Giveaway s D.minique & MMB

Slibovaná giveaway s D.minique jewelry a Ma Maison Blanche je tady! Dlouho jsme přemýšlely, čím vám udělat radost, a nakonec jsme vybraly to, co je nám oběma z našich produktů nejbližší. Za Domi je to personalisovaný náramek z bílého tyrkysu s ručně raženou porhodiovanou placičkou s iniciálem dle vašeho výběru, který vlastním s písmenkem E i já. A za mě, protože bílý mramor miluju a právě bílý tyrkys mi jej přípomíná, to je plakát Marble Cross White A4 a otevírací přání Love Marble White A5 s bílou obálkou, které doufám tento šperk krásně doplní, a navíc díky němu můžete v obdarovávání ještě pokračovat ;-).

Soutěžíme do 17. 6. 2016, poté vylosujeme jednoho z vás a dáme opět vědět na blogu. A jak se do soutěže zapojit? Tady jsou pravidla:

  1. Přidejte se k fanouškům na facebooku D.minique TADY a k oficiálním čtenářům blogu Ma Maison Blanche přes síť přátel Google (v zápatí blogu) - pokud jimi ještě nejste
  2. Napište nám pod tento článek, jaké písmenko byste si na náramek vybrali a komu byste věnovali přání, a připojte váš e-mail
To je vše, budeme se těšit na vaše komentáře a držet palce!!!

Šárka a Dominika




Do soutěže budou zařazeni pouze Ti, co řádně splní podmínky viz výše. Odpovědi zaslané e-mailem či jinou cestou nebudou uznány, vytvořit si profil na Google pro účel soutěže lze velmi jednoduše. Uvedení e-mailu do komentáře slouží ke kontaktování kvůli případné výhře. V případě, že se výherce neozve do týdne, výhra bude předána dalšímu vylosovanému. Výhra je předem daná a nelze ji jakkoliv měnit. Výroba placičky s iniciálem je individuální a trvá několik dní, proto prosíme o trpělivost. Změny pravidel vyhrazeny. 

Děkujeme za pochopení.

52 komentářů

  1. Krásná příležitost polechtat zase jednou štěstí :-). Písmenko by se mi líbilo K a přání bych věnovala bráchovi, který se v srpnu žení a jeho vyvolené se Vaše práce taky tůze líbí. Díky a přeji krásný den.
    kabajuji47@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala bych si J a přání bych věnovala kamarádce k narozeninám....
    gresakova.jana@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Tak já bych si vybrala písmenko B a přání bych věnovala kamarádce..
    Pinosova.B@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Juchů tak na toto jsem se těšila a musím říct, že dárečky jsou opravdu nádherné!
    Kdybych mohla, prosila bych písmeno T a přáníčko bych si asi nechala, protože se mi dost líbí :)
    jana.davidkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Volila bych písmenko S. Přání bych poslala manželovi, který brzy oslaví kulatin. Hezký den, sedlarovapavla@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Písmenko A. Pro dcerku. barunka.pavova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Písmenko M. A přáníčko,
    Pokud bych vyhrála nad sebou a nenechala si ho, by putovalo mojí milované sestře. 😉
    mirka.matuskova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych jednoznačně volila písmeno M, na které začínají jména mých obou dětí i manžela, ke kterému by putovalo i přání k našemu brzkému půlkulatému výročí.
    Krásná giveaway!
    Pěkný večer
    Lucie J.
    brutnikita@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Písmenko bych si vybrala J (máme s mužem stejné) a přání bych dala právě jemu, protože je nej :) Nakonec by nejspíš skončilo zarámované spolu s několika fotkami. Už dlouho se odhodlávm dotáhnout stěnu v ložnici, tak by to třeba byl ten poslední impuls, co potřebuju :)
    jitka.cierna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Moc krásné, Šárko! Náramek bych si nechala, takže H a přání - asi bych byla hamoun a chvilku bych si je nechala zarámované na stole, pak bych ho asi dala manželově tetě, bude mít kulatiny :o)
    Hezké dny přeji, Helena
    davidova.hela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sarko krasne darecky me by se libilo S jako pismeno jmena moji dcery. Prani bych nejspis pouzila na dekoraci.;) barabasca.made@gmail.com
    PS: taky mam jednu aktualni soutez ktera by te mohla zajimat pa Martina

