Meraki

Také jste možná neodolali na Bella Rose nové značce přírodní kosmetiky Meraki ve stylovém minimalistickém balení. Samozřejmě ani já jsem ji nemohla nevyzkoušet, protože jak víte, přesně pro toto spojení mám velkou slabost. A i proto, že mě zajímalo, jak obstojí v porovnání s mou oblíbenou přírodní kosmetikou L:A Bruket, jenž je jí velmi podobná.

Začala jsem jak jinak u krému na ruce Silky mist, který mám v ložnici na nočním stolku. Vybírala jsem podle vůně, je opravdu nádherná, stejně tak balení. Má hustší konzistenci, takže ruce krásně zjemní a dodá jim velkou dávku hydratace. Ale má to tu nevýhodu, že brzy potřebujete další balení, takže střídám :-).

Také mi teď dochází od L:A Bruket šampon a kondicionér, jenž naprosto revolučně změnil péči o moje dlouhé vlasy do pasu. Méně je prostě více, takže jsem přestala žehlit, barvit, používat laky či jakékoliv další stylingové a regenerační přípravky. Díky přírodnímu složení bez parabenů, umělých barviv a sulfátů a kombinaci těchto dvou přípravků mám už třetí rok nemastící se, neroztřepené a nijak nestříhané vlasy v nejlepší kvalitě ever, které mi stačí umýt a vyfoukat pouze jednou za týden, i když to kolikrát na pohled ještě vůbec není třeba! Vybrala jsem proto šampon a kondicionér Linen Dew Reapir jenž voní typicky pro přírodní kosmetiku po bylinkách, a pevně doufám, že mi prokáže stejnou službu.

Ještě bych si moc přála vyzkoušet konjakovou houbičku na odličování a hlavně nádhernou pleťovou kosmetiku. Jen si nejsem jistá, jestli budu mít teď na nějakou péči o sebevůbec čas, vše se mi totiž ztenčilo už jen na CC krém a miceální vodu :-D. Ale jestli máte vy nějaké zkušenosti, určitě si je minimálně ráda přečtu!

A proč není styling v koupelně? Doufám, že už brzy bude! I když je bez denního světla a stále se spoustou drobností na dokončení, tu nejdůležitější se nám o víkendu konečně podařilo dodělat - nové dveře! Takže snad už se mi podaří někdy něco vyfotit i tam ;-).

Mějte se fajn.
Šárka

PS: 15% sleva na všechny Daniel Wellington hodinky a poštovné zdarma s kódem sarka platí už jen do zítřka, tak jestli jste si chcete pořídit váš vysněný model, určitě neváhejte!

Bílý froté ručník Star Fringe Tine K Home - nejměkčí, nejkrásnější a nejoblíbenější, a mramorový tác White Madam Stoltz, který mám na vaně a nutně potřebuji ještě jeden

4 komentáře

  1. Už jsem obdivovala na IG, ale jak tady vidím více fotek - asi mě přesvědčíš :) krásné fotky, opravdu! a ta kytka ve váze je boží :) mějte krásné dny, Šári, pusu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri moc děkuju! Když jsem s přírodní kosmetikou začínala, výběr obalového designu byl hodně omezený, teď už si člověk fakt může užívat tu čistotu i stylově. Kytku mám od mamky a je to nezmar i pod mou péčí kupodivu, stále stříhám oplégry ;-).
      Krásný víkend a jsem zvědavá, co od Meraki vyzkoušíš!

      Vymazat
  2. Obdivujem aj ja a inšpirujem sa, aj sa tiež na to mrknem:-)
    A u nás voskujeme prízemie bielym voskom Osmo, necháva vyniknúť ešte drevu, ale hádže belavý odlesk, bude ma potom zaujímať tvoj názor a možno už na novom blogu s novým zoskupením u nás...
    Pekné leto a trám nechať v tejto oceľovej podobe:-), je to skvost, svojou surovosťou krásny a je kontrapunktom k ostatnému dokonalému!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko musím se zastavit konečně! I k vám a určitě nechám, jen ještě potřebuje vrše za čistit, tak doufám, že taky na to přijde čas a vyfotím pak víc z dálky ;-).
      Fajn víkend :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.