Pracovní změny / Working changes

Zase jsem stěhovala, prostě moje vášeň. Stále se mi nezdál dostatečně esteticky přerovnaný původní obývací kout, a i když je to zase jen na chvíli, musela jsem jej prostě trošku přeházet. Takže můj malý pracovní koutek se opět posunul. Blíže k oknu a ke koberci, kde si právě hraje Max.

Vyzdobila jsem jej tentokrát novým Fashion plakátem a pohlednicemi, které jsou konečně doma z tiskárny, takže vaše balíčky budu odesílat co nevidět. Jsou připevněny jen washi páskou nalepenou na zadní straně, takže to vypadá opravdu hodně minimalisticky a to se mi líbí. A hlavně lze vše opět jednoduše sundat nebo vyměnit.

Krém na ruce Černý čaj od Compagnie de Provence s velmi příjemnou vůní i konzistencí samozřejmě zůstává, jen jsem si ještě s horní pracovny přinesla pár drobností jako nůžky a zlatý klip od Hay, abych je měla hezky na očích. Vonná svíčka Koto od Skandinavisk mi potom těch velmi málo hodin týdně u práce ještě více zpříjemňuje. Jen ta úžasná sluchátka stále moc nevyužiju, protože jdu ven na dvoreček uspávat a musím mít uši nastražené ;-).

Mějte fajn zbytek týdne a nezapomeňte na naši mramorovou giveaway!
Papa Šárka

Bílý svícen Facet jako kalíšek na tužky a kožená podloužka pod myš Tine K Home, dekorace z mramoru Light Grey Bloomingville, a nový Fashion plakát Face Black TADY




2 komentáře

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.