Největší bazarový výprodej od MMB

Nebojte se, nezahálím, právě naopak! Využívám posledních sil ke kroku, který jsem se dlouho chystala učinit, a který doufám přispěje k očistě našeho domova, přiblížení se k dokončení místností v patře, ale hlavně třeba udělá radost i vám.

Pustila jsem se do opravdu velkého úklidu a vytřídila tak vše, co už splnilo svůj účel. Vybrala jsem neuvěřitelných 59 dekorací, doplňků, osvětlení i nábytku, mezi kterými naleznete nové nepoužité věci, staré repasované originály i kousky od známých skandinávských značek. Ty jsem nafotila, pečlivě popsala a nabídla pro vás k dalšímu prodeji za zlomek původní ceny, a opět vystavila v outletu TADY. Vy je tak od této chvíle můžete získat pomocí nejrychlejšího komentáře pod výčtem všech kousků právě tam! Proto neváhejte a pospěšte, nechám se překvapit, co nám má třeba doma ještě posloužit, nebo co se hodí právě do vašeho domova ;-).

Přikládám velmi malou ochutnávku, která vám zřejmě bude z našeho bydlení velmi povědomá! A ještě vlastně přibude i 60. kousek v podobě dubového dřevěného konferenčního stolku, až jej můj drahý dá trochu do pucu :-).

Těším se na vás a zatím užívejte léta!
Snad zase brzy pa.
Šárka









Žádné komentáře:

Okomentovat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.