Šeříková sezóna / Lilac Season

Šeříková sezóna končí, proto přidávám jedno must have foto, a druhé s novými Daniel Wellington hodinkami, které na jaro a léto krásně oživí můj šatník. Ač jsem nevěřila, že díky mojí zaneprázněnosti budu schopna další kampaň zvládnout, mám pro vás nakonec znovu 15% slevu na nákup těchto elegantních a nadčasových hodinek z oficiálních stránek www.danielwellington.com s poštovným zdarma jednoduše po zadání kódu "sarka". Takže si můžete třeba jako já udělat radost na blížící se narozeniny. Jinak máte čas na rozmyšlenou až do 15. 6. ;-)

Krásný víkend přeje
Šárka






2 komentáře

  1. Ano ano, už je tady ten čas, kdy šeříky odkvetávají a to znamená, že se s námi loučí jaro a budeme vítat léto =). Sice je mi to trochu líto,, protože vůni šeřiku miluju, ale zase přichází ten čas dnů plných sluníčka a koupání =)

    Hezký víkend, Šárko,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě by taky ještě mohlu šeříky taky klidně kvést, miluju je! Ale na léto se též těším.
    Krásný červen Tobě :-*

    OdpovědětVymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.