Typography, Creativity & Love

Jak jste si jistě už všimli na mém Instagramu, máme přestěhovaný obývák kvůli Maxovi a prostoru pro hraní. Přestěhovaný mám tak teď i můj mini pracovní koutek, a jak můžete vidět podle trubky na komín od budoucích krbových kamen, určitě to není varianta poslední. Proto jsem se držela výzdoby "při zemi" a trubku alespoň zútulnila zavěšenými Happy Lights.

Můj nový toaletní stolek už jistě znáte s focení stylingu pro Nordic Day. Jednou doufám skutečně bude v předělané ložnici sloužit tomuto účelu, ale teď mi skvěle slouží na počítač. A je vlastně tak trochu DIY. Smontovala jsem si ho sama a hlavně přestříkala původně stříbrné nohy na bílo, díky čemu se k nám hodí mnohem víc. Protože je ve vysokém lesku, myš na něm samozřejmě nejezdí, takže černá kožená podložka od Tine K Home byla nezbytností. Dlouho jsem řešila taky kam umístit tiskárnu, aby nezabírala moc místa. Nakonec znovu posloužila stará dřevěná bedna.

Tady teď trávím doufám že ne poslední pracovní chvíle, kdy nepotřebuju balit plakáty a věnuji se hlavně grafice když Max spí, nebo si hraje na koberci po mé levé ruce. Koukám do toho ještě nepochopitelně do mobilu, při ruce mám něco k pití v oblíbeném hrnečku od Design Letters a stejně tak nezbytný krém na ruce Černý čaj v novém nádherném stylovém balení od Compagnie de Provence. A obklopují mě moje plakáty se slovy, které mám nejraději. Slova a písmena jsou vůbec moje srdeční záležitost, odráží se i na většině doplňků, což si naštěstí už plnně uvědomuju a stávají se tak mým signature lookem. Typography, Creativity a Love mě snad vystihují ze všeho nejvíce, a právě to prostřední mám největší strach, že až budeme čtyři mi bude ze všeho nejvíce chybět. Tak tajně doufám, že to příroda (nebo babičky) nějak zařídí a já když budu mít chvilku pro sebe, nabiju se novou energií právě tímto způsobem, a třeba konečně po letech vyměním myš za ty Le crayon á papier...

Mějte šťastný pátek, báječný víkend i konec května, a snad se zase brzy uvidíme.
Šárka



2 komentáře

  1. Jee, Sarko, chapu to dobre, ze prileti cap? Gratuluji a drzim palce. Je potreba ten vas krasny dum zaplnit 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mirjanko prileti, nejak si dal na spech :-D moc dekuji a zdravim!

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.