    OdpovědětVymazat
  12. Písmeno bych s jistotou volila "M", a to protože mám muže i syna, jejichž jméno začíná právě na toto písmeno, tak by mi je tento krásný náramek připomínal:-) Přání bych věnovala také manželovi, bude mít brzy narozeniny.
    Pěkný den. Lucie
    lucie.svigarova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Holky, krásná soutěž. Už dlouho sleduju práci vás obou. Písmeno bych zvolila J podle přítelova jména. Nosila bych ho neustále sebou. Přání bych nejspíš věnovala kamarádce s nějakým pěkným textem, protože ji čekají příští týden státnice a tímto bych jí určitě udělala radost.
    Adéla
    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Vybrala bych si pismenko A, na ktere zacina jmeno moji maminky Anicky. Vcera si pri pincesu zlomila bederni obratel, srusta nam v nemocnici a urcite by dostala pranicko a zaramovany plakat, ktery by se ji hodil do jeji bile loznice, kterou si asi v nejblizsi budoucnosti bohuzel uzije. Naramek bychom si pujcovaly! Preji hezky den bez sportu. :) ksirova.z@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Přání bych určitě poslala mý babi k svátku :) a písmeno na náramek by se mi líbilo P . Na nějaký pěkný plakát už mám doma rám poměrně dlouho, tak by společně s plakátem konečně ožil a dělal parádu.

    Fajn den, Petra

    pitisa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Šári, tak já jsem se do náramků zamilovala hned jak jste je sdílela na Vašich stránkách a byla jsem rychlejší a objednala jsem si hned dva s žádostí písmenek B a S mých dvou holčiček. Takže už se vyrábí. Ale kdybych měla štěstí a vyhrála, tak prosím písmenko A a věnovala bych jej i přání mé úžasné mamce :-) Takže děkuji a jsem moc ráda, že jsem Vás díky Bella Rose objevila :-) mějte se krásně Petra

    OdpovědětVymazat
  17. Tak já bych si vybrala písmenko E a náramek bych dala dceři. Přání bych dala mému manželovi, který slaví 30.6. kulatiny a plakát bych si nechala do svého nově rekonstruovaného pokoje.
    Nevím, jak se stát fanouškem na FB a tak jsem klikla na To se mi líbí.
    smerdovav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Malé tiskací "m" je moje volba, moc nechci vysvětlovat proč, ale tvar písmenka se mi líbí, může to znamenat třeba m jako moje, nebo m jako máma, nebo m jako milovat nebo m jako marble, prostě "m". Přání bych věnovala jako svatební na blížící se svatbu v rodině a plakát bych si s dovolením nechala já (aspoň zatím), protože se mi prostě líbí a nejsem si jistá, jestli by ho jiní docenili tak jako já.
    sarka.chlubnova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji zde jako Štěpánka Petrů a na FB Štěpánka Tučková. :)
    Moc krásné ceny!
    Přání bych věnovala příteli nebo mamince k jejímu svátku, který se blíží. Na náramek bych zvolila písmeno T a věnovala ho svojí ségře. :) Email: stepanka.tuckova@seznam.cz
    A moc ráda bych tě pozvala k sobě na give away o balíček zdravých potravin: www.corculum.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Šári, plakát by dostala celá rodinka, protože by visel doma v obýváku, přání by dostal muž k blížícím se narozeninám a na náramek bych si vybrala písmenko A symbolizující začátek a zároveň jako iniciálu našeho benjamínka :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jsem trochu nerozhodná...váhala bych mezi P a nekonečnem:) A přání by putovalo pro někoho z lásky.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. mezi písmenky bych váhala mezi T a E. A přání by putovalo mé velmi dobré kamarádce (za měsíc budoucí mamince).
    Anet (patikova.aneta@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  23. Dobrý den,
    opět krásná giveaway!
    Jednoznačně bych volila písmenko K, což je společná iniciála jména mého i mého synka. Protože není větší lásky než k vlastním dětem...
    Přání bych věnovala našemu domečku, jelikož si nějaký minimalistický kousek zaslouží.
    Posílám zdravíčko i hodně lásky,
    s pozdravem Kateřina
    komosna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Přáníčko bych darovala tetě k 1. červenci, kdy má své 51. narozeniny a má trošku "nervy" z toho věku, tak bych ji jím snad uklidnila a potěšila něčím tak estetickým a za mě překrásným :-) A písmenko bych si nadělila sobě, takže Péčko ;) fb: Peťa Kovaříková; petabr2@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Náramky sú nádherné. Ja by som zvolila A. Pozdrav by som darovala mojej mamine Blanke, ktorá bude mať onedlho meniny. Som to ja ale ,FB stále nemám, ale D.minique sledujem na Instagrame, tak neviem, či to bude postačovať.
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Naramek je nadherny a zrovna pismenko E bych si moc prala.
    Prani bych poslala sestre k cervnovym narozeninam a plakat bych si nechala pro sebe.
    k.willingerova@gmx.at


    OdpovědětVymazat
  27. to je mi pěkné... eMko na náramek pro mne a přání bych podarovala a poštou poslala.
    marketa.botankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Zdravím Šárko, na náramek bych si vybrala písmenko K jako iniciálu mé dcery a přání bych věnovala kamarádce.
    veru.p82@gmail.com
    V.

