Narozeninová oslava / B-day Party

O víkendu jsme oslavili Maxovi první narozeniny. Neskutečně to uteklo a pro mě už je jakákoliv aktivita čím dál náročnější, proto jsem vše pojala velmi jednoduše. Babičky se postaraly o dorty, manžel o občerstvení formou studeného bufetu, a já o úklid a dekorace, jak jinak. Měla jsem v hlavě přibližnou představu, a nakonec jsem ještě zaimprovizovala, takže bylo hotovo za 15 minut :-).

Objednala jsem pouze nafukovací balónky s konfetami Little Magic z Nordic Day, a na String poličce v jídelně jsem ke Kähler domečkům přidala dekorace, které jsem už doma měla. Oživila jsem ji mintovou washi páskou a závěsnou girlandou Houses z mojí kolekce, přidala také přáníčko s knírkem, do barvy dřevěné autíčko od Bloomingville a porcelánové hrnečky od Design Letters. Vše jsem vám naštěstí ještě stihla vyfotit těsně před příchodem hostů a než se stůl zaplnil nejrůznějšími dobrotami, ovšem za značného nesouhlasu mojí drahé polovičky. Ach, těžký život blogerek :-D!

Balení dárků ode mě bylo také dílo okamžiku, opět jsem použila mé oblíbené washi pásky, zbytky balicího papíru a puntikatý krepák, který nakonec u Maxíka sklidil největší úspěch, a skončil rozcupovaný na koberci na tisíc kousků :-). Hned po něm měl obstál i dětský příbor Letters (i s krabičkou samozřejmě), a dětské černobílé povlečení Gran Black ukryté v šedém balíčku zůstalo bez povšimnutí. To jenom maminka je šťastná, že k pestrobarevným hračkám od příbuzenstva přidala i něco jednoduchého a černobílého ;-).

Hezké odpoledne a příště zase na téma reorganizace, tentokrát šatníku...
Šárka



21 komentářů

  1. Malému oslavenci vše nej!.-)Krásně nazdobeno, moc se mi u vás líbí!Hezké, hlavně pohodové dny přeje Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko děkujeme a mám radost, že se i to málo líbí! Také pohodové léto ;-)

      Vymazat
  2. Sarko hodne si to uzivej ;) Je to krasne cim dal vic. Vyzdoba by se libila i pro me :). pa Marta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti čím dál víc si uvědomuju, že za pár týdnů už se budu muset rozdvojit, strašně to uteklo! Tk to mám radost. malá je princezna a už velká holka, nakoukla jsem ;-). Mějte se bájo!

      Vymazat
  3. Moc gratuluji k prvním narozeninám! To snad není možné... už rok!
    Nazdobeno moc krásně!
    Šárko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli my moc děkujeme, horší je, že už je to pro mě mezník, kdy za chvilku budu rodit :-D. Mnoho pozdravů :-*

      Vymazat
  4. Moc krasna oslava! Vsechno nejlepsi malemu! Memu Maxovi bude sice v prosinci uz 12 let, ale na prvni jednicku na dortu nikdy nezapomenu! P.S. Prouteny poklop od vas zdobi kuchyn na chalupe. Dekuju a zdravim! Sona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Soňo, moc děkujeme! No letí to jako voda, myslím, že než se ohlédnu budeme na tom stejně :-D. Tak to mám radost a na chalupu zdravím, užívejte léta.

      Vymazat
  5. Šárka, utieklo to naozaj rýchlo. Max má už jeden rok, a ja mu k jeho sviatku prajem všetko najlepšie, veľa zdravia a lásky od svojich rodičov. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko těž moc děkujeme a máváme :-*

      Vymazat
  6. Šári, toto letí! Maxovi vše nejlepší ♥ Hlavně zdravíčko! Krásné narozeniny jste mu přichystali ;-)

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Leni, moc zdravím a děkuji! Mějte se s holkama bájo, už to jsou obě slečny, co? ;-)

      Vymazat
    2. Šári, ano letí to... Viky je už velká jako já :-)

      Vymazat
  7. Maxovi vše nej, nej, nej ..... letí to, letí ....příjde mi to jako nedávno, kdy jsi odtajnila, že čekáš miminko a teď už je mu roček, posílám pusinku .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko to teda! Moc děkujeme! Posíláme mnoho pozdravů a přejeme pohodové letní dny :-*

      Vymazat
  8. Všecko nej Maxovi k prvním narozkám!!! Je to fofr...a bude ještě větší :-), ale i radost , tak užívej pohodu dokud to jde. Mějte se moc prima!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Luci, mám rados, zme jsi našla čas zastavit se narozdíl ode mě. Už se na to na jednu stranu těším, teď to bude asi mazec největší. No vždycky si vzpomenu ale na Tebe, jsi borec! :-D Méjte se báječně celá rodinka!!!

      Vymazat
  9. Šárko, dodatečně přeji Maxovi jen to NEJ k jeho prvním narozeninám. Moc hezky nachystáno! Přeji pohodově strávené poslední dny 2v1. PS: Opatruj se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kato moc diky, fakt improvizovana mala rychlovka 😆😘 Jj uz chodim jen k sobe na blog, vic nestiham 🙈 Mej se krasne a za navstevu tez dekuju!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.