Objevila jsem Vás právě díky Tamarki, tak se těším na inspirativná čtení. Mě by se líbil plakát Geomatric Butterfly.
    Díky, Lenka
    bystra.lenka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  69. Dobrý den, jsem fanouškem na FB a může za to opět Tamarki. Mooc se mi líbí plakáty a nejvíc Marble Houses Black. Ať se Vám daří! hanape3kova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Milá Šárko,
    sleduji už dlouho na FB i na Bloglovin.
    Já bych si moc přála plakát Face White...držím si palce.
    Přeji Vám pohodový a poklidný adventní čas.
    Veronika V., v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Fandím na FB a toužím po Geometry Heart. Ale když ony jsou všechny plakáty úžasné :-)

    Přeji prima advent a mějte se báječně. Renča
    reena.de@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Dobrý den, sleduji Vás na blogu, moc se mi líbí, plakáty jsou krásné všechny, za mě Face White.Krásné svátky
    ivka.franc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Jééé jsem moc ráda, že jsem znovu narazila na Váš blog, už jsem tu jednou byla a pak jsem nějak pozapomněla, takže určitě zase začínám sledovat. Máte krásný interiér a já mám chuť hned teď jít a všechno tady doma předělat :D Vaše tvorba je super, takže bych se nechala i překvapit, možná něčím geometrickým do dětského pokoje. bysver@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Dobrý den, sleduji Vás tady na blogu díky tamarki.. Vaše tvorba se mi moc líbí, takže bych výběr nechala na Vás. Děkuji, stella.cernotova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Sleduji Instagram a z Geometry Swallow bych byla v sedmém nebi. lenkaka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ahoj. Objavila som blog vdaka Markete a zacinam sledovat... Vasa praca vyzera nadherne. Plagat by sa mi pacil Geometry heart. Prajem vela uspechov. S pozdravom Lucia
    Luciabordacova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Začala jsem vás sledovat na FB i na IG:)
    Z plakátů by to vyhrál asi Oui (i když možná Merci nebo kaligrafické srdce;)...těžké rozhodnutí, těžké;), definitivně bych se rozhodla až v případě výhry:D
    Lenka Fořtová (Cichá)
    lenka.cicha@email.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Sluduji a hlatám na FB. Krása střídá nádheru!
    Mému srdci je nejbližší ten plakát se srdcem :-)
    Mějte krásné - hlavně bílé - Vánoce !
    Pavlína M. email: pavlina.muzatkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Dobrý den, již několik let sleduji váš blog na internetu a jsem nadšená. Děkuji za tuhle inspiraci. Plakát se mi líbí např. Plakát Calligraphy Merci.
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  80. Sleduji vás na instagramu (treponema_) a z plakátu se mi líbí moc Geometry Swallow.
    Mějte se krásně, Markéta
    nuslauerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Krasny vecer sleduji Vas diky Tamarki a soutezi, na blogu a Facebook, libi se mi asi nejvic Face white, krasny advent Iva. ivusep@seznam

    OdpovědětVymazat
  82. Dobrý den, krásný vánoční balíček! Já Vás sleduji na facebooku a z plakátů se mi nejvíce líbí Pink Diamond :). Adéla Bachová adelap@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Milá Šárko, moc jsem se těšila na GA u Tebe, krásný balíček - tvůj kalendář, plakáty! Jsem pravidelnou čtenářkou tvého blogu a z tvých úžasných plakátů se mi nejvíce líbí buď Geometry Swallow anebo Bonjour. Přeji báječný advent, Veronika. :)
    veronk83@yahoo.co.uk

    OdpovědětVymazat
  84. Krásný den Šári, sleduji tě všude a pravidelně a vždy se těším až něco přidáš. Doufám, že jste zdraví a máte se dobře! A co bych z tvé úžasné práce vybrala? Ten tvůj nový kalendář, víš, že já jsem na ty kalendáře ujetá :)) Měj se moc krásně a posíláme s klukama pusu :-*
    Teru (terez.matouskova@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  85. Mila jmenovkyne, sleduji Vas na instagramu a zde na blogu a take z Vaseho eshopu ocekavam kazdym dnem balicek. Vybrala bych si plakat Bonjour . Krasny den Šárka

    OdpovědětVymazat
  86. Dobrý den, Šárko, sleduji vás na Instagramu a Facebooku. Líbí se mi váš styl a jste pro mě velkou inspirací. Pokud bych si mohla vybrat, moc se mi líbí kalendář na rok 2017.
    Děkuji a přeji vše dobré.
    Lucie
    lucie.svigarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. brzybohatasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. tvůj blog čtu už dlouho, ráda se i vracím ke starším článkům, z plakátu se mi líbí domečky a geometrické obrázky, úplně nejvíc vážka. Krásný advent! janina.plesnik@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Sleduji Vas na blogu a instagramu. Moc bych si prala heart nebo minimalism. Pekny advent vsem Kristyna.
    K.Pazoutova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Sleduju Tě na instagramu a plakát bych si nejradši vybrala Marble houses White. Díky! Tereza (tereza236@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, sleduju na instagramu, bloglovin a nevim, kde ještě :). Plakáty jsou mooc pěkné všechny..nejvíc se mi líbí plakát Bonjour...ten by se mi hodil do předsíně ;). Peta (pitisa@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  92. Hezký den, pravidelně se vracím na Váš blog. Je velmi inspirující. Nejvíce mne zaujal plakát Face white. Hezké svátky.
    vrsinska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. moc se mi tu líbí a často se vracim čerpat inspiraci, hlavne přes RSS, sleduji na FB (Veronika Kovačková) a na instagramu už déle (verunkaberunka)...plakáty jsou super všechny, ale za srdce me chytl geometry deer ;-)...foto@veronikakovackova.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Web pravidelně sleduji přes GFC-Leontina Sutorová.
    U mne vede plakát White XOXO, ale hodně zajímavé jsou i další.
    tyna@sutory.com

    OdpovědětVymazat
  95. Každý den se těším,až přidáte nějakou fotku ♥ sleduju zde a na IG . mě se nejvíc líbí již zmíněný kalendář ♥
    dolar89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. sledujem cez gfc
    n.princess@azet.sk
    mne sa veľmi páči chanel coco

    OdpovědětVymazat
  97. Musim take zkusit štěstí. Největším favoritem je pro me zmíněny kalendář a kaligraficky napis Oui. A kde te sleduji? Asi všude, kde to jde :-) Diky za tuto GA, Šári. Pa :-*

    OdpovědětVymazat
  98. Blog patří k oblíbeným už dlouho, sleduji na FB i IG. Moc se mi líbí plakát Calligraphy Heart..... patikova.aneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Sleduju Tě přes Stalk a pak jsem přidala Instagram a ted už i FB :)
    Můj favorit mezi Tvými plakáty je Marble Houses White.
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Sleduji blog, ráda bych si zasoutěžila o plakát Calligraphy heart (radim73a@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  101. Sleduji všude,je to droga a kalendář na rok 2017 by se moc hodil tak zkusím štěstí :-) <3 puphotography@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.