Heroin

Lámete si hlavu nad názvem nového postu? Taky jsem nechápala, když mi sestra psala, co mi právě koupila :-). Původně to měla být jen fotka na můj Instagram, nakonec jsem ojektiv ještě oddálila, tak uvidíte moje novinky všechny, a dozvíte se třeba o mě zase něco nového.

Heroin je název nového odstínu matně fialové rtěnky Mac, kterou jsem si moc přála. Můj šatník je totiž jako můj styl bydlení, plný neutrálních tónů sem tam s nějakým lehce barevným doplňkem v podobě kabelky, šátku nebo bot, což mi naprosto vyhovuje a cítím se tak prostě ze všeho nejlépe. Co mi ale mou monochromatičnost zpestřuje, jsou barevné laky na nehty a výrazné rtěnky, kterým jsem přišla na chuť až pár let přet třicítkou. Můj drahý je ale absolutně nesnáší a tvrdí, že mi nesluší. Já tvrdím pravý opak, a i kdyby, je mi to fuk, protože já se v nich cítím skvěle :-D. Tahle od Macu je vážně skvělá, navíc matná a zřejmě i díky tomu má poměrně dlouhou výdrž, takže o svou radost se musím podělit dál ;-).

Do mojí sbírky také přibyly další nové kousky od značky Kähler, které jsem naprosto propadla a to Buy less z předchozího příspěvku u ní velmi těžko dodržuji. Okouzlila mě díky své tradici a nadčasovosti. Přiznám se, že kdybych věděla, že váza Omaggio bude i v perleťovobílém provedení, počkám si raději na ni, ale nevadí. Moc se mi totiž líbí také kolekce Hammershøi, ze které mám bílou vázu ve větším provedení konečně doma. A myslím, že svými měkkými liniemi určitě nevyjde tak rychle z módy, jako třeba podobně vroubkovaná od Lyngby...

Další nový přírůstek mám i v podobě bílé lucerny ve tvaru domečku Urbania na String polici, jenž mě také moc baví. Domečky od Kähler jsou pro mě takovým hravým doplňkem hodícím se prostě kamkoliv samostatně i ve skupině. Ještě pokukuju po tom největším a doufám, že potom už bude moje město opravdu kompletní ;-).

A taky jsem po dlouhém váhání dospěla k názoru, že nejlepší barvou pro doplňky a dekorace je pro mě překvapivě bílá. Jednoduše proto, že se hodí k jakékoliv další barvě i stylu. Třeba oproti černé, se kterou teď u nás opravdu šetřím. Protože mám pocit, že by zbytečně přitahovala pozornost a upozadila například přírodní dřevo nebo staré originály, jenž jsou u nás nejkontrastnějším prvkem k mému oblíbenému skandinávskému stylu...

Co vy a obscese pro rtěnky, laky nebo značku Kähler? :-)

Užívejte léta!
Šárka




10 komentářů

  1. Wow! Tak to je odvážná barva, chci ji vidět na Tobě, Šári! :) já jsem si na léto koupila svou první MAC a jsem nadšená! Vzhledem k tomu, že je růžová, tak k ní na podzim určitě přibude další :) Krásné dny! A drž se! T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri ted uz se zasadne nefotim, uz jsem tase jak velryba 😆🙈 Mam jeste tmavsi odstin od jine znacky na podzim, ale tenhle fakt pusobi vesele a zensky. Tahle je moje taky prvni, segra je pouziva a nijak jsem z nich oslnena na zkousku nebyla, ale nakonec jsem moc spokojena! Jj uz mi vse dava zabrat, uzivejte leta :-*

      Vymazat
  2. Mne se tenhle odstin nelibi, ale tobe barevne asi pujde. Rtenky MAC mam jinak rada. Moje oblibena je Shy Girl, vyrazne mi neslusi, musi na ne byt pekne rty a ty ja nemam. Vaza je krasna!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ju ta vypada krasne! Nejakou nude bych taky brala, jsou me nejoblibenejsi. Tahle ma studeny podton, ktery mi k pleti sedi nejlepe. Navic kdyz uz se vic "sliba", jeste po ni zustane takovy ruzovy podton a nevypada to presto blbe. Zase tyhle tmave maji vyhodu, ze se jimi dobre dohani objem a jdou rty vykreslit i trosku mimo, coz ja prave dekam :-D
      Vazu miluju. Krasne leto Luci a dekuju za navstevu!

      Vymazat
  3. Milá Šárko, můj muž na mě nemá rád líčení vůbec, říká, že to nejsem já. Já jsem si počkala na Omaggio v perlové, mám zatím tu malou 14 cm. Kähler hrnečky jsem si zamilovala a rychle koupila několik kousků, škoda, že bílý byl už jen jeden. Antracitový je nádherný. Na domečky moc nejsem, ale u Tebe jim to sluší moc. Přeji krásné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru moc zdravim, k Tobe to sedi, ja se maluju od zakladky a neumim si to bez toho predstavit i kdyz s detmi stale ubiram a ubiram :-D. Mne se prave hrnecky takymoc libi a rada bych si postupne poridila celou sadu, ale byly hned pryc, snad priste. Diky moc a mej se taky bajo, papa

      Vymazat
  4. Rtenky u me - nakoupim jednou vezmu, pak uz vetsinou ne. Proste nejsem nejak rtenkova, k detem na hriste to ani moc nejde. Verim, ze az pujdu do prace, mozna se ledasco zmeni.
    Vaza i domecky luxusni;-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My na hriste zatim nechodime, ale uz zjistuju, ze obzvlast tmave rtenky maji sve nevyhody, nemuzu pak sveho broubcka stale pusinkovat :-D. Presto doufam ze je unosim alespon na vyjimecne prilezitosti. Jj, v praci to zas treba bude jinak. Dekuju a zdravim!

      Vymazat
  5. Šárka, tento kútik ti musí robiť radosť!
    Je to vydarená symbióza:obraz a polička s drobnosťami:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali robi, obzvlast kdyz jej obcas promenim ;-). Dekuju a uzivejte leta!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.