Koutek pro miminko / Babies Corner

Už jen necelé čtyři týdny a všechno bude vzhůru nohama! A tak jsem ještě z posledních předporodních sil nadekorovala a nafotila můj vysněný koutek pro miminko pro blog Nordic Day. Takže vás pro změnu tentokrát zvu TAM, kde se dozvíte, co to bude a jak se bude jmenovat, jaké kousky už mám doma, a samozřejmě uvidíte mnohem více fotek.

Tímto posledním postem se zároveň s focením pro Nordic Day loučím, a přiznám se, že s těžkým srdcem. Mám totiž mnohem větší strach z toho, jak moc mi bude chybět právě moje práce, jenž mě nesmírně baví, naplňuje, uvolňuje a je mým koníčkem zároveň, než z péče o další miminko, kterou mám stále v živé paměti a tak doufám, že to bude levou zadní :-). I když malou rezervu na tento můj dopping si určitě ponechám, abych se zase s novou energií mohla vrátit k nekonečným mateřským povinnostem. Ale o tom zase příště ;-).

Takže více z koutku pro miminko najdete ZDE a mějte se fajn!
Šárka


18 komentářů

  1. Koutek je moc pekny. Preji uspesny finis a hlavne co nejpohodovejsi szivani s dalsim tvoreckem. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko děkuji za pochvalu i přání, určitě to budu potřebovat ;-)! Hezký den

      Vymazat
  2. Sarko toto uteklo ;). Hodne sil a spanku a at vse jde hladce :* Martina s Ruzenkou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to teda! Jj, když je spánkový deficit, je to nejhorší. Moc děkujeme a zdravíme s Maxem. Růženka už je slečna!!! :-*

      Vymazat
  3. Šári, drž se, pokojíček je nádherný !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markét moc děkuji a posílám pozdravy! :-*

      Vymazat
  4. Gratuluji...moc krasny koutek, at je mimi zdrave :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko dekuji, mozna je to klise, ale urcite dar nejvetsi 🙏🏼😘

      Vymazat
  5. Šárka, Tebe a malej, prajem všetko naj, najlepšie a držte sa dievčatá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuju, ještě snad chvíli vydržíme a pak se brzy zkamarádíme ;-) Pusu!

      Vymazat
  6. Moc hezký koutek,držím pěsti,ať je vše v pořádku.. Já si pořád říkala,že mám ještě čas,ale naše Ema se narodila o dva týdny dřív a trochu mě zaskočila :-) Držte se. A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko no já doufám, že Ela ještě vydrží, ale stát se opravdu může cokoliv, radši už balím do porodnice ;-). Díky moc i za návštěvu, krásný zbytek prázdnin.

      Vymazat
  7. Šárka, tak budeš mať posilu a nebudeš na tých dvoch chlapov doma sama. Krásne vyvážené sily. Prajem Vám zo srdca všetko dobré. Kútik je nežný. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko to jo, sily budou vyrovnane :-D! Moc dekuji ma mila, uz se tesim, az to budeme mit za sebou ;-). Krasny zbytek leta!

      Vymazat
  8. Ahoj Šárko, a já si celou dobu myslela, že to bude Ema:) Odpočívej. Posílám pozdravy! Pá L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Luci, to jsi nebyla sama, ale byla jsi blizko hodne ;-) Joo to mi nejde vubec, ale obcas uz si telo rekne. Mnoho pozdravu a dekuji za navstevu.

      Vymazat
  9. Šárko, jak koukám, síly doma budou vyrovnané :o) Moc krásné!
    Dávej na sebe pozor a trochu odpočívej!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko budou! Děkuji, snažím se, ale moc mi to nejde :-D. Krásný zbytek léta a mnoho pozdravů!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.