Odraz v jídelně / Reflection in the dining room

V poslední době mám pocit, že jediné místo, které ještě zůstalo fotogenické je naše jídelna. V ostatních částech našeho bydlení je vše buď vzůru nohama kvůli dětem, pořádek vydrží jenom chvilku, nebo je stále plné nedodělaných detailů. Což mě sice pěkně štve, ale raději si na ten pro mě přijatelný stav počkám. I když pár změn nás doufám brzy čeká...

Ani v jídelně ale dekorace nijak zásadně neměním. Jednoduše proto, že mi to tahle vyhovuje. Velkou novinkou je tedy jen můj další obraz s názvem Reflection. Je tentokrát ve větším formátu a opět s jemnou reliéfní malbou a stříbrnou metalickou barvou. Ale tentokrát pouze v šedých odstínech, na které jsem byla hodně zvědavá, jak budou vypadat bez dalších barevných podtónů. Já jako milovnice černobílé kombinace jsem nadšená a myslím, že do bydlení ve skandinávském stylu se prostě skvěle hodí. A hlavně úplně ke všemu!

Je opravdu úsměvné, jak máme doma rozdílný názor na moje malby. Což je jenom další důkaz, jak jsme s mou drahou polovičkou každý úplně jiný, ale naštěstí to dohromady krásně jde a mě to moc baví. Takže jestli se mi podaří najít si zase chvilku, určitě se pustím do dalšího akrylu.

Na fotkách, mezi kterými jsem tentokrát vůbec nemohla vybrat, se ještě za okny odráží poslední pozdně letní sluníčko. Ale hortenzie ze zahrádky, můj oblíbený hrnek z nádherné kolekce Hammershøi se sypaným čajem z plechové dózy od Nicolase Vahého a teplý pléd By Nord už vypovídá o tom, že se teplé dny prosě nevrátí...

Mějte báječný podzim a pokud vás můj nový obraz zaujal tak, že byste jej chtěli mít třeba ve vaší jídelně, najdete jej opět na mém e-shopu TADY.

Pusu Šárka




6 komentářů

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.