Můj koutek / My corner

To, že mým místem pro relax je možná netradičně můj mini pracovní koutek v obýváku, je vám určitě jasné. Aktuálně jej zdobí můj kalendář na rok 2017, bílý dřevěný ptáček Shorebird od Norman Copenhagen, oblíbený krém na ruce Černý čaj a pilea v porcelánovém květníku White Fluted, která mi momentálně dělá starost největší. I když už ji zalévám jen minimálně, stále mi zase shazuje listy potvůrka. A to to vypadá, že jí už i poprvé roste malinkatý přírůstek!

V nejbližší době přibudou do téhle části obývacího pokoje taky krbová kamna. Možná, že se proto můj koutek bude opět stěhovat. Ale to se mi moc nechce, wi-fi signál je tu ideální, ze sedačky na něj vidíme a pohodlně koukáme na filmy a klipy, a já z něj zase krásně vidím na obě dětičky. Přesto se na každou změnu vždycky těším a nesmírně mě baví. Protože opět bude přede mnou malá výzva, jak tuto část s novými kamny zútulnit a zařídit...

Už se těšíte? Já moc!

Brzy paa
Šárka



3 komentáře

  1. Nádherné, stylově čisté, dokonalost sama! A ten ptáček je krásný! Nechtěla bych se takového koutku zbavovat. Pěkný zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Marti dekuju moc! Za tohoto ptacka jsem radsi nez za kosaka od Vitry nakonec :-D Dekuji za navstevu a pohodivy start do noveho tydne!

      Vymazat
  2. Pěkný koutek ,stále odolávám udělat si doma taky takový?Odkud máte tento psací stolek,váhám mezi bílým s vysokým leskem nebo černá podnož a bílá deska,ale ...přeji krásný den a spoustu fotek pro nás co máme rádi Vás interiér..Leona

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.