Giveaway pro děti

Dnes je to dvakrát poprvé. První fotka z naší koupelny a další slíbená giveaway. Ovšem poprvé pro děti!

I když jsem se sice zařekla, že baby blog z MMB nikdy nebude, a od dětí si sem budu chodit spíše odpočinou, přeci jen se poslední rok a půl točí úplně vše okolo nich. Proto sem tam udělám vyjímku, a obzvlášť ráda, když se jedná o něco zajímavého a usnadňujícího péči o ně. Třeba jako tahle velká měkoučká plyšová květina ve fuchsiové barvě.

K čemu vlastně slouží? Jak název Blooming Bath napovídá, příjemně vám poslouží při koupání! Díky ní nepotřebujete vaničku, ale postačí Vám jakákoliv nádoba (v našem případě umyvadlo), ve které se jednoduše vložka ve tvaru květiny rozvine, a miminko či batole je v ní při mytí jako v pelíšku. Ušetříte tak i prostor, pokud se vám do malé koupelny vanička nevejde, a po koupání květinu jednoduše vyperete a dáte do sušičky nebo usušíte na vzduchu.

No a jedna stejná květinka může být i vaše, když mi napíšete do komentáře jestli jste už někdy o téhle vychytávce slyšeli, a pro koho by v případě výhry byla :-). A připojte ještě váš e-mail, na který vás v případě její výhry po 2. 12., kdy proběhne slosování, budu kontaktovat.

Toť vše. Více o informací Blooming Bath a dalších chytrých výrobcích pro nejmenší najdete na e-shopu www.littletobi.cz, kterému také děkuji za originální dárek do giveaway ;-).

Tak držím palce a letím zpátky do každodenního baby kolotoče...
Šárka


46 komentářů

  1. Dobrý den Šárko, v životě jsem nic podobného neviděla. Je to pěkné, praktické a pro miminko určitě příjemné, když nejde o plast. Já ty plastové věci tak nesnáším. Komu bych darovala? Děti už mám, ale někdo by se určitě našel a byl by vděčný. Mějte prima den. martinaczech@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. No páni, to je vychytávka:-)). Nikdy jsem neviděla a je opravdu úžasná. Děkuji za inspiraci. Darovala bych ji pravnučce své milované tety.
    winterh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím to poprvé v životě a funkčnost sice z obrázku neposoudím, ale design nemá chybu. Jen by mě ještě zajímalo, jak dlouho to schne, když člověk nemá sušičku. Zda je to nějaký speciální materiál, aby to od podzimu do jara nebylo více mokré než suché. Darování bych si ještě rozmyslela. Vánoce se blíží a kamarádek s dětmi je spousta.
    lucie.kozuchova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Viděla, na spoustě krásnejch fotek od mých oblíbených fotografů z USA. Oni hodně koupají v umyvadle a dřezu a mívají to tam:). Já bych si asi udělala druhý dítě:-D. Díky za giveaway! L.

