Industrialní kuchyň / Industrial Kitchen

Už velmi dlouho jsem nevyfotila naši kuchyň. Stále totiž čeká na dokončení detailů (tedy na mého muže), a i když se snažím mít na pracovní desce minimum věcí a o pravidelný úklid, vždy bohužel vydrží jen krátkou dobu. Taky se kuchyňský kout díky našim hlubokým místnostem a mým fotografickým (ne)dovednostem hodně těžko fotí :-). A v neposlední řadě se v něm téměř nic nemění.

Stále na stejném místě zůstává dubové prkénko House od Ferm Living na maramorovém tácu Madam Stoltz společně s extra panenským olivovým olejem ve stylové lahvi, a mlýnky na sůl a pepř, protože je používám na vaření nejčastěji. Jediné, co vyměním podle nálady je utěrka, motiv plakátu, květiny či bylinky ve váze nebo květináči, a nádoby na jar a tekuté mýdlo. Ty jsou teď v nových skleněných lahvích od Compagnie de Provence s mou nejoblíbenější vůní Anýz a Pačuli, kterou mám i jako vonnou svíčku ve skle. Mezi moje nejnadčasovější záležitosti a doplňky, co si nezaslouží zůstat ve skříňkách určitě patří porcelán a kuchyňský textil od Design Leetters, jenž bych ještě ráda doplnila dalšími kousky pro každého člena rodiny.

Jedna novinka přeci jen přibyla, už jste ji možná zaregistrovali na mém instagramu nebo v předchozím příspěvku, a na fotkách úplně vidět není. Je jí zpevnění výklenku mezi obývákem a jídelním koutem s kuchyní starými rezatými traverzami. Ty měly původně přijít ještě do dřevěné obložky, jenže já se do nich úplně zbláznila a přála bych si je svchálně nechat tak, jak jsou!

Tak uvidíme, ale rozhodně netradiční pojetí u mě bude vždy na prvním místě i když návštěvy mají jisté připomínky, ehm. :-)

Užijte si naši kuchyň i víkend a brzy už snad přijde na řadu i ta slibovaná giveaway!
Pa Šárka

Kuchyň návrh a realizace www.ouradniktruhlarstvi.cz


14 komentářů

  1. Šárka ja mám tiež industrial kuchyňu a detaili práve idem dotiahnuť:-)
    Hádaj čo mám u teba tiež najradšej?
    No, u mňa to bude hrdzavá poštová schránka, cestná zábrana, ako dlhý tác na nerezovej linke, uvidíme...:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko tak to se musim stavit na navstevu! Zdar rebeliim a krasny vikend :-)

      Vymazat
  2. Šári, tak to je nádhera!! Moc se mi to líbí a také bych to nechala takhle odhalené :) Krásný víkend i vám, pusu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri diky tak to mam radost i kdyz to neni bile a je to fakt ulet :-*

      Vymazat
  3. Já bych to rezavé mít nedokázala, vadilo by mi to a asi bych pořád měla cukání to alespoň přetřít. :-D Ale kuchyň je nádherná!
    Pěkný víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne se totiz libi jak to barevne ladi treba s baroknim sekretarem :-D. Je to proste rakova tepla prijemna barva v te zaplave sede. Taky to jde napenetrovat a trosku dotunit, ale nechce se mi na to sahat vubec. No oblozka jde udelat vzdycky a navstevy si snad taky zvyknou ;-). Take fajn vikend!

      Vymazat
  4. I když rezavé, mně se to líbí:))Zase je výhoda, že když se to okouká, tak se to může obložit:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak! ;-) A nejvtipnejsi je, ze to prave jako rez nevnimam, ale jako tu teplou hnedou barvicku :-D

      Vymazat
  5. Mě se taky líbí neopracované traverzy, jinak vaše kuchyň, ach! :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Šári! Ty staré, rezavé, "ošklivé..." (jak pro koho, víme svoje) traverzy braň, dokud půjde, i třeba vlastním tělem :). Ostatní dekorace se dají vždycinky měnit, obnovit (mmch. nádherné). Zdravím! M.
    P.S. Cchi mít takhle krásně vypíchnutou kuchyni bez zbytečných "věcí, co zkrátka musím mít", a tak se asi začnu snažit, abych nezahlcovala. NO nevím, nevím, jestli se mi bude chtít.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Marionetko, moc Tě zdravím a těší mě, že Tě náš nový prvek zaujal! :-D Já se stále snažím vše regulovat, darovat, uklízet a pečlivě při nákupu vybírat, ale dá to někdy fušku, to jo ;-).
      Krásné léto a ještě jednou děkuji za návštěvu.

      Vymazat
  7. No jasně, obložit to můžeš vždycky, ale vypadá to dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci díky, přesně, a stejně bych na ni takhle koukala ještě asi dlouho :-D

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.