Lněné povlečení / Linen bed linen

Poslední dobou se do ložnic vrací jednoduchost, neutrální barvy a lněné povlečení. Nejenom do těch ve skandinávském stylu. A přiznám se, že po lněném povlečení pokukuju dlouhou dobu i já. Jako po nové výzvě, nevyzkoušeném přírodním materiálu, i trošku jiném stylu, než máme doma. Jenže, pokud po něm toužíte také, určitě jste se setkali se stejnými problémy, jenž mě stále zatím nechávaly na pochybách. Jako třeba vysoká cena a malý rozměr polštářů, což je u nás poměrně problém. Protože když jsem si pořídila mé vysněné povlečení od By Nord nebo Design Letters, které právě malý rozměr povlaků na polštáře mají, a dokoupila k nim i menší výplně, můj drahý na nich bohužel odmítá spát. Takže povlékám už jenom peřiny, a originální polštáře slouží už jen na dekoraci, což mě samozřejmě mrzí :-/.

Ale když si něco dlouho přejete a obvykle neřešíte způsob, jakým se má přání splnit, něco se vždycky stane :-). Nedávno mě tak opět kontaktovala šikovná designérka Lenka, se kterou se známe přes můj blog, a opět mi nabídla spolupráci. Tentokrát ale se svou novou značkou s názvem LENLINEN, pod kterou na jejím e-shopu TADY najdete právě originální lněné povlečení a navíc české výroby! Dokážete si určitě představit moje nadšení z toho, když jsem poprvé viděla tyto úžasné fotky a dozvěděla se, že povlečení je myslím za velmi příznivou cenu, a hlavně s klasickým rozměrem polštářů! Takže je vám jistě jasné, odkud budou jedny z příštích fotografií od nás ;-). A já už se nemůžu dočkat, až nové lněné povlečení vyzkoušíme na vlastní kůži!

Na Lenky e-shopu www.lenlinen.cz již brzy kromě povlečení a prostěradel najdete i další nové produkty ze 100% měkčeného lnu, a především více barevných kombinací. A pokud už máte len doma a dáte mi vědět, jak jste spokojeni, budu ráda ;-).

Pohodový start do nového týdne!
Šárka


15 komentářů

  1. Vypadá krásně! Já jsem ulovil lněné v H&M ve slevě a miluju ho. V životě jsem nespala v přijemnějším povlečení :) Takže určitě doporučuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda Teri, takže jsi spokojená i s kvalitou? Já jsem si právě jednou objednala z hmka na zkoušku obdélníkový menší polštář a vrátila jsem ho, přišel mi jako kus hadříku... Nebo nejsem na ten len zvyklá? :-D Pusu a mnoho pozdravů!

      Vymazat
    2. No je fakt, že je takový tenší. Mám len i z ikei a ten mi teda přišel hrozně tvrdý :( takže mě tenhle opravdu vyhovuje, spím jak miminko :) doufám, že se máte dobře a je vše v pořádku! :-*

      Vymazat
    3. No tak to jsem zvedava, uz se tesim az povleceni dorazi! Jj je jen jeden den pohoda a pak zas tri dny nevim ci jsem 😆😘

      Vymazat
  2. Ahoj Šári,
    to je skvělá zpráva! U nás sice momentálně lněné povlečení není na pořadu dne, ale jednou určitě, je to můj velký sen. Velikosti polštářů u jiných značek mě taky mrzí, přesně jak píšeš - povlíkám jen peřiny, k tomu klasické polštáře bíle a originální povlečení na polštáře používám na dekorační polštářky k doplnění... jak na těch pidi polštářkách můžou ti seveřani spát, nechápu ;-).
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru ahoj, musim se zajit podivat jak uz rostete! A jsem rada teda ze v tom nejsem sama 😂 Ja bych se i pro tu krasu vyspala, ale je fakt ze u nas jsme zvykli na vetsi pohodli a prostor. Jen je u nas nekdy vybrat hezke povleceni opravdova drina 😕 Myslim na vas opatrujte se ❤️

      Vymazat
  3. Sarko, mam take HM a jsem spokojena, moc. On ten len vlastne asi je tak trochu hadrik - vytaha se to, pokud jde o obleceni, asi to tak ma byt, predpokladam, i kdyz zase tolik zkusenosti nemam. Nicmene HM povleceni je mi tedy hodne prijemne. Doporucuji nechat prohnat susickou, je pak mekoucke;-). Tohle lenlinen take vypada dobre a i cena je fajn. M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcel ja si to myslim, je to pro me novy material 🙈 Proto jsem moc zvedava na nove povleceni. Uz je zmekcene z vyroby, my bohuzel susicku nemame, ale pri rozrustajici se rodine o ni zacinam premyslet 🤔 Krasny vikend!

      Vymazat
  4. Moc pekne si to nafotila:-)
    To ja mám v komôrke tiež takto nafotené fotky a ľanového povlečení: akcia Ikea a Ljus-český ľan.
    Je to tam v okienkach o komôrke, ako sme ju vyprázdnili, nabielili, dali do nej posteľ a vysúvaciu posteľ a dala som si svoje ľanové obliečky, mám aj z akcie ND:-)
    Musím sa smiať, u mňa je to ako v trpazličej groteske:-)
    Alebo fotenie Krysáci-lieving :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko ja neee, ja se na nasi loznici chystam konecne zase az s novym povlecenim! Jsi kreativni, vis kde maji certi mlade, a navic he okolo spoustu pozitivni energie - parada! Krasne podzimni dny ❤️

      Vymazat
  5. Krasne fotky.. Take jsem konecne ulova lnene pri vyprodeji v Hm za polovic ;-) jinak je cena silena.. Ale schovala jsem ho pod stromecek,tak zatim nemuzu posoudit z praxe.. Ale uz se na nej tesim. A mame stejnou postel :-) Hezky den. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je Anicko fakt se takhle zadari i v hm? 🙌🏼 Fotky jsou majitelky nove znacky Lenky, ja nafotim az konecne dorazi, taky se moc tesim! Tak at dela potom radost 😉

      Vymazat
  6. Je to nádhera, tiež sa na také príjemné návliečky chystám. Andrea
    Na mojom blogu máš odpoveď na komentár, kde dostať koberec.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko a u Tebe to bude zase jiny styl, hodi se opravdu kamkoliv, tesim se! Dekuju jdu mrknout, je fakt 👌🏼😆

      Vymazat
  7. Já nedám dopustit na damašek. Zatím recykluju různé povlečení po babičce. Ale až doslouží taky bych ráda len vyzkoušela, vypadá to na pohodlné poleženíčko!
    Tady je jak to vypadá u nás, kdyby jste se chtěla mrknout ;)...
    http://kamenurazu.blogspot.cz/2016/10/zazimovala-jsem-loznici.html

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.