Lilie v naší jídelně / Lilies in our dining room

O víkendu jsme slavili moje narozeniny, Maxův svátek a naše čtvrté výročí svatby. A tak to byla opět krásná příležitost na plnění přání a několik změn hlavně v jídelně.

Mám radost především z nových nadčasových doplňků v bílé barvě od ASA selection. Třeba z vázy, která ve větším provedení nahradila tu, co mi můj drahý v zimě rozbil. Taky se mi sešlo spoustu nádherných lilií a eustom, jenž patří mezi mé nejoblíbenější květiny, takže jsem vázu hned využila.

Kytice na stole je od manžela a přiznám se, že ze všeho nejraději mám květy volně vložené ve váze. Takže jsem ji dnes rozvázala a jen tak zapíchala do obrovské skleněné koule. Tu jsem si s broušenými skleničkami na koňak a s dalšími starými poklady přivezla od babičky. Čiré i broušené sklo totiž patří mezi moje oblíbence, a bylo taky jedno z mála věcí, které jsem byla ochotna zařadit do "výbavy". Je to pro mě nadčasová záležitost, ruční práce, česká výroba, a samozřejmě vzpomínky.

Proto teď zdobí pro změnu String polici společně s lucernami ve tvaru domečků od Kähler, a já jsem taky už dávno našená z toho, že se Martina znovu rozhodla tuto křehkou krásu oživit, a několik broušených doplňků od značky Crystal Bohemia jsou nyní nově součástí sortimentu e-shopu Bella Rose. No a já bych svou sbírku moc ráda do budoucna samozřejmě rozšířila!

Co vy a láska k broušenému sklu? Hot or not? :-)

Mějte úžasný červen!
Šárka









13 komentářů

  1. Brousene sklo podle me domu patri! V modernim interieru pusobi uzasne luxusne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím proč, ale vzpomněla jsem si na obývací stěnu z osmdesátek, krajkovou dečku a na ní broušené sklo :-D. Takže já souhlasím se současným podání, vypadá v moderním interiéru úplně jinak a skvěle ;-)

      Vymazat
  2. Broušené sklo miluji, ale zatim tu žádné nemam a chci to co nejdrive napravit :-) krasa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri faaakt? Tak šup k mamce do zásob nebo na BR :-D. Díky!

      Vymazat
  3. Šárko, gratuluji všem oslavencům a závidím ty lilie, já je doma mít nemůžu...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli moc děkujeme, voní opravdu silně, ale mně ani klukům to naštěstí nijak nevadí, tak si je užívám dokud neodkvetou ;-).
      Krásný víkend

      Vymazat
  4. Šárka, brúseného skla mám neskutočné množstvo, len je dôkladne zbalené v bedničkách. Úplne som naň zabudla. Sú to všetko naše svadobné dary. V tom čase to bola veľká móda. Takže ako vidím, treba sa k tomu vrátiť. Vyzerá to skvostne. Vďaka za pripomenutie. A samozrejme sa pripájam ku gratulantom a prajem všetko len to najlepšie, veľa lásky, zdravia a rodinnej pohody. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko tak pokud máš na něj hezké vzpomínky a nevadí Ti, že tenkrát bylo všude, vybaluj, u vás mu to bude jistě moc slušet! Moc děkuji za všechny a přeji hezký víkend a začátek nového měsíce :-*

      Vymazat
  5. Šárka gratulujem:-)))
    A vzdychám nad tým kúskom dverí? na prvej foto, ladiace s historíckým obrazom :-)
    Nebodaj je to niečo hrdzavé?
    :-)asi je to patina však?
    Asi som zabudla, že sú tam tieto dvere:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko děkuji a jsi velmi pozorný pozorovatel!!! Je to nově instalovaná rezavá traverza na zpevnění průrazu o které ještě budu psát. Měla na ni být obložka, ale asi nebude, jsem do ní zamilovaná :-D. Tak snad příště!
      Měj se fajn a díky moc za návštěvu!

      Vymazat
  6. Šári, všechno nej, nej, nej !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  7. Šári, všechno nej, nej, nej !!!!!! Marki

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.