Adventní výzdoba / Advent decor

Doufám, že jste včerejší první adventní neděli prožili příjemně, a vše jste stačili připravit podle svých představ! Já až na pár detailů a uklid ano. A to jsem si říkala, že tento rok opravdu začnu dekorovat s předstihem :-)!

I u vánoční výzdoby se letos držím nakonec docela minimalistického stylu, ale mám z ní radost. Dle plánu jsem vyměnila plakáty v galerii v obýváku. Přibyly více zimní a vánoční motivy z mojí kolekce, protože hlavní část dekorací je umístěna bezpečně na komodě. Moc se mi líbí balení dárků All Black se saténovými ztužkami, a tak ten nejmenší vlevo, jsem si nadělila a zabalila přesně takhle :-). Již tradičně místo přírodního kulatého adventního věnce rozsvěcím můj milovaný svícen Kubus 4 White, a v míse je pro změnu pár vánočních kouliček. Jemná led světýlka mám už několit let a jsou prostě nej!

Najdete u nás opět i dekorace od mojí oblíbené Ylvy Skarp - tady papírový stromeček. A taky nesmí chybět vonná svíčka. Malá bílá s názvem Snö ze setu mini svíček Christmas od Skandinavisk třeba přivolá poprašek sněhu alespoň na Štědrý den.

A jestli se moje drahá polovička nebude ptát po klasickém adventním věnci, budu dělat jakože nic, a nic nového už nepřibyde. Protože díky kamnům by z něj zřejmě byla za chvilku sušená dekorace, zelenou větvičku si tak dám raději ještě do vázy do jídelního koutu. Ten vám s přestrojením do vánočního vyfotím zase příště ;-).

Mějte fajn nový týden a nezapomeňte soutěžit!
Zdraví Šárka



10 komentářů

  1. To je jednoduche a krasne Iva. ivusep@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Ivo, a takhle to mám nejraději :-). Moc děkuji i za návštěvu!

      Vymazat
  2. Moc krásné, připomínáte mi svým dekorem Homevialaura. Má to podobné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino tak to je pro mě poklona, děkuji! Laura je moje inspirace a máme i hodně podobný vkus, takže se srovnání vůbec nebráním ;-). Pěkné adventní dny.

      Vymazat
  3. Dobrý den, mám velkou prosbu, kde jste sehnala plakát modelek od Helmuta Newtona. Sháním ho jako dárek a nikde jsem ho nenašla. Děkuji Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sarko je to jen vytistena fotka z internetu 🙈😆

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.