    OdpovědětVymazat
  29. R, jako můj syn Radim. Přání k narozeninám sestře, plakát by šel do síně, až jednou bude v novém bytě hotová:) Krásná GA. YellaB@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Hezký den! Krásná giveaway :)
    Já bych si na náramek nechala vyrýt písmenko B a věnovala ho sobě, protože mě za dva dny čekají státnice a mám chuť se po nich rozmazlovat, aby byla vyvážená jak snaha, tak i odměna :)Přání bych dala svému manželovi, protože mě moc podporuje a těším se, až s ním konec školy oslavím a poděkuji mu za to, že při mě stál. Přání by tedy putovalo ne poštou, ale přímo do rukou :)
    Bára

    OdpovědětVymazat
  31. Krásné ceny! Vybrala bych si písmenko E a přání věnovala kamarádce ke svatbě :)))
    email: gathermoments (zavinac) gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na facebooku sleduji jako gathermoments a přes GFC jako Evi.

      Vymazat
  32. Náramky jsou krásné a už putují poštou ke mně, ale já bych vybrala písmenko J pro svoji kamarádku ke kulatým narozeninám:))) Eva

    OdpovědětVymazat
  33. Tak, snad se mi povedlo přidat se k přátelům! Náramek je moc krásný! Písmenko bych vybrala M, byla by to pro mě krásná odměna za státnice!:)
    martinaanna@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Náramek vypadá nádherně. Přála bych si ho vyhrát pro moji maminku se kterou máme první písmenko M společné. Přání bych darovala mé kamarádce, která se bude vdávat. :) Hezký den, Markéta
    maggiekucerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Náramek je úchvatný, ráda bych jím obdarovala svoji maminku, velmi by se hodil k její eleganci... Písmenko E, stejné jako na obrázku, jmenuje se totiž Eva. Mockrát děkuji, zuzana.malkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Písmenko B, Přáníčko bych darovala sestře, která právě zařizuje nové bydlení. barboraholicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Vybrala bych si písmeno E a přání vložila do rámečku a umístila někde u nás v domě ;) Hezký den, Veronika.
    veronika.madecka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Náramek je krásný, už dlouho po něm pokukuji, přála bych si písmenko T, jako počáteční písmeno jména mého syna. A přáníčko bych darovala sestře, která bude mít brzy půlkulaté narozeniny. vero.nikka@post.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Přání bych věnovala svému muži Tomášovi, který je mi i našim dětem neuvěřitelnou oporou už pěkných pár let. A na náramek bych si vybrala písmeno T ze stejného důvodu. V dobrém i ve zlém...
    Pěkný den!
    Eliška (eliska.mazancova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  40. Písmenko M a prianie by som venovala kamaratke k narodeninám :)
    elaegri@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  41. já bych si přála písmeno L a nejvíc na zlaté destiččce :) a své přání bych věnovala své tříměsíční dcerce Lily, které přeji krásný život a já budu dělat vše proto, aby se to splnilo. :) Krásný den
    oberslikova.mk@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. Já bych vybrala písmenko Z a věnovala svojí mamince :)
    kutrovavendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  43. GFC: Adéla Voráčová
    e-mail: ada.voracova@gmail.com
    FB: Áďa Voráčová
    Já bych mooc chtěla písmenko D jako začáteční písmeno jména mého milovaného přítele kterého bych mohla nosit stále na ruce! :)

    OdpovědětVymazat
  44. Pismeno H,prani bych venovala sobe za uspesne ukonceni VS :-) HanczaL@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Dobrý den, Šárko a Dominiko, skvělá soutěž, protože mě bílý mramor taky pohltil. Písmenko si přeji L jako Laura, tak se jmenuje má dcera. Přání bych si pár chvil nechala, abych ho mohla nafotit na svůj nový blog www.denikpozitkarky.cz, mrkněte :) A poté ho věnovala kamarádce, která určitě příští týden úspěšně odpromuje. Mějte se obě krásně Šárka Hroudová, sarik.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Dobry vecer, pismenko Z a radost by udelal moji mamce. Silvia.kurtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Hezký den, nechala bych si vyrazit písmenko E. Přání bych věnovala mamince, která toho pro mě každý den dělá tolik, že ani modré z nebe by nestačilo. :) ema.antosova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. Písmenko A, pre moju Annu, priateľku, ktorá ma neopustila a sprevádza ma od VŠ čias:-)

    OdpovědětVymazat
  49. Moc krásný náramek,pro mě písmeno R, přání i plakát bych si nechala, protože mramor mě úplně pohltil.
    petra.silovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. Kdybych mohla, zvolila bych si náramek s písmeny JMJ, abych měla u sebe své drahé, taťku, mamku i brášku, kteří mi během krátké nedávné doby odešli.. Ale protože vím, že to nejde, volila bych písmeno D a darovala bych sama sobě - pro radost, potěšení,.. A plakát s přáním, mimochodem nádherné, bych přenechala některé další účastnic giveaway. Jen tak, prostě pro radost! Sdílená..
    marionneta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.