Páteční radost / Friday Joy

Tak můžu odškrtnou další položky z mého bílého wishlistu, mám radost ohromnou, i když teď si už další asi zase chvíli neudělám. Jsou jimi bílé keramické hrnky Hammershøi White od značky Kähler, ale zatím jen dva :-). A musím říct, že jsou ve skutečnosti vážně nádherné! Bílá je opravdu bílá, design je jemný a elegantní, a velikost ideální na čaj nebo mou oblíbenou Meltu. Takže spokojenost veliká!

Druhým kouskem je dřevěný ptáček Shorebird medium White, jenž mi byl svým baculatým tvarem z různých druhů nejbližší, a jak jsem už psala, s radostí jej vyměním za černého kosáka od Vitry. Je to opět krásná práce, na těle ptáčka se příjemně rýsuje kresba dřeva. A co na skandinávském designu miluju je i dokonalé balení, které určitě nenajdete jenom u Normann Copenhagen, takže radost z takového kousku máte opravdu do nejmenšího detailu. Ačkoliv teď dekorace spíš redukuju, stejně jsem neodolala a doufám, že již brzy najde svoje čestné místo...

Na závěr bych vám ještě ráda dala vědět, že jsem do OUTLETU (sem) přidala ještě několik novinek, na které nebyl čas dříve, a právě hlavně z porcelánu a keramiky. Třeba dvanáctidílnou soupravu Naomi a Ingrid Beige Beige od Green Gate, jenž byla součástí mých prvních nákupů před mnoha lety na Bella Rose, a již se dále nevyrábí. Velmi dlouho a báječně nám sloužila, ale do nové kuchyně už se bohužel nehodí, a tak se jedná o opravdu jedinečný set ve velmi dobrém stavu s čajovou konvicí, hrnky, talířky, miskami a utěrkou nejen pro vášnivou sběratelku ;-).

Mějte fajn víkend, snad se mi zase brzy podaří vyfotit "něco většího"!
Zdraví Šárka



2 komentáře

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.