Zlaté léto / Golden Summer

Zlatými odlesky jsem na léto oživila náš obývák. Přesněji část, kde původně byla sedačka a měla tady být nová komoda po které toužím už dlouho, vyrobená na míru mojí drahou polovičkou. Jenže ten opět dává přednost zákaznicím, takže jsem se nedočkala ani té v ložnici. Proto jsem to přes všechny protesty vyřešila bílou klasikou a těšila jsem se, že ji využiju alespoň v ložnici. Jenže když mi došlo, že nebude ani jedna, dala jsem přednost umístění v obýváku, protože jsem potřebovala úložný prostor na oblečení už pro obě dětičky. Patro totiž využíváme momentálně jen na spaní, abych stále nemusela chodit po schodech, takže moje úžasné nové vestavěné skříně teď zejí prázdnotou (respektive věcmi, do kterých se doufám jen dočasně nevejdu), a můj šatník se musel vtěsnat pouze do jedné poloviny skříně v šatně v přízemí. Takže tak to u nás běžně chodí...

Jinak na komodě mám svou milovanou klasiku - dekorace, které moc dobře znáte a určitě patří k těm nadčasovým, třeba miska a svícen od By Lassen, knížky o módě, nebo bezedný Meadows difuzér s vůní Midnight. Na stěně v rámech jsem opět vyměnila plakáty. Moje kaligrafické Oui a plakát Creativity od Ylvy Skarp jsou moje nejoblíbenější co se barevnosti i kompozice týče, a doplňují je i dva nekonečné kalendáře, z nich černobílý Square White najdete na mém e-shopu nyní s letní slevou.

A taky si můžu ze seznamu přání vyškrtnout dalšího praktického a stylového pomocníka do domácnosti - retro rozprašovač na květiny White. Takže už nemusím používat lahvičku po spreji na vlasy a schovávat ji do skříně. Ale kytky z něj zřejmě mají radost největší, protože jim na jeden stisk poskytne vláhu dvojnásobnou...

Krásný srpen všem a brzy vám odhalím opět pár novinek ;-)
Pa Šárka




4 komentáře

  1. Dobrý den Šárko, Vaše fotografie opět pastva pro oči :) Mohla bych se prosím Vás zeptat, jak dlouho Vám difuzér zhruba vydrží? Píšete, že je bezedný. Dlouho po něm pokukuji, ale dosud jsem neměla s difuzéry dobrou zkušenost. Přeji Vám hodně štěstí a krásné letní dny, zdraví Klára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mila Klaro,
      Moc dekuji! Rozprasovac mam doma kratce, ale na ten jeden stisk mne prijde, ze oproti plastovym rozptyli 2x vic vody, takze staci na malou rostlinu striknout jednou dvakrat a je to a neboli z toho potom prst 😄
      I vam krasne leto a dekuji za zastaveni se!

      Vymazat
    2. Milá Šárko,

      moc Vám děkuji za odpověď, já jsem se asi špatně vyjádřila, ale měla jsem na mysli difuzér od Meadows :)

      Vymazat
    3. Jé no to mně to už absolutně nemyslí!!! :-D Hrůza, omlouvám se Kláro. Mrkněte na článek z března, kde jsem o difuzéru psala http://mamaisonblanche.blogspot.cz/2016/03/vune-pulnoci-scent-of-midnight.html, a v obýváku jej mám stále a když tyčinky pravidelně otáčím, jeho vůni stále cítím ;-).

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.