    OdpovědětVymazat
  5. Šárko, o této vychytávce slyším prvně ačkoliv na trhu už je evidentně dělší dobu. Bude určitě super i na cesty. Nevěnovala bych ji zcela sobecky nikomu, ale nechala bych si ji pro sebe a prcka, ktery prijde v lednu :-)A když nevyhraju, píšu Ježíškovi, protože na naše plánované cesty to vypadá na must have :-) Simona s.klimova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Ja ju poznam, vidim ju casto na fotkach na pintereste, vyzera super :) ak by som ju vyhrala, dala by som ju kamaratke ktora bude o mesiac rodit :) veronika.novotova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, Sarko, květinu vidím poprvé a není to tak dávno, co jsem si říkala, jak by se mi hodilo umýt miminko v umyvadle, místo chystaní vaničky a dalších věcí okolo. Ušetří to čas i prostor. Nechala bych si ji pro sebe, protože máme právě dnes 6-ti týdenní holčičku a rok a 3/4 starší sestřičku. Cokoliv, co mi ušetří čas teď proto velmi ocením☺ martina.hucinova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. To je originalni napad. Vyhru by urcite uvitala kamaradka. K dvouletacce ji ted pribyly dve holcicky dvojcatka.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den Šárko vipadá to užasně tohle vidím prvně mladší bude mit 5 let tak bych podarovala kamarádku.pěkný den.krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, vidím to poprvé a to jsem si myslela, že se vzhledem k očekávanému prvními miminku začínám v mimi věcech orientovat :-) Dala bych ho tedy naší budoucí dubnové malé. Markéta marketa.koropecka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tadytu koupací vychytávku vůbec neznám, ale myslím, že pro miminka to může být příjemné, že se tam cítí v bezpečí, když jsou obalená těmi lístky (na rozdíl třeba od velké vaničky). Výhra by putovala buď ke kamarádce, která jedno mimčo zrovna doma má, nebo bych si ji nechala pro sebe, bude se hodit. :))
    gathermoments(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Tuto vychytávku vidím poprvé a vypadá parádně! V případě výhry bych ji, coby vánoční dárek, darovala mé nejlepší kamarádce, která je zatím jedinou maminkou z naší bandy a nemá to zrovna jednoduché. Tato čupr květinka by jí asi dost usnadnila život ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Takovouto vychytávku vidím poprvé. Musí to být super netahat každý večer vaničku, ohýbat se do vany apod. Putovala by u nás po rodině. Mám 5 dospělých dětí, stále se někdo rodí u nich nebo v širší rodině.
    dana.vlk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Hezký den! Tak jako většina předchozích komentářů i já to vidím poprvé... Darování se najde:), na vánoce v našem okolí přibydou hned 2 miminka...
    Helena
    novy-domov@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Vidím poprvé,to je moc hezká vychytávka, taky bych darovala.... Iva ipupikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Take vidim poprve a moc se mi libi. Nejspis by putovala ke kamaradce a jeji unorove Klarce anebo sobecky do nasi pripadne vybavicky :-) Krasne dny. kozankova.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavá designová a praktická vychytávka, která by se určitě hodila mojí 14- ti denní vnučce:-) Přeji příjemný adventní čas. Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Zdravím! O takovém způsobou koupání miminek jsem ještě neslyšela, ale asi to bude taky tím, že vlastní děti ještě nemám :) Květinka vypadá krásně a koupání v takovém pelíšku musí být určitě super! Byl by to skvělý vánoční dárek pro moji kamarádku a její dcerku Ronju. Mají jednopokojový byt a malou koupelnu, takže by květinka určitě byla nápomocná :) Díky za soutěž, markéta
    m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Dobrý den Šárko,
    úžasná vychytávka, nikdy jsem nic podobného neviděla! Květinky jsou krásné a vypadají heboučce, miminka se v nich musí cítit bezpečně. Já už dvě děti mám, darovala bych kamarádce, která čeká miminko v únoru.
    Hezký den,
    Kamila
    Rolencova.k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Dobrý den,
    také jsem ještě o něčem podobném neslyšela, u Vás poprvé. Květinka by byla pro moji holčičku, která se narodí v lednu. b.zlattnerova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ta je rozkošná :) já jsem tuhle květinku viděla vždy jen na instagramu nebo pinterestu, ale nevěděla jsem jak se tahle vychytávka jmenuje, až nyní, takže děkuji ;)
    V případě výhry bych si ji nechala, protože se mi v březnu narodí malinká princeznička, které by se určitě moc líbila :)
    Majkitecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ta je ale krasna. Vidim prvykrat nieco take. Darovala by som ju susede, mame obe dvojrocnych synov a jej na stedry den ma pribudnut dcerka. Urcite by sa potesila. lpitekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. NO nic podobneho jsem ještě neviděla. NĚco takového by se hodilo mé snad už konečně holčičce (doma mám už dva kluky) která na nás vykoukne příští čtvrtek. Líbí se mi i její skladnost, jelikož jsme přechodně narvani v 1kk a toho místa je tu opravdu málo: ) zuzjer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. dobrý den Moniko, za mně super věc, nejen praktická, ale také moc krásná a jelikož se mi před týdnem narodila první milovaná vnučka, vím, že by se nám moc hodila, jelikož nám při koupání pořád klouže i v plínce :-)a byla by pro ni. Přeju krásné pohodové dny. Lenka
    info@ellri.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Nikdy jsem tuto vychytanou kvetinu nevidela a diky vam, Sarko, jsem rada, ze jsem ji objevila. Uz nebudou otlacena zadicka od okraju vanicky, uz se nebudeme ve vanicce smykat a vsechno si pri koupani uzijeme......ano, kvetinka by nam zustala doma. Jestli se na nas stesti usmeje, bude to skvele :-)
    mirka.perinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Kamarádka čeká holčičku,pocita každou korunu,mozna by jí udělala radost... dosud jsem nic takového neviděla. Ivča. 2909@centrum

