Flowers by Arne Jacobsen

Jako správní milovníci skandinávského designu jste si už určitě také všimli, že značka Design Letters oprášila další motiv od architekta Arneho Jacobsena. Tentokrát je to kouzelný květinový bílošedočerný retro vzor, který i přes svou nebarevnost působí vesele a něžně. Proto jsem musela alespoň nějaký kousek z této nové kolekce mít, a je jím poznámkový blok Windflower Small, jenž využiju na můj To Do list. Moc by se mi líbilo ale třeba také povlečení, které jste již jistě zahléli v nejednom známém skandinávském interiéru. Uvidíme, nechám se překvapit, co se ještě z novinek na Nordic Day objeví.

Každopádně Design Letters patří mezi mé nejoblíbenější značky s nadčasovým a jednoduchým designem, který je mi velmi blízký. A proto jak jsem již psala minule, i k jídelnímu stolu přibyl opět další kousek v podobě porcelánového talíře Lettes o který se můžou prát hned dva členové naší rodiny, takže doufám, že brzy přibudou ještě další dva.

A jak se líbí nový vzor vám, máte už něco také doma?

Užívejte letních dní,
zdraví Šárka



2 komentáře

  1. Mně se květinový motiv moc líbí, obzvlášť na povlečení, ale musím říct, že je na mě přece jen už divočejší a hodí se hlavně do ultraminimalistických interiérů. Na ig s ním bývají ale krásné fotky a blok je taky super. Moc zdravím a přeju krásné léto!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru je to odvážné, pravda. U nás je vše v neutrálním základu, tak si to tajně představuji :-). Také přeji krásné léto a díky za návštěvu :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.