Giveaway s Meat Design

Protože se už čím dál rychleji blíží Vánoce, na dárky se můžete těšit i od MMB, a to v podobě několika soutěží! Jak jste si jistě všimli, český design v poslední době velmi ráda podporuji, a tak doufám vás potěší první giveaway stejně jako mě. Ta je o dvakrát dva lístky na Meat Design Ostrava  prodejní přehlídku autorské tvorby českého, slovenského a polského produktového designu v Ostravě. Tam se budete moci nejen pokochat úžasnými produkty třeba od tvůrců i značek, které mám oblíbené i já, a jakými jsou třeba Zahrada na niti, Ton, Andrea Tachezy, Kartoons, Ema Mamisu nebo Keramika Malina, ale také právě nějaký ten stylový dárek pod stromeček ulovit.  

Přehlídka trvá čtyři dny  od 24.–27. 11. 2016, a koná se v industriálních kulisách v srdci Ostravy – Dolu Hlubina v Dolní oblasti Vítkovic. Součástí je také doprovodný program, který nabízí přednášky, workshopy, projekce, párty a večírky, takže to již po druhé opět bude stát za to!

Vše, co musíte dělat je zanechat komentář pod tímto článkem se svým e-mailem, na který vám dám vědět po slosování, jenž proběhne 6. 11. a bude poté samozřejmě zveřejněno i na blogu, jestli právě vy budete mít díky dvěma vyhraným lístkům vstup zdarma. A pokud budete chtít, připište mi, pro jaký český design máte slabost zase vy ;-).

Více info o celé akci se dozvíte TADY.

Tak hodně štěstí!Šárka


Mimo jiné se na Meat Design představí také ostravský concept store, jenž se specializuje na autorskou módu a produktový design, a ve kterém jste mohli také zakoupit tiskoviny od MMB.


15 komentářů

  1. nejskvělejší je,že se koná na Moravě a to je designová vzácnost. magda.malovana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. anna.kaplanova@gmail.com Teda, příležitost podívat se do Ostravy bych si nenechala ujít, možná bych to spojila i s oslavou narozenin:) děkujeme za hezkou soutěž!

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůůů, tak to si nemůžu nechat ujít .... byla jsem i loni a byla jsem nadšená ..... Marki

    PS: moc se letos těším na zahradu na niti, By Myynu, Kartoons, Andreu Tachezy, Soňku Malinovou a letos i nově Emu Mamisu a Phormy.
    PPS: hochova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Loni mi to nevyšlo, ale letos si to nenechám ujít. Díky za GA. Jana jana.stecova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Mně to loni vyšlo a letos musím zase - ať už vyhraju nebo ne :)
    Martina (ovcacictveraci@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  6. to by byla krásná příležitost navštívit mé studijní město :)
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ostravu mám ráda a ve spojení s designem nemůžu jinak, než se zapojit do soutěže.
    grunwaldova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Ráda bych se takové skvělé akce zúčastnila :)
    kralovaadelka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Design v Ostravě, super! Rozhodně potřebuju aspon jednu Ton židličku :) Díky za soutěž, m.horinkova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, design nám v Čechách nezahálí, a to je dobře. Moc přemýšlím, že si pořídím podnoží ke stolu od Master and Master, povedlo se jim, klukům šikovným:)
    Helena YellaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tak toto by bol skvelý dôvod na výlet do Ostravy :)
    gb.lucia@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Letos se chystám, mám to téměř za rohem a v kalendáři poznámku, takže lístek by se hodil:))) Máme podobné oblíbence jako Zahrada na niti, Andrea Tachezy, Keramika Malina a určitě by se našli ještě další:)))Eva

    OdpovědětVymazat
  13. zapomněla jsem na email - e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jsem z Ostravy a ráda bych šla! :-) A oblíbenců mám hned několik a ráda bych je viděla osobně:-) L. (lucajdytvoreni@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  15. Mám v diáři zaškrtnuto hned, jakmile zveřejnili datum. Na tuhle akci se moc těším! Už loni to bylo super. Kupujeme dům a to je o důvod víc sehnat zde nějaký originální kousek!

    veronikamachurova@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.