Nové šperky / New Jewelry

Pamatujete na Dominiku a její delikátní ručně vyráběné šperky Coco Original Design, které jste kdysi mohli najít i na MMB e-shopu? Nyní tvoří pod značkou D.minique, a její nové kousky jsou neméně půvabné! A protože obě máme vzájemně pro svou tvorbu slabost, již brzy na vás právě čeká společná giveaway :-). Ale nejdříve bych vám ráda představila moje nové must have od Domi.

Opět dlouho jsem sháněla decentní a přitom zajímavé náramky k hodinkám, které bych zároveň měla jako talisman. Náramky moc nenosím, takže jsem hledala opravdu něco originálního. A nakonec našla právě u D.minique. Drahé kameny mám moc ráda, navíc když vypadají jako z mramoru, jsou pro mě úplně dokonalé. A jako další bonus jsou decentně zdobené rhodiovanou placičkou s ručně raženým písmenem od Dominičina dědečka. Prostě láska na první pohled! Výběr labradoritu, bílého tyrkysu i iniciál byl jasný, teď už jen nemůžu to jméno pro druhé dítko změnit :-D.

Stejně tak jsem nějakou dobu pokukovala po minimalistických stříbrných náušnicích, které nosím hlavně ke staženým vlasům, proto vyhrály právě tyto Simpe Sticks, jenž si můžete u Domi objednat přes Facebook nebo Instagram. Je skvělé, že jsou stejně jako placičky na náramcích s rhodiovanou úpravou, takže oproti klasické bižu vydrží! 

Pokud budou tyhle skvosty i vaše must have, vše a více najdete na www.dminiqueshop.bigcartel.com.

Zatím si užijte víkendu a brzy zase jedna moje novinka ;-).
Zdraví Šárka

Na fotkách: Mramorový tác Bloomingville, Dekorativní dóza Smoke Brilliant a Keramická váza Ommagio Silver

6 komentářů

  1. Ahoj Šárko, jsou moc krásné! A s těmi vyraženými iniciálami dětí je to skvělý nápad. Ať se dobře nosí!
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuju, mám z nich velkou radost a ještě bych doplnila klidně třetí za taťku ;-)

      Vymazat
  2. Tak ty jsou perfektní! Podobné naušníčky mám také a nosím je moc ráda! Krásne dny, Šári :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teri jsem fakt ráda, že jsem nakonec našla to pravé a zrovna u Domi, pod svícnem prostě bývá největší tma :-D. I Tobě má milá :-*

      Vymazat
  3. Vidíš, Šárko, já náramky nosím celkem hodně. je pravda, že mi některé začnout trochu překážet, a tak jich mám někdy koncem pracovního týdne hromádku vedle PC :o) Tyhle jsou moc krásné, stejně jako ty náušnice!
    Přeji krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Heli to znám, mám spíš masivnější co nosím samostatně, a k oc se fakt nehodí :-D. Krásný konec května :-*

      Vymazat

Díky za každý Váš komentář a zastavení se na MMB, těším se na vás! Šárka.