Stříbrný backpack / Silver Backpack

Mou velkou vášní je nejen bytový design, ale také móda, to víte. Můj šatník se stále mění, vlivem těhotenství, přibraných i shozených kil, a přizpůsobí se zřejmě i více dvěma dětem. Proto jsem přemýšlela, že by se mi hodil místo kabelky nějaký batoh. Jednak jsou znovu v kurzu, a taky bych díky němu mohla mít volné obě dvě ruce :-). Takže když mi nedávno napsala designérka a majitelka české značky Mum Ray, že by něco nutně potřebovala domů ode mě, ani minutu jsem neváhala, že já budu nutně potřebovat něco od ní na sebe. Jenže nejtěžší bylo samozřejmě rozhodování, jaký batůžek neboli "backpack" si z její dílny vybrat. Všechny nové kousky jsou totiž neuvěřitelně originální a stylové!

Nakonec jsem vybrala trošku extravagantní variantu Egg Silver Pocket, která se mi samozřejmě hodí do šatníku jak barevně, tak bude u outfitu i tou správnou třešinkou na dortu. Ale hlavně, tenhle model se skládá ze dvou kousků - batohu a kapsičky, kabelky nebo ledvinky s popruhem, kterou je možné nosit i samostatně. Backpack potom po odepnutí povýší na ještě více minimalistický doplňek. A jak jinak, nepřekvapilo mě kromě jeho variability v reálu ani velmi precizní zpracování do posledního detailu, krásné balení i praktické kapsy uvnitř. Prostě mám velkou radost, o kterou se s vámi musím podělit. A dvojnásobnou z toho, že není tentokrát z klasického obchodního řetězce, ale od české nezávislé značky. Každý podobný projekt má můj velký obdiv a když mi jako právě Mum Ray sedne do vkusu, moc ráda jej podpořím!

Ještě jednou velké díky Lucii a vám všem krásný víkend. To, že u nás budeme po víkendu už čtyři je více než pravděpodobné ;-)!

Pusu Šárka

Kšiltovku New Era mám jako dárek od sestry a Ray Ban Justin od mého drahého k narozeninám. Určitě patří k těm nadčasovým a naprosto univerzálním kouskům, které jsem si dlouho přála...

6 komentářů

  1. Není batoh jako batoh! Tohle je tedy krásný kousek!
    Šárko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Je, to je paráda, přesně ze stejných důvodu jsem si na začátku roku taky porizovala batoh-šedý tvídový a je vtipné, že taktéž od MUMRAY ;-) Svůj účel plní a dělá mi radost. Hodně sil na den D i ty následující přeju! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vim, taky jsem po nem pokukovala ;-) Tak to jsem ráda, uz se tesim az vyrazim do ulic a za prani opozdene dekuju :-D

      Vymazat
  3. Vybavicka pekna, stylova, sladena. No a je po vikendu, takze gratulaceeeeeeeeeeeee, a at je vse, jak ma. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko anoo, mame to uz za sebou, uf a dekuju :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.