Plánuju a sním / I plan and dream

Teď už se mi bohužel nedaří moc fotit, což věřím že chápete a i mi dočasně odpustíte... Ale když si najdu nějakou tu chvilku na odpočinek, nejraději hledám inspiraci a plánuju. Takže můj wishlist se teď ještě rozrostl o další nové kousky, a zřejmě tak dosáhl několikaletého plánu a maxima. Ale co, snít se přeci může o čemkoliv!

Mám v něm třeba netradiční žárovkový lustr Franklin z mosazi od Menu, který by mi doma zřejmě stejně vůbec neprošel; další moje srdcovky od mé oblíbené finské značky Iittala; Dots věšáčky Muuto, jenž jsou stále mým žhavým favoritem do chodby, ale čekám nejdřív na to schodiště :-); bílé minimalistické zrcadlo Flip od Normann Copenhagen, které jste už u mě doma sice viděli několikrát, ale stále bylo jen vypůjčené; nebo některou designovou lahůdku v podobě svícnu, difuzéru či vonné svíčky od slavného Toma Dixona.

Všechny kousky najdete pěkně pohromadě na mém wishlistu na Dej mi dárek TADY, a zakoupíte je na e-shopu DesignVille. Ten určitě nemusím více představovat, a i v něm vlastním také jeden předlouhý wishlist :-). Možná jste ale nevěděli, že právě spustil i slovenskou verzi www.designville.sk, což jistě potěší všechny milovníky skandinávského designu, ikonických značek a minimalismu "ze sousedství". Protože je opravdu z čeho vybírat!

Užívejte stále příjemných zářijových dní, a brzy snad opět fotočlánek ;-).
Zdraví Šárka

All photos VIA



UložitUložit

Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.