Vyletněný obývák / Summer Living Room

Tento týden to tedy venku na léto vůbec nevypadá, tak jsem alespoň vyletnila náš obývák. Fotila jsem totiž nový styling pro blog Nordic Day, a tak jsem měla možnost si opět "osahat" svoje favority a rozhodnout se, jestli se k nám hodí, opravdu je nutně potřebuji a zůstanou, nebo poletí zpět. A vy mi můžete samozřejmě poradit, protože rozhodnutá stále ještě nejsem ;-).

Ale nejdříve jak jsem již psala, v naší obývací částí proběhlo stěhování. Potřebovali jsme vytvořit prostor na hraní pro Maxe, jehož základem měl být především koberec. Měla jsem přesnou představu. Měkký, huňatý, měnící barvu podle učesání vyššího hustého vlasu, a tón v tónu s podlahou. Tímto moc děkuji mé milé Rádě z radushstyle.blogspot.cz, která mi dala skvělý tip. Na kravskou kůži si ještě počkám, ale na lezení je prostě nejlepší :-).

Přestěhovala se hlavně sedačka s odkládacími stolky a lampou, naproti je prostor pro postýlku. A jen sedačka s postýlkou už zřejmě zůstanou, protože Maxík už překonal hranici koberce, a navíc kulatý stolek i s kytkou krásně složil na zem!

A co že je nového? S létem ovykle zjemňuji styl, což je vidět (asi jenom) na polštářcích připomínajících marocké vzory. Černobílý s hevábnou výšivkou mám ještě ze svého původního e-shopu, a povlak na polštář Wave Black od Tine K Home přemýšlím, jestli přidat taky. 

Nejletnějším letošním kouskem je určitě dekorativní ananas Silver, který obdivuji už několikátou sezónu. Jenže po tom co jsem objednala tento, objevil se na Bella Rose ještě bílý! A ten to asi přeci jen vyhraje.

A poslední novinkou je vonná svíčka Fig & Appricot od Meraki. Já vím, mám jich doma už dost, ale mám pro ně takovou slabost a tahle vůně je opravdu taááák nádherná, letní a šťavnatá, že si ji moc přeji vyzkoušet, protože poměr velikost, cena a design vypadá zatím vážně skvěle. 

K tomu všemu už jen trošku tropické zeleně, sedák v přírodních tónech na zateplení, a léto u nás může klidně začít!

Co vy, letníte doma nebo neletníte? Užijte si víkend, o němž se dozvíte výherce naší mramorové giveaway s D.minique jewelry, do které ještě dnes máte poslední možnost se zapojit! :-)
Paa Šárka




8 komentářů

  1. S tím ananasem by mě manžel hnal.. :-D
    Ale jinak nádhera. A ta lampa, ách.. :-)
    Krásný víkend
    Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé fakt? A já myslela, že si drobností nevšímají! :-D Krásné léto a děkuju, lampa stále těší...

      Vymazat
  2. Krása,krása a zase krása ♥
    ananas je super :) ten bych brala hned domů ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sono moc dekuji, asi vyhraje nakonec ten bily ;-) Krasne leto

      Vymazat
  3. Tak ten koberec je boží! Přesně takový si taky představuju do obýváku, k naší betonové podlaze jako dělaný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To půjde skvěle, máme dlažbu jako betonovou stěrku ;-)

      Vymazat
  4. Odkud je prosim ten koberec? Dekuji Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to metráž z Brena - na objednávku ;-)

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.