    OdpovědětVymazat
  27. Dobrý večer Šári, květinka vypadá moc hezky. Na tvých stránkách ji vidím poprvé a ráda bych si ji nechala pro své mimčo, které, jak doufám, přijde brzy.... M. (surikatke@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  29. Skvela vychytavka, vidim prvne u vas na blogu. Kvetinku bych pouzila pro nase mimco. liskova.mr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Parádní vychytávka, kterou vidím poprvé. Vaničku nepoužívám, pouze sprchujeme ve velké vaně nebo v umyvadle a tudíž by se nám tato vychytávka šikla 😊. Hezký den! haanicka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to by se nám bývalo hodilo, teď už ani jednu holou prcku do umyvadla nenacpu:) ale v sobotu se nám narodil synovec, takže by putovala do jeho výbavičky...pěkné dny s dětmi přeji!...Hanka...buchticek[zavinac]gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. nikdy jsem o tom neslysela ale je to super napad.
    Nechala bych si ji pro nasi malou slecnu ;)
    Lucie
    competluc@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Juj, tak o tom jsem nikdy neslyšela! A protože mám celkem čerstvého malého prince, tak zcela sobecky bych si květinu nechala pro něj. Přeji krásný advent! Janic (janazrnikova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  34. tak o tomhle jsem ještě neslyšela :-D ale byl by to prima dárek pro naši malou neteř :-) rennfri@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Už jsem ji několikrát na různých webech viděla, ale praktickou zkušenost nemám. Jeden syn už se koupe sám, druhého, čtyřměsíčního rochní muž ve vaně k oboustranné spokojenosti. Kytka se nám vlastně ani barevně nehodí, ale kamarádka čeká holčičku, tak bych jí případně udělala radost.
    kristyna.neulsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Poprvé jsem o ní slyšela resp. ji viděla včera na blogu feedo.cz. Vypadá úžasně. V případě výhry by byla květinka pro naši skoro 3 měsíční dceru :)
    r.harabisova(zavinac)gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. vidím poprvé, byla by pro další ratolest .)
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Taky vidím poprvé, snad by byla pro další děťátko. helsis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Já o ní až do teď taky neslyšela, ale nápad je to super. A využila bych si jako dárek pro synovečka, co se má narodit :-)
    vero_nika@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Je krásná, vím o ní už asi 2 roky a snad nam ji na druhou dcerku přinese Ježíšek ;-) přesto ale zkusím štěstí i tu...
    Vvverulinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dobry den Sarko.Slysim o ni poprve a vyuzila bych ji pro me miminko,ktere se ma narodit v unoru :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zapomnela jsem na email :) (vladka.kaya@seznam.cz)

      Vymazat
  42. Aaach to je dokonale a krasne. Pripadnou vyhru bych venovala kamaradce, urcite by ji potesila. Krasny advent Sarko!:)) nina21@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Zdravím Šárko, koupací květinu vidím poprvé, zajímavé. Hodila by se nám pro naši čerstvou druhorozenou ;-)
    V.
    veru.p82@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Takú vychytávku som ešte teda nevidela. Keďže sa mi nedávno narodilo miminko, bola by som uvítala možnosť uchádzať sa o výhru v giveaway, ale kto neskoro chodí, sám sebe škodí...nevadí, pozriem sa na web :-)

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.